quote:Op woensdag 2 april 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
Wow! Heeft ze ons goed verbaasd met haar computerskillzz!
Ik weet waar ik naartoe ga als mn laptop weer stuk is.
Sinds de stop van Talpa echt geen Michiel meer geluisterd? Dit is een dagelijkse jinglequote:Op woensdag 2 april 2008 19:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
En ook nog Erik de Zwart in de jingle.
Nope, want ze hebben al moeite genoeg om hun IIS-server in de lucht te houden.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:16 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 vraagt zich toch ens af of ze bij RTV Noord hun mail wel eens checken..
Ik dacht dat het nummer 03567***** was.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
0909 Bel Maricha voor al uw computer problemen
Ja, ik wou daar graag een EENDAAGSESTAGE doen, beter bekend als LOB-Dag (Leerling Oriëntatie Beroepsdag *Wie heeft die naam verzonnen?*)quote:Op woensdag 2 april 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, want ze hebben al moeite genoeg om hun IIS-server in de lucht te houden.
Is dat zoiets als een Lup-dag?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, ik wou daar graag een EENDAAGSESTAGE doen, beter bekend als LOB-Dag (Leerling Oriëntatie Beroepsdag *Wie heeft die naam verzonnen?*)
Tsja sorry, dit is echt de eerste keer in maanden weer.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Sinds de stop van Talpa echt geen Michiel meer geluisterd? Dit is een dagelijkse jingle.
Ik ben voor!quote:Op woensdag 2 april 2008 19:18 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe 3FM Meeeeeeeegahit: GEM ? Geinig liedje
Nèèèh... das een verlate 1 april-grap.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:22 schreef Feivel1 het volgende:
Ik lees hier iets, waarvan ik denk dat het best 'ns waar zou kunnen zijn:
"Maricha Kroeske is de dochter van Sieb die tijdens de Veronica jaren op zee een vaste medewerker was van deze zeezender."
Ken iemand die daar werkt dus misschien dat hij een ingang heeft.. Kan niets beloven maar wil wel even voor je informerenquote:Op woensdag 2 april 2008 19:20 schreef Feivel1 het volgende:
Ja, ik wou daar graag een EENDAAGSESTAGE doen, beter bekend als LOB-Dag (Leerling Oriëntatie Beroepsdag *Wie heeft die naam verzonnen?*)
Als RadioNoord niet doorgaat heb ik die waarschijnlijk al eerderquote:
Keuze voor de komende week is al gemaakt dus daar kunnen wij verder weinig aan veranderenquote:
Heb al een mail gestuurd naar Katja Swabedissen (haar e-mailadres werd door de telefoniste doorgegeven), maar als ik morgen geen reactie heb, zal ik nog een keer bellen.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken iemand die daar werkt dus misschien dat hij een ingang heeft.. Kan niets beloven maar wil wel even voor je informeren
Oh dat is de dame die het nieuws vaak leest.. Naam zei mij in eerste instantie niet veel maar nu ik het gezicht bij de naam zie weet ik wie het is. Zou anders inderdaad gewoon even bellen want ze werkt daar volgens mij full time.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:27 schreef Feivel1 het volgende:
Heb al een mail gestuurd naar Katja Swabedissen (haar e-mailadres werd door de telefoniste doorgegeven), maar als ik morgen geen reactie heb, zal ik nog een keer bellen.
Ze zijn allebei een beetje te fanatiek naar de sportschool geweest misschienquote:Op woensdag 2 april 2008 19:30 schreef Broekie het volgende:
Hmm, een 4:3 camera geselecteerd hebben staan die vervolgens uitgerekt wordt tot 16:9 is niet goed.
Of Maricha en Michiel moeten ineens bodyguard-brede schouders hebben...
Waarom denk je dat dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nèèèh... das een verlate 1 april-grap.
Ja, ik vindt het persoonlijker om er zelf achter aan te gaan, dan om mensen die het viavia moeten regelen het te laten doenquote:Op woensdag 2 april 2008 19:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh dat is de dame die het nieuws vaak leest.. Naam zei mij in eerste instantie niet veel maar nu ik het gezicht bij de naam zie weet ik wie het is. Zou anders inderdaad gewoon even bellen want ze werkt daar volgens mij full time.
Het lijkt mij best mogelijk, dat ze bij 3 mensen aannemen die al ervaring met de radio hebben.quote:
Beetje sarcasmequote:
Ik hoor meestal "familie van?" maar dan noemen ze Jan Douwe en niet mijn vader.....quote:Op woensdag 2 april 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beetje sarcasme
Als ik iemand over MetMichiel vertel en daarbij je naam noem, hoor ik regelmatig de vraag "oh? de dochter van?"
Tuurlijk, das begrijpelijk.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:33 schreef Feivel1 het volgende:
Ja, ik vindt het persoonlijker om er zelf achter aan te gaan, dan om mensen die het viavia moeten regelen het te laten doen.
Dat laatste dacht ik in het begin ook hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 19:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik hoor meestal "familie van?" maar dan noemen ze Jan Douwe en niet mijn vader.....
Mij vragen ze regelmatig of ik familie ben van een zekere ex-schaatser die Bart heet.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik hoor meestal "familie van?" maar dan noemen ze Jan Douwe en niet mijn vader.....
quote:Op woensdag 2 april 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mij vragen ze regelmatig of ik familie ben van een zekere ex-schaatser die Bart heet.
* Marc63 vraagt ineens af of dat er wat mee te maken heeft dat iemand hem al eens gevraagd heeft of hij uit België komt...
Hallo, zo oud is Maricha nog lang niet hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 19:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik in het begin ook hoor
Dacht "Misschien de vrouw van?".
Ik moet als iemand dat zo zegt altijd meteen hier aan denken...quote:Op woensdag 2 april 2008 19:22 schreef Feivel1 het volgende:
waarvan ik denk dat het best 'ns waar zou kunnen zijn
Er zijn mensen die dat hebben, heuh?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hallo, zo oud is Maricha nog lang niet hoor![]()
Of ze moet op 22 jaar oudere mannen vallen, dat kan natuurlijk ook
Ik heb al eens gehoord van iemand die stage heeft gelopen op het mediapark dat Jan Douwe niet zo vriendelijk is (ik nuanceer zijn bewoordingen even), dus die schreef ik meteen af als familie van Marichaquote:Op woensdag 2 april 2008 19:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik in het begin ook hoor
Dacht "Misschien de vrouw van?".
Dus eigenlijk zaten de Snorkels achter Radio Veronica, áháááá!quote:Op woensdag 2 april 2008 19:42 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik moet als iemand dat zo zegt altijd meteen hier aan denken...
Nou zeg! Hij is bijna 2 keer zo als ik!!!!quote:
Kapitein Ortega!quote:Op woensdag 2 april 2008 19:42 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik moet als iemand dat zo zegt altijd meteen hier aan denken...
Sorry voor de beledigingquote:Op woensdag 2 april 2008 19:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nou zeg! Hij is bijna 2 keer zo als ik!!!!
Goh, wat ga jij volgende week doen dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:44 schreef Glacier het volgende:
Room Eleven
* Glacier heeft zin in volgende week
Geen idee hoe hij als collega is, heb nog nooit met hem gewerktquote:Op woensdag 2 april 2008 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb al eens gehoord van iemand die stage heeft gelopen op het mediapark dat Jan Douwe niet zo vriendelijk is (ik nuanceer zijn bewoordingen even), dus die schreef ik meteen af als familie van Maricha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |