abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57971936
het begint echt op een soap te lijken joh! deze hele situatie.
De beste vriend van S. begint mij vanavond ineens te smse... en berichtjes te sturen op hyves.
vaag allemaal! Hij weet van S & mij.. Dus iets in mij zei dat het een opdracht van s was.
Maar toen hij begon met zeg maar niks tegen s dat ik je sms.. begon ik toch wel te twijfelen!
Wat naait iedereen elkaar lekker zeggen :S
We hebben toen even over de situatie met S gesmst, hij smste da hij echt gek op me was en het allemaal niet meer wist en dat ik hem waarschijnlijk wat meer tijd had moeten gunnen..
Ja dikke lul ermee!
pi_57971957
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 00:05 schreef El.Wulfo het volgende:
TS speelt gitaar
Zeker weten
  vrijdag 11 april 2008 @ 00:12:33 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57971971
Goed bezig, wijfie!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57974623
Klinkt idd toch alsof het in opdracht was. Als hij het niet wist dan moet ie ff zonder vrouwen en kijken wat hij wil. Niet beiden in een situatie waar hij niet gedwongen wordt om te kiezen.

Maar goed beter af zonder hem.
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:30:23 #280
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_57983848
Zoals al eerder gezegd is dat met die andere jongen waarschijnlijk afgesproken, dus zou er niet op ingaan.
je had toch een date met een andere leuke jongen
Droeloe
pi_57984605
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 00:11 schreef brach het volgende:
het begint echt op een soap te lijken joh! deze hele situatie.
De beste vriend van S. begint mij vanavond ineens te smse... en berichtjes te sturen op hyves.
[...]
We hebben toen even over de situatie met S gesmst, hij smste da hij echt gek op me was en het allemaal niet meer wist en dat ik hem waarschijnlijk wat meer tijd had moeten gunnen..
Ja dikke lul ermee!
Het kan best dat het niet in opdracht is, maar dat die vriend gewoon een vriend probeert te zijn.
Je zou hem terug kunnen smssen: Als hij jou wil dan kan dat, maar dan moet hij een keuze maken. Het verhaal van 'ik weet het allemaal niet' wordt zo langzamerhand een aan het lijntje houden, en dat is gewoon niet een rol die jij wilt vervullen.

Je schrijft er dan niet bij dat dat aan het lijntje houden nét iets te opportunistisch is voor die S, zo van 'ik weet het allemaal niet' terwijl hij er nog een keertje overheen gaat.
Je moet er nl wel rekening mee houden dat S jouw antwoord te horen krijgt.

Dus niet cynisch doen.
Eerder iets van 'ik geloof best dat hij het allemaal niet weet, maar vanuit mij gezien betekent: Geen keuze maken = niet voor mij kiezen. Ik wil zijn graag zijn vriendin zijn, of helemaal niet. Maar geen meisje-aan-de-zijlijn'
pi_57988219
Dat is ook wat gestuurd heb naar hem, dat het voor mij duidelijk was & dat ik geen 2e keus wil zijn..
het word alleen met de dag gekker!!Vandaag nog even met die andere leuke jongen naar de stad geweest, ook nog langs werk gelopen en S. had me samen met die andere jongen gezien! Wat ik wel beter vond, ziet hij ook dat ik gewoon door ga!
Alleen die beste viend van S, pff! wat een gekke mensen zeg, hij zit nu steeds met me te flirten! waar ik echt niet op in ga..
Ik snap het gewoon niet.. Hij is morgen ook op dat feest waar ik heen ga, smste hij iets in de richting dat hij dan wel een kus van mij wilde.
Ik heb terug gestuurd dat hij een lekkere vriend is als hij dat zou doen ook al heeft S. een vriendin.

- het lijkt bijna alsof hij dit moet sturen zodat S. kan zien of ik te vertrouwen ben ofzo?? ( wat erg kinderachtig zou zijn) ik weet het ook niet, vind het iig erg vreemd.
pi_57988399
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 19:13 schreef brach het volgende:
Dat is ook wat gestuurd heb naar hem, dat het voor mij duidelijk was & dat ik geen 2e keus wil zijn..
het word alleen met de dag gekker!!Vandaag nog even met die andere leuke jongen naar de stad geweest, ook nog langs werk gelopen en S. had me samen met die andere jongen gezien! Wat ik wel beter vond, ziet hij ook dat ik gewoon door ga!
Je liep expres langs je werk he
quote:
Alleen die beste viend van S, pff! wat een gekke mensen zeg, hij zit nu steeds met me te flirten! waar ik echt niet op in ga..
Ik snap het gewoon niet.. Hij is morgen ook op dat feest waar ik heen ga, smste hij iets in de richting dat hij dan wel een kus van mij wilde.
Ik heb terug gestuurd dat hij een lekkere vriend is als hij dat zou doen ook al heeft S. een vriendin.

