Alleen de eerste 2 plaatjes kloppenquote:Op woensdag 2 april 2008 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Zoek voor de gein eens bij de afbeeldingen van Google op Maricha Kroeske.. het zijn allemaal plaatjes van leuke dames gepost door een zekere Roel_Jewel.
Je komt vrijwel meteen uit bij Heidi Klum's vermelding van Roel.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zoek voor de gein eens bij de afbeeldingen van Google op Maricha Kroeske.. het zijn allemaal plaatjes van leuke dames gepost door een zekere Roel_Jewel.
De 3FM logo's bedoel je? Want ik zie bij de Google Images geen foto's van de enige echte Maricha.quote:
'k geloof van wel jaquote:Op woensdag 2 april 2008 19:51 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik ga met 2 bepaalde personen naar een concert van Room Eleven..
Hoezo, ga je ook?
Maricha is op vrijdagavond vrij, dus ik zal er geen plaatjes van hebben in mn 3FM map, die eigenlijk alleen een EkStra Weekend map isquote:Op woensdag 2 april 2008 19:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
De 3FM logo's bedoel je? Want ik zie bij de Google Images geen foto's van de enige echte Maricha.
Dan heb je waarschijnlijk SafeSearch filtering aanstaan. Via Google.nl en dan voorkeuren kun je het filter uitzetten en dan krijg je wat andere afbeeldingen te zienquote:Op woensdag 2 april 2008 19:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
De 3FM logo's bedoel je? Want ik zie bij de Google Images geen foto's van de enige echte Maricha.
Die we echt willen zien?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk SafeSearch filtering aanstaan. Via Google.nl en dan voorkeuren kun je het filter uitzetten en dan krijg je wat andere afbeeldingen te zien
Eerste 2 plaatjes is Maricha zelf (weinig mis mee) en de rest is erg veel Joss Stonequote:
En werkelijk alles linkt door naar forum.fok.nlquote:Op woensdag 2 april 2008 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eerste 2 plaatjes is Maricha zelf (weinig mis mee) en de rest is erg veel Joss Stone
ff journaal kijken. Ben wel benieuwd hoe het gisteren met Wilders is afgelopen
Hmm, inderdaad.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk SafeSearch filtering aanstaan. Via Google.nl en dan voorkeuren kun je het filter uitzetten en dan krijg je wat andere afbeeldingen te zien
Je slijmt wel erg vaak he? Een vlaai zegt volgens mij meer dan 1000 woorden.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:03 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad.
Ik vraag me alleen af wat er zo extreem is aan die foto's?
Immers, "Alleen extreme afbeeldingen filteren" heet die optie die ik nu dus uit gezet heb.
Nouja, het zijn natuurlijk wel foto's van een extreem goede producer
[/slijmbal]
Ik heet dan ook niet voor niets Ronald "Slijmbal" Broekhuizen.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je slijmt wel erg vaak he? Een vlaai zegt volgens mij meer dan 1000 woorden.
Daar staat dat Broekie dus voor..quote:Op woensdag 2 april 2008 20:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heet dan ook niet voor niets Ronald "Slijmbal" Broekhuizen.
Ohnee, 't was Ronald "Broekie" Broekhuizen. Nouja, whatever.
Ronald "The Vlaai" Broekuizen toch?quote:Op woensdag 2 april 2008 20:05 schreef Broekie het volgende:
Zo sta ik geloof ik wel bij Gerard Ekdom bekend jaquote:Op woensdag 2 april 2008 20:09 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ronald "The Vlaai" Broekhuizen toch?
Een vast telefoonnummer? Anders kans dat ik hem heb gevondenquote:Op woensdag 2 april 2008 20:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, de telefoonnummers welke je vindt bij een zoektocht op wieowie.nl naar Ronald Broekhuizen kloppen in ieder geval alle vier niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:13 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Een vast telefoonnummer? Anders kans dat ik hem heb gevonden.
Ah, OK!quote:Op woensdag 2 april 2008 20:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, de telefoonnummers welke je vindt bij een zoektocht op wieowie.nl naar Ronald Broekhuizen kloppen alle vier niet.
Er zijn ook minimaal twee, volgens mij zelfs drie Ronald Broekhuizens op deze aardkloot.
Nou, dat geintje kan je bij mijn domeinen dus ook uithalen, al klopt die van Stimpy.nu niet, daar zijn ze creatief met kerngetallen geweest...quote:Op woensdag 2 april 2008 20:20 schreef Feivel1 het volgende:
Iemand die Coen wil stalken? (grapje) Heb zijn telefoonnummer ook gevonden.
Eenspannendmuziekje.nl is namelijk van Coen S.
Niet dat ik je wou bellen ofzoquote:Op woensdag 2 april 2008 20:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, dat geintje kan je bij mijn domeinen dus ook uithalen, al klopt die van Stimpy.nu niet, daar zijn ze creatief met kerngetallen geweest...
Zijn de studenten mediatechnologie niet het grootste gevaar om je nummer aan te geven?quote:Op woensdag 2 april 2008 20:25 schreef Broekie het volgende:
Dat gezegd hebbende heeft zo'n beetje de complete opleiding Mediatechnologie (medewerkers + studenten) dat telefoonnummer. Het hangt er zelfs op m'n deur
De jinglefreaks! *Boing* *SMS* *MAIL!* *TELEFOON!* *IS IT A BADEEND*quote:Op woensdag 2 april 2008 20:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zijn de studenten mediatechnologie niet het grootste gevaar om je nummer aan te geven?
En trouwens, zelfs ik heb je nummer al. Wie weet wie op FOK! er allemaal nog meer je nummer hebben
Het schijnt dat die jingle-beller ook is ontmaskerd. Tenminste... zoiets las ik op de antiroos-chat.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
De jinglefreaks! *Boing* *SMS* *MAIL!* *TELEFOON!* *IS IT A BADEEND*.
Valt nog best mee hoor, zo vaak bellen ze niet. Uitzonderingen (waar ik dood moe van word) na gelaten natuurlijk, maar daar heeft mijn Nokia E65 een heel handig knopje "Stil" voor. Druk je ze niet weg, maar gaat je telefoon ook niet meer overquote:Op woensdag 2 april 2008 20:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zijn de studenten mediatechnologie niet het grootste gevaar om je nummer aan te geven?
Ja, maar jou heb ik m'n nummer persoonlijk gegeven. Da's toch wat andersquote:Op woensdag 2 april 2008 20:33 schreef Marc63 ook nog het volgende:
En trouwens, zelfs ik heb je nummer al. Wie weet wie op FOK! er allemaal nog meer je nummer hebben
Zeker wel, heb hem maandag nog gesproken!quote:
quote:20:40:06 <@Broekie> Herbert_Wubben: Weinig, maar 't is iig iets. Op dit moment zijn we al blij met dat wat we kunnen krijgen, en dan maar hopen dat we daar mee in de lucht kunnen blijven. En anders gaat ook daar gewoon net als bij CrossTV de zender uit de lucht tot we weer verder kunnen, 't is alleen dat dan de kans bestaat dat de enthousiasme weg ebt...
20:41:44 <+Herbert_Wubben> Broekie: Okay, ik denk er nog even over na en kom er ZSM op terug.
20:41:58 <@Broekie> Herbert_Wubben: Is goed, in ieder geval alvast bedankt voor het er over na denken
20:42:52 <+Herbert_Wubben> Broekie: Slijmbal. Maar ik vind cross radio ook ontzettend leuk, dus dat moet wel blijven bestaan.
Vanmiddag nog een stukje LunchBreek gehoord. De muziek deed me heel erg aan een ander radioprogramma denken...quote:Op woensdag 2 april 2008 20:44 schreef Broekie het volgende:
Kijk! Een MSN conversatie tussen mij en m'n leidinggevende:
[..]
Jup, echt te erg gewoonquote:Op woensdag 2 april 2008 19:59 schreef Feivel1 het volgende:
En werkelijk alles linkt door naar forum.fok.nl
Echt, die optie slaat - imo - helemaal nergens op want er worden plaatjes gefilterd die helemaal niet extreem zijn. De optie staat bij mij dus ook mooi standaard uit.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:03 schreef Broekie het volgende:
Hmm, inderdaad.
Ik vraag me alleen af wat er zo extreem is aan die foto's?![]()
Immers, "Alleen extreme afbeeldingen filteren" heet die optie die ik nu dus uit gezet heb.
Nouja, het zijn natuurlijk wel foto's van een extreem goede producer
[/slijmbal]
Hou je mond jij!quote:Op woensdag 2 april 2008 20:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vanmiddag nog een stukje LunchBreek gehoord. De muziek deed me heel erg aan een ander radioprogramma denken...
quote:Op woensdag 2 april 2008 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Is de verwarming bij 3FM net gefixed komt Veenstra Veenstra er aan en geeft er een harde schop tegenaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |