Dat kan natuurlijk ook en is waarschijnlijk nog beter, kinderen erbij is alleen erg makkelijk omdat je die makkelijk ziek kan melden en welke pa/ma geeft nou niet super veel om de kinderen?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een heel? Gezin?
Een stel lijkt me genoeg.
Bij hetzelfde gezin.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:03 schreef Uccie het volgende:
ja maar....als je het hele gezin opsluit, bij wie ga je dan het losgeld vragen?
Of de hond met vier stambomen! werkt volgens mij ook wel.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Rijk gezin uitzoeken en het kind ontvoeren. Da's pas kassa!
Is net iets te vaak gebeurd de laatste jaren voor mij om het lollig te vinden.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Rijk gezin uitzoeken en het kind ontvoeren. Da's pas kassa!
Inderdaad! En dan kan er ook niemand meer de politie bellen!quote:Op woensdag 2 april 200817:42 schreef GSMboy het volgende:
Nog mooier, ontvoer de hele wereld. Geen haan die ze zoekt
Pa en ma horen niet bij het gezin?quote:Op woensdag 2 april 2008 20:27 schreef Guncta het volgende:
Ik bedoel meer:
gezin ontvoeren, rijke pa of ma de tijd geven om geld op te nemen, opsluiten voor een dag met eten en drinken en je hebt tijd zat om weg te komen.
strrrike!quote:Op woensdag 2 april 2008 20:37 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Pa en ma horen niet bij het gezin?
Tuurlijk wel, alleen die geef je even de tijd om wat geld op te laten nemen. Dan kan je nog het beste de moeder nemen, want die heeft als instinct om alles voor haar kinderen te doen om ze maar in leven te houden en zal iets minder rationeel denken, meer emotioneel. Moet ze natuurlijk wel de mogelijkheden hebben om aan geld te komen.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:37 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Pa en ma horen niet bij het gezin?
Ik zie nog steeds niet in waarom je niet gewoon gelijk de hele wereld ontvoert.quote:Op woensdag 2 april 200822:48 schreef Guncta het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen die geef je even de tijd om wat geld op te laten nemen. Dan kan je nog het beste de moeder nemen, want die heeft als instinct om alles voor haar kinderen te doen om ze maar in leven te houden en zal iets minder rationeel denken, meer emotioneel. Moet ze natuurlijk wel de mogelijkheden hebben om aan geld te komen.
Ook kan je natuurlijk 1 van je handlangers met haar mee sturen naar de bank of wat dan ook. Er is nog niks bekend over een ontvoering, dus veel aandacht zal er ook weer niet aan gegeven worden.
Goh, ik hoor er vrijwel nooit iets van. Een stijging in de laatste jaren heb ik al helemaal niet opgemerktquote:Op woensdag 2 april 2008 00:58 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Is net iets te vaak gebeurd de laatste jaren voor mij om het lollig te vinden.
Dan zal je wel uit een arme sloebers gezin komen. Iedere zichzelf respecterende middenstander is toch wel een keer ontvoerd?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:35 schreef Professor_Paljas het volgende:
[..]
Goh, ik hoor er vrijwel nooit iets van. Een stijging in de laatste jaren heb ik al helemaal niet opgemerkt
Nu je het zegt, ik heb mijn buren nu al een weekje niet meer gezienquote:Op woensdag 2 april 2008 23:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan zal je wel uit een arme sloebers gezin komen. Iedere zichzelf respecterende middenstander is toch wel een keer ontvoerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |