quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:04 schreef ScottTracy het volgende:
Editen
Edit je post niet, ook al heb je een spelfout. Post dan gewoon een nieuw bericht waarin je je eerdere antwoord aanvult. Anders kunnen mensen denken dat je een bericht ge-edit hebt na het zien van een ander antwoord. Doe dat dus niet!
Oftewel: ik heb recht op het punt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:26 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
![]()
Timmy +1
Stand in deel 1205:
tomtomaat 1
TimmyAsd 1
Ok, punt voor Scott. Sorry Tim...quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:26 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
![]()
Timmy +1
Stand in deel 1205:
tomtomaat 1
TimmyAsd 1
Het zijn gewoon de regels hoorquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:30 schreef TimmyAsd het volgende:
OMGje mag het punt hebben hoor.
Maar ik editte wel voor jouw reactie.
Hallo, je mag gewoon niet editten. Klaar.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Volgende keer zeg ik wel dat ik niet editte. Want dat was niet te zien namelijk als je mijn post bekijkt.
Het gaat me niet om het punt, maar om de regels. Ik geloof heus wel dat je eerder was, maar plaats voortaan gewoon een nieuwe post oke? Anders ontstaat een anarchie hier.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:30 schreef TimmyAsd het volgende:
OMGje mag het punt hebben hoor.
Maar ik editte wel voor jouw reactie.
Er staat niets over het afpakken van het punt. Er staat alleen het advies dat het beter is om niet te doen. Als we toch verdergaan op die tour..quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:32 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Hallo, je mag gewoon niet editten. Klaar.
Er staat: 'Edit je post niet'. Dat lijkt me vrij duidelijk. Er staat erbij alleen vermeld waarom die regel er is. En het gaat er niet om of je liegt of niet, alleen dat het niet controleerbaar is.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:33 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Er staat niets over het afpakken van het punt. Er staat alleen het advies dat het beter is om niet te doen. Als we toch verdergaan op die tour..
Maar nogmaals, ik lig er niet wakker van. Ik weet van mezelf dat ik eerder was en als jullie denken dat ik daarover ga liegen dan zij het zo.
NEXT!
Titel + artiest graagquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:35 schreef TimmyAsd het volgende:
titel en artiest of alleen de artiest?
Ah muziek valt in jouw straatje !quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:32 schreef ScottTracy het volgende:
Hm, altijd als ik een vraag doe die een buiten mijn eigen straatje is wordt 'ie snel geraden
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:46 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ah muziek valt in jouw straatje !
(en tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |