quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:22 schreef Disana het volgende:
Er komt binnenkort dagelijks iets dat heel leuk is voor Brian en Amanda en juist niet
voor Huub en Claire. Dit zegt Ricardo. Enkele streamers zouden het weten
I know, en mijn grootste respect voor wat je doet. Ik lees het met liefde morgen. Ik kan het niet en heb bewondering voor je, en dank je dus opnieuw. Ook lief van je trouwens, van allen die zo hun best doen. Ik als niet streamer vind het echt waardevol, dus ook al de anderen... Heel veel dank!quote:Op woensdag 2 april 2008 02:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Welterusten, ben nog wel effe bezig ......
Hai DGK_Tegengas, heb je mijn mailtje nog ontvangen?quote:Op woensdag 2 april 2008 02:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Welterusten, ben nog wel effe bezig ......
Ja bedankt, reactie volgt zsm ......quote:Op woensdag 2 april 2008 02:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hai DGK_Tegengas, heb je mijn mailtje nog ontvangen?
Top!quote:Op woensdag 2 april 2008 03:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja bedankt, reactie volgt zsm ......
tuurlijk ben ik erquote:Op woensdag 2 april 2008 04:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben je er ook nog ?? Dank je, heb hem wel verdiend
Proost, heb je die discussie nog gezien of gevolgd, hoop echt niet datquote:
Nee, Ricardo kwam met een bepaalde opmerking terug van de FEBO, zie dequote:Op woensdag 2 april 2008 04:22 schreef Lobasca het volgende:
nee, is daar al een filmpje van?
quote:Op woensdag 2 april 2008 08:06 schreef JEEtjuuh het volgende:
tnx dgk tegengas voor de mooie ops
goedemorgen fok
Het is niet te hopen dat natasia er in komt en dan kun je wel zien dat de woorden vand e redactie niks voor stellen want zij had een ban op de villa, maar ja om Huub over de zeik te krijgen doen ze alles voor .
Ik begrijp één ding niet, Brian en z'n fans zijn er van overtuigd dat hij gaat winnen, waarom maakt hij zich dan zo druk over snabbels na de kooi, dat heeft hij dan toch helemaal niet nodig? Dagen heeft hij met een sikkeneurige kop rondgelopen, maar het is net een marionet, iemand trekt aan de touwtjes en zie daar, overdreven vrolijk, bij het belachelijke af.
Poeh, poeh....wat een gedoe om niks.quote:Brian weet het, Jaap gaat met Rachel de relatie van Huub en Claire nadoen, heel groots, het schijnt goed te zijn....dat was dus alles...
Goeiemorgenquote:Op woensdag 2 april 2008 08:06 schreef JEEtjuuh het volgende:
tnx dgk tegengas voor de mooie ops
goedemorgen fok
Het is niet te hopen dat natasia er in komt en dan kun je wel zien dat de woorden vand e redactie niks voor stellen want zij had een ban op de villa, maar ja om Huub over de zeik te krijgen doen ze alles voor .
Ik begrijp één ding niet, Brian en z'n fans zijn er van overtuigd dat hij gaat winnen, waarom maakt hij zich dan zo druk over snabbels na de kooi, dat heeft hij dan toch helemaal niet nodig? Dagen heeft hij met een sikkeneurige kop rondgelopen, maar het is net een marionet, iemand trekt aan de touwtjes en zie daar, overdreven vrolijk, bij het belachelijke af.
quote:Op woensdag 2 april 2008 08:06 schreef JEEtjuuh het volgende:
Als brian zo zeker was van zijn overwinning was hij niet zo nerveus over alles en nog wat.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
Mogguh...![]()
Als je met je bekendheid een extra centjes wil verdienen moet je dat wel gelijk doen. En laten we eerlijk zijn geld maakt wel gelukkig en je kan er niet genoeg van hebben.![]()
En in een geval van een paar ton te winnen prijzengeld zou ik dat ook gewoon lekker doen. Je kan daarmee niet gelijk gaan rentenieren op je 27e. Aan de bak en cashen zolang het kan dus!
Des te langer kan je als je weer uit de spotlight bent in de zon blijven zitten op bonaire.
Misschien theorie examen? Geboorte akte ophalen uit Oldenzaal lees ik net.quote:
Hij gaat in Oldenzaal van alles regelen voor de trouwerij.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:22 schreef petraa het volgende:
Wat gaat Huub doen?
uittreksel bevolkinsregister halen in oldenzaalquote:
Die onzin gaat dus echt door!quote:Op woensdag 2 april 2008 09:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij gaat in Oldenzaal van alles regelen voor de trouwerij.
Huub gaat naar Oldenzaal om een geboorte actel te halen. Hj zegt voor de ondertrouw maar VV zegt iets anders.quote:
quote:Herma is er vroeg bij deze ochtend! Als eerste maakt ze Huub wakker, hij moet namelijk zo direct alweer op pad. Hij moet in Oldenzaal zijn geboorte acte ophalen, niet voor, zoals andere Miljonairs schijnen te denken, de ondertrouw. Wel is er gisteravond nog gesproken over de huwelijksplannen en de datum 20 mei werd geopperd. Maargoed, zoals we allemaal weten is dat twee dagen voor de grote finale, en de vraag is of Claire dan nog wel in De Gouden Kooi zal zitten…
Yep hij was ook veel verliefder dan hij ooit op Lieke was geweestquote:
Heb je nodig voor het CBRquote:Op woensdag 2 april 2008 09:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub gaat naar Oldenzaal om een geboorte actel te halen. Hj zegt voor de ondertrouw maar VV zegt iets anders.
[..]
Volgens mij worden we allemaal in de zeik genomen door Huub en Claire en doen ze het alleen om Brian en Amanda gek te maken.quote:
Ja, ik iig wel, 100 jaar geledenquote:Op woensdag 2 april 2008 09:31 schreef Margo37 het volgende:
"Hij moet in Oldenzaal zijn geboorte acte ophalen, niet voor, zoals andere Miljonairs schijnen te denken, de ondertrouw"
Ben je dat ook nodig voor je theorie examnen?
en ik blijf maar betalen voor die kutstreams. Why God, why????quote:Op woensdag 2 april 2008 09:35 schreef T-lex het volgende:
Wat dingen die op het programma staan vandaag volgens mij:
- Huub naar Oldenzaal, ff op de koffie.
- Zweefteef Nancy komt voor Yoga.
- Amanda heeft vanochtend een telefonisch intervieuw met Royal Rumble.
- Carlos komt, (om 13:00 als ik het goed begreppen heb)
- Rijlessen
- Amanda moet paaldansen
- En we gaan zien of loser Dimitri nog komt...
niks om je voor te schamen, taaltechnisch ben jij beter dan ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |