quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:15 schreef Oud_student het volgende:
Niemand komt verder dan (afhaal)chinees, vietnamese loempia's en shoarmatenten als het gaat om de toegevoegde waarde van (niet westerse) allochtonen.
Daarom is multikul de overtreffende trap van flauwekul
Zelfde geld natuurlijk ook voor gehandicapten, mensen zonder baan en ander tuig!quote:Op donderdag 3 april 2008 08:33 schreef Xith het volgende:
Ik vind dat een ieder die geen waarde toevoegt aan de maatschappij in financiele zin, het land uitgezet moet worden!
Op de hoofdkantoren van multinationals als Philips, Shell of Unilever is de helft allochtoon en dan gaat het om academici die jaarlijks een grote zak geld bij de belasting mogen inleveren om mensen zoals jij te subsidieren.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:15 schreef Oud_student het volgende:
Niemand komt verder dan (afhaal)chinees, vietnamese loempia's en shoarmatenten als het gaat om de toegevoegde waarde van (niet westerse) allochtonen.
Daarom is multikul de overtreffende trap van flauwekul
De ervaring met eerdere remigratieprojecten is dat vooral hoog opgeleide jongeren daar gebruik van maken en laag opgeleiden niet. Je jaagt dan dus precies diegenen weg die per saldo geld opleveren en dat is dus niet zo snugger met de torenhoge kosten van de vergrijzing op komst. Soms is het verstandig eerst van te voren even na te denken.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik leid hieruit af dat westerse landen, waaronder dus ook Nederland, er economisch gezien belang bij hebben om remigratie te gaan stimuleren. Ik zou dat een goede zaak vinden. Niet zelden kunnen de niet-westerse allochtonen in het land van herkomst veel meer betekenen en voelen ze zich daar ook nog eens gelukkiger. Iedereen blijer.
Mag ik er op wijzen dat NL dat laatste 30 jaar vrijwel permanent centrum-rechtse regeringen heeft gehad.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:14 schreef SeLang het volgende:
De niet-westerse allochtonen valt niets te verwijten.
De problemen zijn de schuld van de linksen.
Dat betekent dan dat ook alle autochtonen onder MBO-niveau weg moeten?quote:Op donderdag 3 april 2008 08:33 schreef Xith het volgende:
Ik vind dat een ieder die geen waarde toevoegt aan de maatschappij in financiele zin, het land uitgezet moet worden!
huh, je bevestigd toch wat ik zeg .. dat links helemaal niet zo blij was met die import omdat het hun onderhandelingspositie ondermijnt ..quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:11 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat is niet mijn indruk. De Nederlandse arbeider wilde eind jaren 60 begin jaren 70 meer loon voor hetzelfde werk, waardoor de concurentiepositie van het Nederlandse bedrijfsleven vergeleken met het buitenland minder werd. Toen bedrijven noodgedwongen wilden saneren vanwege de hoge lonen, gingen de vakbonden op hun achterste poten staan. Saneringen moesten gepaard gaan zonder gedwongen ontslagenen. De werkgevers hebben die situatie aangegrepen/misbruikt om goedkope gastarbeiders naar Nederland te halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |