Van Geel kan wel onderhandelen, laat Van Basten dan maar met namen komen die mogen komen/we mogenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:53 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Oh, zo bedoel je. Ik dacht dat je bedoelde wie verantwoordelijk zou worden enzo. Wie er onderhandelt weet ik ook niet.
wat is er in san remo?quote:Op donderdag 3 april 2008 18:15 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
AFCA represented in San Remo.
quote:Ajax hoopt na dit seizoen afscheid te kunnen nemen van technisch directeur Martin van Geel. Interim-algemeen directeur Henri van der Aat en toekomstig hoofdtrainer Marco van Basten zouden het niet in de huidige beleidsbepaler zien zitten.
Volgens Telegraaf-journalist Valentijn Driessen zijn beiden niet tevreden over het presteren van Van Geel. Ook in de commissie Coronel werd de technisch directeur stevig bekritiseerd.
quote:
Euujjhhhh jij pummel zegt toch niets verkeerd over meneer van Gaal huh huh?quote:
Als we Van Geel laten zitten is er zelfs geen lang termijn meer voor Ajaxquote:Op donderdag 3 april 2008 18:54 schreef Urquhart het volgende:
Apart ook dat die Van Der Aat die er amper een week zit, en over een paar maandjes weer weggaat...zo'n stempel mag drukken op de lange termijn.
Heeft 'ie bij de wielerploeg van de Rabobank ook gedaan. Daar is ie ook alweer weg, volgens mij. Maar ook daar heeft 'ie de boel aardig op de rit gekregen.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:54 schreef Urquhart het volgende:
Apart ook dat die Van Der Aat die er amper een week zit, en over een paar maandjes weer weggaat...zo'n stempel mag drukken op de lange termijn.
Aardig? Hij heeft het maximale bereikt in de tijd dat hij er zatquote:Op donderdag 3 april 2008 19:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heeft 'ie bij de wielerploeg van de Rabobank ook gedaan. Daar is ie ook alweer weg, volgens mij. Maar ook daar heeft 'ie de boel aardig op de rit gekregen.
Dat gaat problemen vormen idd.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:26 schreef Ordinair het volgende:
Van Gaal en van Basten gaat heul net samen.
Weet je al wat je hierna gaat doen? Ik zou Scheringa alvast maar een een SMSje sturenquote:
Ooke.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heeft 'ie bij de wielerploeg van de Rabobank ook gedaan. Daar is ie ook alweer weg, volgens mij. Maar ook daar heeft 'ie de boel aardig op de rit gekregen.
Hopelijk pakt Gabri geen geel!quote:Op donderdag 3 april 2008 18:54 schreef Houniet het volgende:
Emanuelson, Gabri, Heitinga, Huntelaar, Lindgren, Suarez, Vermaelen staan op scherp voor het duel tegen De Graafschap. Een gele kaart betekent voor hen automatisch een duel schorsing voor de volgende wedstrijd...
Laten we er een spelletje van maken, ik plaatsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |