die verkopen liever een speler en zetten het geld op de bank dan dat ze kampioen worden. Zou ik ook doenquote:
Het is beide kut, maar als je ziet dat PSV verlies maakt op Mateja Kezman en Mark van Bommel transfervrij moet laten gaan, ben ik toch heel blij met de miljoenen van Ryan Babel!quote:Op woensdag 2 april 2008 14:47 schreef toma het volgende:
[..]
die verkopen liever een speler en zetten het geld op de bank dan dat ze kampioen worden. Zou ik ook doen
ik ook, maar ik denk dat we met Ryan ook geen kampioen waren geworden.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is beide kut, maar als je ziet dat PSV verlies maakt op Mateja Kezman en Mark van Bommel transfervrij moet laten gaan, ben ik toch heel blij met de miljoenen van Ryan Babel!
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:52 schreef kevin6188 het volgende:
Uit de Sportweek
- Heitinga's opvolger. Van Geel heeft vertrouwen in Vertonghen, Vermaelen en Van der Wiel, maar: ,,Ik denk dat we er een stevige, ervaren verdediger bij moeten hebben. We kijken eerst in Nederland rond omdat dat met de aanpassing makkelijker is, maar het kan zomaar zijn dat we in het buitenland uitkomen."
PSV heeft quite gespeeld wat betreft Kezman.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is beide kut, maar als je ziet dat PSV verlies maakt op Mateja Kezman en Mark van Bommel transfervrij moet laten gaan, ben ik toch heel blij met de miljoenen van Ryan Babel!
Als ie fit is ja.. hoe lang zou zijn blessure ook al weer duren? 2 weken?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:55 schreef toma het volgende:
[..]goedzo Martin. Vd Wiel gewoon volgend seizoen in de basis laten spelen.
Frank de Boer is een held, die mag het in september/oktober best overnemen van Marco van Basten!quote:Op woensdag 2 april 2008 14:52 schreef kevin6188 het volgende:
Uit de Sportweek
- Heitinga's opvolger. Van Geel heeft vertrouwen in Vertonghen, Vermaelen en Van der Wiel, maar: ,,Ik denk dat we er een stevige, ervaren verdediger bij moeten hebben. We kijken eerst in Nederland rond omdat dat met de aanpassing makkelijker is, maar het kan zomaar zijn dat we in het buitenland uitkomen."
Sportweek oppert Andre Ooijer. Vindt Frank de Boer een goed idee. ,,Maar ik heb begrepen dat zijn vrouw niet staat te springen als hij bij Ajax tekent."
Wat betreft Dingsdag en Saeijs, namen die volgens Van Geel 'voorbarig' zijn. De Boer. ,,Maar kunnen zij ook bij Ajax spelen? Bij Roda staan ze op de banken als je derde wordt en is zevende ook geweldig. Je ziet aan Kennedy dat spelers moeite hebben met die overstap."
- Stekelenburg zegt zich geen zorgen te maken over het opstaan van een nieuwe leider.
- Groenendijk vindt het jammer dat hij De Boer niet op een of andere manier kan bijstaan bij de A1.
- Met Huntelaar en Davids is Ajax nog in gesprek. Van Geel: ,,KJH brengt zo'n meerwaarde, die willen we echt niet kwijt en met Hetinga's vertrek zijn we al een leidende jongen in de groep kwijt."
- Het is nog niet duidelijk of Ajax doorgaat met Kuffour.
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Als ie fit is ja.. hoe lang zou zijn blessure ook al weer duren? 2 weken?
True, true. Ajax moet hem inderdaad verkopen, als KJH zijn contract niet verlengt. Maar goed, zie het ook gebeuren dat hij tegen een forse salarisverhoging zijn contract met een jaar verlengt.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
PSV heeft quite gespeeld wat betreft Kezman.
Chelsea was zo aardig om 10 miljoen euro neer te tellen terwijl hij nog maar een 1-jarig contract had.
En van Bommel transfervrij laten vertrekken heeft PSV een hoop meer opgeleverd dan de 5 miljoen die BD destijds in de winterstop wilde betalen
Ik denk dat Huntelaar na dit seizoen wel gaat vertrekken, zie hem ook niet snel zijn huidige contract verlegen en na volgend seizoen heeft hij nog maar een 1-jarig contract.
Dus als hij niet wil verlengen moet ajax hem deze zomer wel verkopen.
Grote kans natuurlijk dat er dan wel een gelimiteerde transfersom overeen wordt gekomen. Dat is nu eenmaal de prijs die je moet betalen als je KJH nog een seizoen wilt behouden voor Ajax.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
True, true. Ajax moet hem inderdaad verkopen, als KJH zijn contract niet verlengt. Maar goed, zie het ook gebeuren dat hij tegen een forse salarisverhoging zijn contract met een jaar verlengt.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Grote kans natuurlijk dat er dan wel een gelimiteerde transfersom overeen wordt gekomen. Dat is nu eenmaal de prijs die je moet betalen als je KJH nog een seizoen wilt behouden voor Ajax.
Ik ben eerder bang dat hij stiekem al bij HSV heeft geïnformeerd...quote:Op woensdag 2 april 2008 15:07 schreef Nashje het volgende:
Als ik naar een vervanger voor Heitinga zou moeten kijken zou ik alla minuut contact opnemen met Chelsea. Hopelijk heeft Van Basten al stiekem geinformeerd.
Doel je nu op Khalid Boulahrouz, Alex of Branislav Ivanović?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:07 schreef Nashje het volgende:
Als ik naar een vervanger voor Heitinga zou moeten kijken zou ik alla minuut contact opnemen met Chelsea. Hopelijk heeft Van Basten al stiekem geinformeerd.
Ja dat ook, maar is niet geheel logisch. Vermaelen is Mathijsen 2. Het gaat om een rechtercentrale verdediger.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:11 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat hij stiekem al bij HSV heeft geïnformeerd...
quote:Poepon weg bij Ajax
Amsterdam, 02 apr 2008
Rydell Poepon mag weg bij Ajax. De spits, die momenteel op huurbasis bij Willem II speelt, heeft dinsdag een gesprek met de clubleiding van Ajax gehad. In gezamenlijk overleg is besloten dat de 20-jarige Poepon mag uitkijken naar een andere club, ondanks zijn tot medio 2010 doorlopende contract.
Poepon werd tijdens het seizoen 2006-2007 al verhuurd aan Willem II. De aanvaller, die dat voetbaljaar begon bij Jong Ajax, kwam vorig seizoen negen keer in actie voor de Tilburgse eredivisionist. Poepon is dit seizoen met negen treffers clubtopscorer van Willem II.
Ajax.nl
Boulahrouz uiteraard.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Doel je nu op Khalid Boulahrouz, Alex of Branislav Ivanović?
Ajax moet gewoon een mondelinge afspraak met Huntelaar maken, dat als hij verlengt dat hij na volgend seizoen gewoon weg magquote:Op woensdag 2 april 2008 15:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Heb zelf een heel goed gevoel over Huntelaar. Ik denk dat ie verlengt en nog een seizoen blijft. Hij heeft ook gezegd dat Ajax flink mag verdienen aan hem.
Alex zou ook wel leuk zijn.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Boulahrouz uiteraard.
Zit weg te rotten op de tribune bij Sevilla, dus lijkt me niet dat Chelsea hem wil houden. Ajax moet slagvaardig zijn.
Welkom in de wereld van de zaakwaarnemers. Die gaan écht geen mondeling akkoord aan.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon een mondelinge afspraak met Huntelaar maken, dat als hij verlengt dat hij na volgend seizoen gewoon weg mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |