maar wal goed dat je varieiertquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:47 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Ja, goed gezien. Dan duurt het meestal iets langer. En als ik dan geforceerd geschiedenisvragen ofzo ga stellen staat binnen no-time het antwoord er
eisenhower?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:47 schreef Mark het volgende:
Nog een voor het slapen gaan:
Wie?
[ afbeelding ]
Nope. Dit is een zeer bekende fotoquote:
Neequote:Op dinsdag 1 april 2008 23:54 schreef qonmann het volgende:
wel amerikaan ?
een 1 aprilgrap met de loterijquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:52 schreef Mark het volgende:
Veel eerder. De meneer is trots op zijn papiertje dat achteraf waardeloos bleek
toen ik mn zag dacht ik aan een rus.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:56 schreef Mark het volgende:
Hij was in feite het tegenovergestelde van Eisenhower, waar dankbaar gebruik van is gemaakt
wacht maar tot je bij lotto wm zit, dan baal je nog erger...quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:56 schreef qonmann het volgende:
chamberlian ?
Eerste helft vorige eeuw heb ik nooit gehad bij gechiedenis, dat wreekt zich nu
Neville Chamberlain, inderdaad. Premier van de UK, die een vredesverdrag had gesloten met Hitler ten koste van heel veel concessies. Later bleek dat niets waard te zijn, terwijl Neville meende de wereldvrede gered te hebben: "Peace in our time".quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:56 schreef qonmann het volgende:
chamberlian ?
Haha ..laatste vraag missen door een triviaal vraagje ..moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:59 schreef Flaccid het volgende:
[..]
wacht maar tot je bij lotto wm zit, dan baal je nog erger...
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:04 schreef Mark het volgende:
Meg Ryan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |