Waarom dan niet alle 5 van commentaar voorzien? Zoveel extra moeite kost dat toch niet?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:35 schreef Jep. het volgende:
Ik ben 't eens met Harvey, bij de top 3 ofzo moet je gewoon kritiek geven waarom die foto's in je top 3 staan.
Ah well.
Die foto roept bij mij associaties op aan concentratiekampen tijdens WO2. De gaskamers... denk ik. Dus joden > geloof... zoiets?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:47 schreef problematiQue het volgende:
Met het risico op een groot ah, natuurlijk!-moment; wat heeft de foto van -Robbedoes- met geloof te maken?
Je hebt gelijk, dit is volwassen, gerechtvaardigd, en alles behalvee flauw gedrag. What the héll was I thinking?quote:Oh ja, en FA's die je hier alleen ziet als het weer tijd is voor een rondje FOT-bashen, die komen ook eens in de zo veel tijd langs.
[..]
Dat is ook wat er in mij opkwam, maar dat is dan wel een béétje vergezocht.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:57 schreef Castor het volgende:
[..]
Die foto roept bij mij associaties op aan concentratiekampen tijdens WO2. De gaskamers... denk ik. Dus joden > geloof... zoiets?
Ja precies, het is wel een mooie foto, maar het thema 'geloof' spat er niet echt vanaf.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:06 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Dat is ook wat er in mij opkwam, maar dat is dan wel een béétje vergezocht.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dit is volwassen, gerechtvaardigd, en alles behalvee flauw gedrag. What the héll was I thinking?
Tja, die dingen gebeuren. Triest maar waar. Internet is een plaats vol zielige kneuzen, waarbij het dubbel zielig is dat die kneuzen IRL vaak heel erg mee (lijken te) vallen. Organiseer iets op internet, en je kunt wachten tot er kneuzen de grenzen op komen zoeken. Dan kun je heel stoer binnen komen vallen en roepen dat het tijd wordt iets 'op de schop' te nemen, maar daar zitten die kneuzen niet mee. Wie er wel mee zit, weet ik eigenlijk ook niet.quote:Dat gehele kliekgedoe kan me niets schelen, het gaat me om de wedstrijd waarin het blijkbaar nodig is om te sjoemeln.
Inhoudelijk zitten we op 1 lijn, dat dan weer wel.quote:Of dat is om stemmen te krijgen of mensen te boycotten boeit me net zo min. Ik ga geen bedrijf mailen voor een prijs die met zulk gedrag verkregen of van iemand af gehouden is, dát is mijn punt.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik hoef de eerste prijs niet trouwens, die mag je aan de nummer 2 geven
Shark.Bait laat nu gewoon zien hoe volwassen die is met zijn "stem op mij" actie en hij laat zien hoe creatief die is door zich zelf te kopiëren en met een foto van 3 jaar geleden mee te doen.quote:Op zondag 20 april 2008 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
vanaf volgende maand komt er een nieuwe regel:
Winnende foto's uitgesloten van toekomstige deelname in FOT-wedstrijden (met uitzondering van "mooiste foto van het jaar"-wedstrijd)
In theorie komt mijn foto door dit "grapje" op de tweede plek, en wint Freud.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:03 schreef Kamermans het volgende:
Is het hele probleem niet eigenlijk al lang opgelost? Shark.Bait hoef de prijs toch niet als die eerste wordt.:
[..]
En in het vervolg zullen er geen foto's die al keertje iets gewonnen hebben mee doen, dus dan wordt er niemand geboycot:
[..]
Shark.Bait laat nu gewoon zien hoe volwassen die is met zijn "stem op mij" actie en hij laat zien hoe creatief die is door zich zelf te kopiëren en met een foto van 3 jaar geleden mee te doen.
Ik val er een beetje in hoor, ik heb het gelukkig niet gevolgd, maar de winnende foto destijds was meen ik in een witte achtergrond en derhalve niet hetzelfde. Verder vraag je er natuurlijk om als je winnende foto's niet uitsluit maar wel omde haverklap dezelfde onderwerpen selecteert.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Het begon met een inzending van Shark.Bait, die een foto inzond die in 2005 al gewonnen had met een FOT-wedstrijd.
Fotowedstrijd oktober 2005 [centraal topic]quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik val er een beetje in hoor, ik heb het gelukkig niet gevolgd, maar de winnende foto destijds was meen ik in een witte achtergrond en derhalve niet hetzelfde. Verder vraag je er natuurlijk om als je winnende foto's niet uitsluit maar wel omde haverklap dezelfde onderwerpen selecteert.
Ja leuk joh, komt het allemaal neer op 1 persoon.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:47 schreef -Robbedoes- het volgende:
s het geen optie om het stemmen helemaal achterwege te laten en het bedrijf dat de prijs beschikbaar stelt de beste eruit te laten kiezen?
Dat er andere mensen stemmen die nooit in fot komen is een goed tekenquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:47 schreef -Robbedoes- het volgende:
Als ik nu eens niet stem hoor ik ook niet bij een kliekje.
Jemig wat staan er een hoop namen in het rijtje stemmers van mensen die je hier normaal nooit ziet.
Een beetje jammer.
Is het geen optie om het stemmen helemaal achterwege te laten en het bedrijf dat de prijs beschikbaar stelt de beste eruit te laten kiezen?
Ik zie dat probleem niet zo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:50 schreef kvdv het volgende:
[..]
Ja leuk joh, komt het allemaal neer op 1 persoon.
En krijgen we ook allemaal leuk commentaar enzo...
alles is partijdig......quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:15 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ik zie dat probleem niet zo.
In het discusie topic is er ruimte genoeg voor commentaar.
Dat gebeurt nu ook.
Bij andere wedstrijden is er gewoon een jury die beslist.
En om een en ander nu een beetje onpartijdig te laten verlopen leek mij deze optie niet zo vreemd
Ja dan nemen we de meest afwijkende fotoquote:Op woensdag 30 april 2008 00:10 schreef prupke het volgende:
[..]
alles is partijdig......
zelfs de moderators van FOT komen hier niet uit (kleine gok )
of je diskwalificeerd gewoon het hele gebeuren voor deze maand (pech voor de winnaar, maar die komt er ook wel overheen)
of een andere oplossing.....vertel het maar
dat was die van marjoquote:Op woensdag 30 april 2008 00:22 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja dan nemen we de meest afwijkende foto
Ik vond het juist wel prettig dat de boel niet helemaal dichtgetimmerd hoefde te worden met regeltjes, maar dat mensen zich gewoon sportief en volwassen wisten te gedragen. Trieste aktie, ditquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:35 schreef Schanulleke het volgende:
Verder vraag je er natuurlijk om als je winnende foto's niet uitsluit maar wel omde haverklap dezelfde onderwerpen selecteert.
Dank je voor de punten, PKquote:2 Gaoxing de muis doet het hem, zie alleen zo snel niet de achterliggende gedachte van de foto.
Mwoah, op dit moment staat Tha_Eric op de tweede plek achter shark.bait. Daarachter weer Starfighter_Pilot...quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In theorie komt mijn foto door dit "grapje" op de tweede plek, en wint Freud.
Vaak zijn de meest simpele dingen het mooist.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:21 schreef prupke het volgende:
OK ik weet het de maand is nog niet om
mar ik zit nu al te denken voor het volgende onderwerp.......
Verlangen naar.....
= hoopvol kijken naar iets?
euhm... verder kom ik nog nie
ja een foto maken van een prachtig huis waar ik graag zou willen wonen maar dat is zo simpel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou ik ook kunnen.....Als ik het kon
www.robkaag.nl
http://denieuweavonturenvanrobbedoes.blogspot.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |