abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 april 2008 @ 18:47:13 #226
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_58385473
Met het risico op een groot ah, natuurlijk!-moment; wat heeft de foto van -Robbedoes- met geloof te maken?
  dinsdag 29 april 2008 @ 18:52:25 #227
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_58385566
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:35 schreef Jep. het volgende:
Ik ben 't eens met Harvey, bij de top 3 ofzo moet je gewoon kritiek geven waarom die foto's in je top 3 staan.
Ah well.
Waarom dan niet alle 5 van commentaar voorzien? Zoveel extra moeite kost dat toch niet?
  dinsdag 29 april 2008 @ 18:57:08 #228
46275 Castor
pi_58385662
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:47 schreef problematiQue het volgende:
Met het risico op een groot ah, natuurlijk!-moment; wat heeft de foto van -Robbedoes- met geloof te maken?
Die foto roept bij mij associaties op aan concentratiekampen tijdens WO2. De gaskamers... denk ik. Dus joden > geloof... zoiets?
pi_58385667
quote:
Oh ja, en FA's die je hier alleen ziet als het weer tijd is voor een rondje FOT-bashen, die komen ook eens in de zo veel tijd langs.
[..]

Je hebt gelijk, dit is volwassen, gerechtvaardigd, en alles behalvee flauw gedrag. What the héll was I thinking?

Dat gehele kliekgedoe kan me niets schelen, het gaat me om de wedstrijd waarin het blijkbaar nodig is om te sjoemeln. Of dat is om stemmen te krijgen of mensen te boycotten boeit me net zo min. Ik ga geen bedrijf mailen voor een prijs die met zulk gedrag verkregen of van iemand af gehouden is, dát is mijn punt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2008 18:59:39 ]
  dinsdag 29 april 2008 @ 19:06:14 #230
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_58385797
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:57 schreef Castor het volgende:

[..]

Die foto roept bij mij associaties op aan concentratiekampen tijdens WO2. De gaskamers... denk ik. Dus joden > geloof... zoiets?
Dat is ook wat er in mij opkwam, maar dat is dan wel een béétje vergezocht.
  dinsdag 29 april 2008 @ 19:18:40 #231
46275 Castor
pi_58386068
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 19:06 schreef problematiQue het volgende:

[..]

Dat is ook wat er in mij opkwam, maar dat is dan wel een béétje vergezocht.
Ja precies, het is wel een mooie foto, maar het thema 'geloof' spat er niet echt vanaf.
pi_58386491
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, dit is volwassen, gerechtvaardigd, en alles behalvee flauw gedrag. What the héll was I thinking?
je krijgt je gelijkje hoor, maar je weet best wat ik bedoel.
quote:
Dat gehele kliekgedoe kan me niets schelen, het gaat me om de wedstrijd waarin het blijkbaar nodig is om te sjoemeln.
Tja, die dingen gebeuren. Triest maar waar. Internet is een plaats vol zielige kneuzen, waarbij het dubbel zielig is dat die kneuzen IRL vaak heel erg mee (lijken te) vallen. Organiseer iets op internet, en je kunt wachten tot er kneuzen de grenzen op komen zoeken. Dan kun je heel stoer binnen komen vallen en roepen dat het tijd wordt iets 'op de schop' te nemen, maar daar zitten die kneuzen niet mee. Wie er wel mee zit, weet ik eigenlijk ook niet.

Ik zie donkerblauw binnenkomen en wat stoers roepen, en dat neem ik -de FOT-voorgeschiedenis kennende- niet zo enorm serieus. Het stoort me wel, van die opperhoofden die zich nooit op de werkvloer laten zien en bij ellende even wat stoers komen roepen. En dan wat van die tussenknuppels -die hun lekker belangrijke blauwe kleurtje liever in een makkelijker subforum verdienen- die dat dan heel dapper na gaan roepen. Hoog deja-vu gehalte, ernstig slaapverwekkend en tot verandering heeft het nog nooit geleid.
quote:
Of dat is om stemmen te krijgen of mensen te boycotten boeit me net zo min. Ik ga geen bedrijf mailen voor een prijs die met zulk gedrag verkregen of van iemand af gehouden is, dát is mijn punt.
Inhoudelijk zitten we op 1 lijn, dat dan weer wel.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_58386915
Is het hele probleem niet eigenlijk al lang opgelost? Shark.Bait hoef de prijs toch niet als die eerste wordt.:
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik hoef de eerste prijs niet trouwens, die mag je aan de nummer 2 geven

En in het vervolg zullen er geen foto's die al keertje iets gewonnen hebben mee doen, dus dan wordt er niemand geboycot:
quote:
Op zondag 20 april 2008 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
vanaf volgende maand komt er een nieuwe regel:
Winnende foto's uitgesloten van toekomstige deelname in FOT-wedstrijden (met uitzondering van "mooiste foto van het jaar"-wedstrijd)
Shark.Bait laat nu gewoon zien hoe volwassen die is met zijn "stem op mij" actie en hij laat zien hoe creatief die is door zich zelf te kopiëren en met een foto van 3 jaar geleden mee te doen.
pi_58387025
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 20:03 schreef Kamermans het volgende:
Is het hele probleem niet eigenlijk al lang opgelost? Shark.Bait hoef de prijs toch niet als die eerste wordt.:
[..]

En in het vervolg zullen er geen foto's die al keertje iets gewonnen hebben mee doen, dus dan wordt er niemand geboycot:
[..]

Shark.Bait laat nu gewoon zien hoe volwassen die is met zijn "stem op mij" actie en hij laat zien hoe creatief die is door zich zelf te kopiëren en met een foto van 3 jaar geleden mee te doen.
In theorie komt mijn foto door dit "grapje" op de tweede plek, en wint Freud.
La derecha oprime, la izquierda libera
  dinsdag 29 april 2008 @ 20:35:18 #235
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_58387592
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Het begon met een inzending van Shark.Bait, die een foto inzond die in 2005 al gewonnen had met een FOT-wedstrijd.
Ik val er een beetje in hoor, ik heb het gelukkig niet gevolgd, maar de winnende foto destijds was meen ik in een witte achtergrond en derhalve niet hetzelfde. Verder vraag je er natuurlijk om als je winnende foto's niet uitsluit maar wel omde haverklap dezelfde onderwerpen selecteert.
Life is what you make it.
  dinsdag 29 april 2008 @ 20:39:25 #236
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_58387671
Hmm, wat jammer nou... net nu ik eens wat stemmen kreeg is de hele uitslag onbetrouwbaar geworden.

Ik had Shark.Bait geloof ik ook 5 punten gegeven, Ik vond het gewoon oprecht de beste, niet wetende dat de foto al eens ingezonden was.

En hoe gaat het nu verder? 'n nieuwe stemronde oid? Of volgende maand nieuwe kansen?
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
pi_58388103
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 20:35 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik val er een beetje in hoor, ik heb het gelukkig niet gevolgd, maar de winnende foto destijds was meen ik in een witte achtergrond en derhalve niet hetzelfde. Verder vraag je er natuurlijk om als je winnende foto's niet uitsluit maar wel omde haverklap dezelfde onderwerpen selecteert.
Fotowedstrijd oktober 2005 [centraal topic]
pi_58388322
En ik maar denken dat er hier meer volwassen mensen rondhingen

Als het zo is dat er mensen zijn geweest die er voor gezorgd hebben dat er niet gestemd zou worden op SB... dat vind ik ontzettend jammer.

Ik zelf heb gezegd dat ik er niet op zou stemmen! Dus dat wist SB al en ik gok dat hij daar niet wakker van zou liggen als ie van mij geen punten zou krijgen

Verder ben ik het met Ymke eens over de moeite die sommigen hebben gedaan om een foto te maken en daar nu in principe de dupe van kunnen worden.

ja zo krijgen mensen zin om mee te doen aan de leuke wedstrijd van fot
Thank Drunk I'm a Goddess!
  dinsdag 29 april 2008 @ 22:47:08 #239
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_58390324
Als ik nu eens niet stem hoor ik ook niet bij een kliekje.
Jemig wat staan er een hoop namen in het rijtje stemmers van mensen die je hier normaal nooit ziet.
Een beetje jammer.

Is het geen optie om het stemmen helemaal achterwege te laten en het bedrijf dat de prijs beschikbaar stelt de beste eruit te laten kiezen?
  dinsdag 29 april 2008 @ 22:50:07 #240
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_58390406
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 22:47 schreef -Robbedoes- het volgende:
s het geen optie om het stemmen helemaal achterwege te laten en het bedrijf dat de prijs beschikbaar stelt de beste eruit te laten kiezen?
Ja leuk joh, komt het allemaal neer op 1 persoon.
En krijgen we ook allemaal leuk commentaar enzo...

Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
pi_58390455
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 22:47 schreef -Robbedoes- het volgende:
Als ik nu eens niet stem hoor ik ook niet bij een kliekje.
Jemig wat staan er een hoop namen in het rijtje stemmers van mensen die je hier normaal nooit ziet.
Een beetje jammer.

Is het geen optie om het stemmen helemaal achterwege te laten en het bedrijf dat de prijs beschikbaar stelt de beste eruit te laten kiezen?
Dat er andere mensen stemmen die nooit in fot komen is een goed teken
Maar niet op deze manier.

Kijk Sb vraagt om op hem te stemmen en dat mag , interesseert mij het
alleen het jammere is dat als je stemd dan ook nog 4 anderen punten moet geven. En daar loopt het voor mij vast.
Het lijkt net of dat het er alleen maar om gaat dat SB 5 punten moet krijgen (en de foto is ook goed hoor )
maar ik vind dan wel dat ze ook iets beter hadden kunnen kijken naar de rest van de inzendingen ipv klakkeloos dingen over te nemen

Dan had het nog ergens op geleken ...maar nu niet meer
  dinsdag 29 april 2008 @ 23:15:17 #242
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_58391049
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 22:50 schreef kvdv het volgende:

[..]

Ja leuk joh, komt het allemaal neer op 1 persoon.
En krijgen we ook allemaal leuk commentaar enzo...

Ik zie dat probleem niet zo.
In het discusie topic is er ruimte genoeg voor commentaar.
Dat gebeurt nu ook.

Bij andere wedstrijden is er gewoon een jury die beslist.
En om een en ander nu een beetje onpartijdig te laten verlopen leek mij deze optie niet zo vreemd
  woensdag 30 april 2008 @ 00:04:23 #243
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_58392020
We doen niet moeilijk, ik kies gewoon de winnaar

(ben weer eens vergeten in te sturen... )
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_58392118
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 23:15 schreef -Robbedoes- het volgende:

[..]

Ik zie dat probleem niet zo.
In het discusie topic is er ruimte genoeg voor commentaar.
Dat gebeurt nu ook.

Bij andere wedstrijden is er gewoon een jury die beslist.
En om een en ander nu een beetje onpartijdig te laten verlopen leek mij deze optie niet zo vreemd
alles is partijdig......
zelfs de moderators van FOT komen hier niet uit (kleine gok )

of je diskwalificeerd gewoon het hele gebeuren voor deze maand (pech voor de winnaar, maar die komt er ook wel overheen)
of een andere oplossing.....vertel het maar
  woensdag 30 april 2008 @ 00:22:49 #245
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_58392337
quote:
Op woensdag 30 april 2008 00:10 schreef prupke het volgende:

[..]

alles is partijdig......
zelfs de moderators van FOT komen hier niet uit (kleine gok )

of je diskwalificeerd gewoon het hele gebeuren voor deze maand (pech voor de winnaar, maar die komt er ook wel overheen)
of een andere oplossing.....vertel het maar
Ja dan nemen we de meest afwijkende foto
pi_58392447
quote:
Op woensdag 30 april 2008 00:22 schreef -Robbedoes- het volgende:

[..]

Ja dan nemen we de meest afwijkende foto
dat was die van marjo

of bedoelde je dat niet

ik heb je pjdd niet voor niets 5 punkte gegeven !

ligt aan de leeftijd misschien of aan kennis van geschiedenis weet ik veel
  woensdag 30 april 2008 @ 03:55:46 #247
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_58393797
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 20:35 schreef Schanulleke het volgende:
Verder vraag je er natuurlijk om als je winnende foto's niet uitsluit maar wel omde haverklap dezelfde onderwerpen selecteert.
Ik vond het juist wel prettig dat de boel niet helemaal dichtgetimmerd hoefde te worden met regeltjes, maar dat mensen zich gewoon sportief en volwassen wisten te gedragen. Trieste aktie, dit

De wedstrijd deze maand als verloren beschouwen lijkt me het beste. Een andere mogelijkheid is misschien dit keer alleen de stemmen van de deelnemers te tellen?
quote:
2 Gaoxing de muis doet het hem, zie alleen zo snel niet de achterliggende gedachte van de foto.
Dank je voor de punten, PK Altaartjes zoals dat links op de foto vind je vaak in winkels, kapsalons, dat soort dingen in Thailand. Deze was dus afgedankt, lag op straat en wordt alleen nog gebruikt door deze rat en z'n (vele!) vriendjes.
  woensdag 30 april 2008 @ 15:22:38 #248
46275 Castor
pi_58399118
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 20:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

In theorie komt mijn foto door dit "grapje" op de tweede plek, en wint Freud.
Mwoah, op dit moment staat Tha_Eric op de tweede plek achter shark.bait. Daarachter weer Starfighter_Pilot...

[ Bericht 0% gewijzigd door Castor op 30-04-2008 15:29:14 ]
pi_58407228
OK ik weet het de maand is nog niet om
mar ik zit nu al te denken voor het volgende onderwerp.......

Verlangen naar.....

= hoopvol kijken naar iets?
euhm... verder kom ik nog nie
ja een foto maken van een prachtig huis waar ik graag zou willen wonen maar dat is zo simpel
  woensdag 30 april 2008 @ 23:25:31 #250
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_58407346
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:21 schreef prupke het volgende:
OK ik weet het de maand is nog niet om
mar ik zit nu al te denken voor het volgende onderwerp.......

Verlangen naar.....

= hoopvol kijken naar iets?
euhm... verder kom ik nog nie
ja een foto maken van een prachtig huis waar ik graag zou willen wonen maar dat is zo simpel
Vaak zijn de meest simpele dingen het mooist.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')