- het lijkt bijna alsof hij dit moet sturen zodat S. kan zien of ik te vertrouwen ben ofzo?? ( wat erg kinderachtig zou zijn) ik weet het ook niet, vind het iig erg vreemd.
Ik zat er al op te wachten dat die vriend met je begon te flirten. Misschien wel omdat hij heeft gehoord dat je makkelijk bent.. Waarom zou S. je nog willen testen op vertrouwen, nu je de ''relatie'' hebt verbroken is het logisch dat je verder gaat
pi_57988885
nee ik liep niet express langs werk, totaal niet juist want liep express aan de andere kant zodat het niet zou opvallen, toen zwaaide een collega en maakt een beweging dat ik naar binnen moest komen.

- dat ik makkelijk ben lijkt me ook sterk, S. heeft toch nog veel moeite moeten doen.. op het begin toen hij nog geen vriendin had heeft hij wel 100 acties gewaagd die niet slaagde.
Zo makkelijk ben ik echt niet hoor.
pi_57992347
Als ik jou was zou ik helemaal niet reageren op die smsjes van die vriend. En ga er nou maar niet vanuit dat het een opdracht van S. is. He moved on a long time ago!
Is toch wel gebleken dat het hem koud laat als hij antwoord met ''ok'' op jouw verhaal hem niet meer te willen zien?
Denk niet dat hij zich nog op die manier echt met je bezig houdt, die vriend kijkt gewoon waar jij op in wil gaan, dat is wat ik denk
pi_58020148
Nou, gisteren was het leuk..
behalve dan dat S. er ook was, pff ik werd gek van mezelf! leek wel totaal geobsodeerd door die jongen.
Probeerde eerst steeds niet bij hem te staan, maar blijkbaar wou ik juist bij hem staan.. vraag me niet waarom.
We stonden met ze alle bij een groepje en S. stond daar ook bij.
Ik was niet jaloers gelukkig op dat moment want hij bleek niet veel aandacht voor zn vriendinnetje te hebben.
Maar toch hield ik hem steeds in de gaten, ennuh andersom ook!
S ging gelukkig eerder naar huis, samen met zn vriendin natuurlijk.. pff dat vond ik zo klote om te zien!
2 weken geleden rond die tijd waren wij nog samen weg.. ( dat weekendje )
Toen hij weg was kon ik gelukkig wel meer plezier maken, die vriend van S. was er ook en was behoorlijk met me aan het flirten, maar ben er niet op ingegaan.
Toen we naar huis gingen was het weer zo ver.. heel de terug weg alleen maar aan S. gedacht.
Thuis aangekomen gaan douche waardoor ik weer klaar wakker was geworden. Bleef maar aan S. denken.. werd er helemaal gestoord van. Toen ik eenmaal sliep om ik geloof 6 uur, natuurlijk over S gedroomd. Hele vage droom trouwen.
Nou en vandaag voel ik me weer klote, ik wil ook sterk zijn! en kunnen denken dat hij een lul is.
Als ik hem zie vergeet ik alles, alle negatieve gedachtes over hem zijn direct weg en het enige wat ik kan denken is ik wil dat hij van mij is! en dan heb ik weer spijt dat ik niet eerder met hem gekust had, want dat heeft hij ook geprobeerd voordat hij een vriendin had, maar altijd afgewezen.
Weer iets geleerd, stappen waar S ook is is toch niet zo verstandig.
Maar ondanks alles.. het feestje zelf was super, werd heerlijk gedraaid! alleen maar toffe mensen en een heerlijk sfeer..
Iedereen was gewoon relax en veel geklets met mensen!

Ag ja.. kwil hem nu weer heel snel uit me kop hebben!
  zondag 13 april 2008 @ 16:39:59 #287
196697 Heathen.
Its No Game
pi_58022177
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:38 schreef brach het volgende:

[..]

ahh, voel jij je dan beter?! heb je dan zoiets als je in de ochtend op staat: "goh, wat fijn dat brach nog verdrietig is''

Ik zal je 1 ding vertellen, er zit een dikke kans in dat ik er nog wel even verdrietig om ben ja.
Dus gefelicteerd, wat een geluk heb jij vandaag zeg!
quote:
Kom net van een carbaret voorstelling af.. Top avond! veel gelachen.
vervelend voor je "Heathen" dat ik even mijn verdriet vergeten was.
Maar het komt voorlopig nog altijd weer terug
  zondag 13 april 2008 @ 16:42:01 #288
82136 Xennia
gekroond
pi_58022228
quote:
Op zondag 13 april 2008 14:10 schreef brach het volgende:
Nou, gisteren was het leuk..
behalve dan dat S. er ook was, pff ik werd gek van mezelf! leek wel totaal geobsodeerd door die jongen.
Probeerde eerst steeds niet bij hem te staan, maar blijkbaar wou ik juist bij hem staan.. vraag me niet waarom.
We stonden met ze alle bij een groepje en S. stond daar ook bij.
Ik was niet jaloers gelukkig op dat moment want hij bleek niet veel aandacht voor zn vriendinnetje te hebben.
Maar toch hield ik hem steeds in de gaten, ennuh andersom ook!
S ging gelukkig eerder naar huis, samen met zn vriendin natuurlijk.. pff dat vond ik zo klote om te zien!
2 weken geleden rond die tijd waren wij nog samen weg.. ( dat weekendje )
Toen hij weg was kon ik gelukkig wel meer plezier maken, die vriend van S. was er ook en was behoorlijk met me aan het flirten, maar ben er niet op ingegaan.
Toen we naar huis gingen was het weer zo ver.. heel de terug weg alleen maar aan S. gedacht.
Thuis aangekomen gaan douche waardoor ik weer klaar wakker was geworden. Bleef maar aan S. denken.. werd er helemaal gestoord van. Toen ik eenmaal sliep om ik geloof 6 uur, natuurlijk over S gedroomd. Hele vage droom trouwen.
Nou en vandaag voel ik me weer klote, ik wil ook sterk zijn! en kunnen denken dat hij een lul is.
Als ik hem zie vergeet ik alles, alle negatieve gedachtes over hem zijn direct weg en het enige wat ik kan denken is ik wil dat hij van mij is! en dan heb ik weer spijt dat ik niet eerder met hem gekust had, want dat heeft hij ook geprobeerd voordat hij een vriendin had, maar altijd afgewezen.
Weer iets geleerd, stappen waar S ook is is toch niet zo verstandig.
Maar ondanks alles.. het feestje zelf was super, werd heerlijk gedraaid! alleen maar toffe mensen en een heerlijk sfeer..
Iedereen was gewoon relax en veel geklets met mensen!

Ach ja, als jij eerder met hem had gekust was jij misschien gister met hem naar huis gegaan en zijn huidige vriendin 2 weken geleden een weekend met hem weg geweest zonder dat je het wist
pi_58025715
quote:
[b]Op zondag 13 april 2008 14:10
[knip]heel ...S verhaal...[/knip]

Ach, dat zeg je de hele week al.
Je gelooft het zelf net zo min als ik.
Op naar het volgende feestje, gezellig meid!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_58032413
En hoppa, donderdag avond weer een feestje.. Raad is wie ook komen?
precies, S + vriendin.
het is weer het geval dat ik al een kaartje heb gekocht.. hmmm...
  zondag 13 april 2008 @ 23:10:52 #291
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58032583
wat zit je toch in godsnaam moeilijk te doen? Ga gewoon eens een keertje niet ofzo? Die sadomasochistische trekjes en zelfkastijding...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_58033428
een keertje niet?? nee dat zit er echt niet in!
  maandag 14 april 2008 @ 09:13:13 #293
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58037251
Nu ben je gewoon vervelend.
Zoek het lekker uit en schrijf erover in je poezie-album.
  maandag 14 april 2008 @ 09:46:42 #294
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_58037777
Ben het eens met Re en SHE, je doet het jezelf aan Brach. Als je vantevoren al weet dat je een kutavond gaat hebben omdat hij er is, ga dan gewoon niet.
pi_58038150
quote:
Op zondag 13 april 2008 23:06 schreef brach het volgende:
En hoppa, donderdag avond weer een feestje.. Raad is wie ook komen?
precies, S + vriendin.
het is weer het geval dat ik al een kaartje heb gekocht.. hmmm...
ongeloofwaardig dit

doei topic
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 14 april 2008 @ 10:16:41 #296
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_58038277
Ik moet gewoon nog even reageren voor dit topic vol zit...
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_58041931
I don't really care.. dat mensen denken dat het gelogen is wat ik zeg.
Maar denk zelf ook dat ik het vanaf nu maar verder zelf uit moet zoeken. aangezien het punt is gekomen dat mensen mij niet meer vertrouwen of serieus nemen.
dus ik kap ermee! Thanks voor de mensen die me het juiste advies hebben gegeven!
pi_58042960
dan
pi_58042965
zorg
pi_58042969
ik er toch zelf voor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')