Het kan best dat het niet in opdracht is, maar dat die vriend gewoon een vriend probeert te zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:11 schreef brach het volgende:
het begint echt op een soap te lijken joh! deze hele situatie.
De beste vriend van S. begint mij vanavond ineens te smse... en berichtjes te sturen op hyves.
[...]
We hebben toen even over de situatie met S gesmst, hij smste da hij echt gek op me was en het allemaal niet meer wist en dat ik hem waarschijnlijk wat meer tijd had moeten gunnen..
Ja dikke lul ermee!
Je liep expres langs je werk hequote:Op vrijdag 11 april 2008 19:13 schreef brach het volgende:
Dat is ook wat gestuurd heb naar hem, dat het voor mij duidelijk was & dat ik geen 2e keus wil zijn..
het word alleen met de dag gekker!!Vandaag nog even met die andere leuke jongen naar de stad geweest, ook nog langs werk gelopen en S. had me samen met die andere jongen gezien! Wat ik wel beter vond, ziet hij ook dat ik gewoon door ga!
Ik zat er al op te wachten dat die vriend met je begon te flirten. Misschien wel omdat hij heeft gehoord dat je makkelijk bent.. Waarom zou S. je nog willen testen op vertrouwen, nu je de ''relatie'' hebt verbroken is het logisch dat je verder gaatquote:Alleen die beste viend van S, pff! wat een gekke mensen zeg, hij zit nu steeds met me te flirten! waar ik echt niet op in ga..
Ik snap het gewoon niet.. Hij is morgen ook op dat feest waar ik heen ga, smste hij iets in de richting dat hij dan wel een kus van mij wilde.
Ik heb terug gestuurd dat hij een lekkere vriend is als hij dat zou doen ook al heeft S. een vriendin.
- het lijkt bijna alsof hij dit moet sturen zodat S. kan zien of ik te vertrouwen ben ofzo?? ( wat erg kinderachtig zou zijn) ik weet het ook niet, vind het iig erg vreemd.
quote:Op zondag 6 april 2008 22:38 schreef brach het volgende:
[..]
ahh, voel jij je dan beter?! heb je dan zoiets als je in de ochtend op staat: "goh, wat fijn dat brach nog verdrietig is''
Ik zal je 1 ding vertellen, er zit een dikke kans in dat ik er nog wel even verdrietig om ben ja.
Dus gefelicteerd, wat een geluk heb jij vandaag zeg!
Maar het komt voorlopig nog altijd weer terugquote:Kom net van een carbaret voorstelling af.. Top avond! veel gelachen.
vervelend voor je "Heathen" dat ik even mijn verdriet vergeten was.
Ach ja, als jij eerder met hem had gekust was jij misschien gister met hem naar huis gegaan en zijn huidige vriendin 2 weken geleden een weekend met hem weg geweest zonder dat je het wistquote:Op zondag 13 april 2008 14:10 schreef brach het volgende:
Nou, gisteren was het leuk..
behalve dan dat S. er ook was, pff ik werd gek van mezelf! leek wel totaal geobsodeerd door die jongen.
Probeerde eerst steeds niet bij hem te staan, maar blijkbaar wou ik juist bij hem staan.. vraag me niet waarom.
We stonden met ze alle bij een groepje en S. stond daar ook bij.
Ik was niet jaloers gelukkig op dat moment want hij bleek niet veel aandacht voor zn vriendinnetje te hebben.
Maar toch hield ik hem steeds in de gaten, ennuh andersom ook!
S ging gelukkig eerder naar huis, samen met zn vriendin natuurlijk.. pff dat vond ik zo klote om te zien!
2 weken geleden rond die tijd waren wij nog samen weg.. ( dat weekendje )
Toen hij weg was kon ik gelukkig wel meer plezier maken, die vriend van S. was er ook en was behoorlijk met me aan het flirten, maar ben er niet op ingegaan.
Toen we naar huis gingen was het weer zo ver.. heel de terug weg alleen maar aan S. gedacht.
Thuis aangekomen gaan douche waardoor ik weer klaar wakker was geworden. Bleef maar aan S. denken.. werd er helemaal gestoord van. Toen ik eenmaal sliep om ik geloof 6 uur, natuurlijk over S gedroomd. Hele vage droom trouwen.
Nou en vandaag voel ik me weer klote, ik wil ook sterk zijn! en kunnen denken dat hij een lul is.
Als ik hem zie vergeet ik alles, alle negatieve gedachtes over hem zijn direct weg en het enige wat ik kan denken is ik wil dat hij van mij is! en dan heb ik weer spijt dat ik niet eerder met hem gekust had, want dat heeft hij ook geprobeerd voordat hij een vriendin had, maar altijd afgewezen.
Weer iets geleerd, stappen waar S ook is is toch niet zo verstandig.
Maar ondanks alles.. het feestje zelf was super, werd heerlijk gedraaid! alleen maar toffe mensen en een heerlijk sfeer..
Iedereen was gewoon relax en veel geklets met mensen!
Ag ja.. kwil hem nu weer heel snel uit me kop hebben!
Ach, dat zeg je de hele week al.quote:[b]Op zondag 13 april 2008 14:10
[knip]heel ...S verhaal...[/knip]
Ag ja.. kwil hem nu weer heel snel uit me kop hebben!
ongeloofwaardig ditquote:Op zondag 13 april 2008 23:06 schreef brach het volgende:
En hoppa, donderdag avond weer een feestje.. Raad is wie ook komen?
precies, S + vriendin.
het is weer het geval dat ik al een kaartje heb gekocht.. hmmm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |