abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 april 2008 @ 12:05:55 #101
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57954271

Confidence through competence
pi_57954286
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:00 schreef fuckbuddy het volgende:
Nou ik denk dat AZ bijv een Dick Jol heeft gesproken met een "ALS" in het verhaal, dan kan het best zijn dat dickie boy een mailtje heeft gestuurd met daarin zijn wensen..

En dus namen van spelers die hij wel en niet wilt hebben, dan is het logisch dat ze Louis ff willen afwachten. Hoewel ik als AZ zijnde ook een ballen zou tonen en zou roepen "graag of traag"

Nog 2 weken en anders kijken we verder, tis godverdomme te gek voor woorden dat ze zo geilen op Louis Van Gaal....

Brands is echt niet aan het snurken geweest denk ik zo, nee dit heeft zeker een reden waarom ze dit zo doen...................
Martin Jol
pi_57954353
Martin Jol...

Kut te laat.... Ik haal die altijd door elkaar, ja de namen dus he!

Goedemorgen..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_57954487
Die situatie met Van Gaal had er in de 1e plaats nooit moeten komen.

Misschien een 'toptrainer', maar zodra hij er toch niet meer achter staat moet je dat boek meteen sluiten ook. Nu kabbelt het maar door, net als dat gezeik met die Alves toendertijd (en nu nog volgens mij).

Als AZ een topclub wil zijn moeten ze ook dit soort beslissingen veel beter moeten en willen nemen. Het ging/gaat klote en Van Gaal gaf zelf aan te willen stoppen maakt 1+1=2 om maar met een Aad de Mosje te spreken.

Weet niet hoe het zit met dat Brands/Vormer verhaal. Mag hopen dat Brands er een goede verklaring voor heeft. An sich vind ik het probleem niet eens zozeer dat Vormer misschien niet goed genoeg wordt bevonden, maar wat je ook van hem vind, dat laat je hem gewoon binnen de gestelde termijn weten. Dat is gewoon een stukje proffessionaliteit.

Voor de rest ook Pelle lekker verkopen nu er 2 clubs hem willen, waarbij hij bij 1 club de topscoorder moet vervangen. Daar mogen ze dan wel wat miljoenen voor neerleggen.

Hier en daar wat saneren, enkel goede gerichte aankopen (met name de voorhoede) en je draait volgend seizoen in ieder geval weer mee in de subtop.
  donderdag 10 april 2008 @ 12:21:17 #105
55709 Stereotomy
pi_57954652
En Shota terug als mental coach of spitsentrainert
pi_57954810
Een post van me uit het vorige topic, voor FuckBuddy nog ff
quote:
Op maandag 31 maart 2008 17:22 schreef xFriendx het volgende:
Overigens mag Van Gaal wat mij betreft foetsie. Ik dank hem zeer voor onder andere de prestaties van vorig jaar. Klote natuurlijk dat het einde wat minder mooi was, maar goed, we zaten op posities die voor AZ-begrippen erg hoog waren.

Waarom mag Van Gaal weg:

Hij heeft aangegeven dat hij zich niet meer kan binden met de AZ cultuur zoals deze nu is. Hij wou daarom opstappen, iets wat nog steeds zo is, hoogstens kunnen de spelers dit mogelijk nog voorkomen. Ook het bestuur gaf akkoord wat betreft het ontbinden van het contract van Van Gaal.

Zodra zoiets speelt is mijn mening, dan die knoop doorhakken ook en niet meer op terugkomen. Als ik mij niet meer prettig voel in mijn functie, mede door de sfeer binnen het bedrijf, ga ik dat niet proberen te 'verbeteren' of 'oplossen' door misschien het eens in een andere functie te proberen. Nu zou Louis geen andere functie gaan bekleden, maar het gaat om het moment dat je voor jezelf duidelijk hebt dat het bedrijf/functie je niet meer bevalt. Zodra dat in je hoofd zit gaat het er niet meer uit.

Daarom mag hij van mij weg. Die chemie komt gewoon niet meer terug.

Tevens zie ik dan graag een type komen zoals Verbeek. Waarom? Simpel, tis een boer.

Laten we wel wezen, we zijn gewoon een provincieclubje met een stelletje nuchtere West-Friezen. Hoewel, we zijn een voetbalclub die als cultuur moet hebben dat het een provincieclubje is. Echter wel met een gezonde financiering die wellicht gelijk staat aan die van een topclub in de Eredivisie.

Daarom vind ik aankopen zoals Pelle of Ari niet alleen verkeerde aankopen qua hun vertoonde spel, maar ze passen ook helemaal niet bij dit AZ. Alsof je door aankoop van mooiboy Pelle de schijn kan ophouden dat je OOK een Italiaanse wereldster in je selectie hebt rondlopen en daarom mag meepraten met 'de grote jongens'.
Om die reden is de aankoop van bijvoorbeeld Pocognoli wel weer een juiste, hij kan wat qua voetbal en straalt een houding uit van: doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.

In a way kan je dus eigenlijk best zeggen dat Scheringa zijn topclub koopt. Dat vind ik niet erg, zolang dit maar een topclub is achter de schermen. Echter nu is het alsof hij heel duur pakpapier om z'n club heeft gewikkeld waardoor het de schijn heeft dat we een topclub zijn. Misschien toch stiekem jaloers op die club uit Amsterdam, wat betreft naam en uitstraling. Echter moet je daar geen kopie van willen worden, gewoon je eigen weg blijven bewandelen. De cultuur zoals deze bij Ajax is geworteld is anders en dat zal altijd zo blijven. AZ moet lekker klein blijven, maar wel met grote daden.

Hopelijk gaan we dan ook weer snel terug naar de basis en koopt AZ weer lekker figuren zoals Koevermans, spelers die hard werken, vooral als team werken en spelers waar je als supporter na de wedstrijd best ffies een biertje mee wil gaan drinken.

Overigens is dat ook een reden waarom Van Gaal toch minder bij AZ past, een grote mond, uit de hoogte doen, een man met reputatie (in woord) waar je u tegen zegt, dat is meer iemand voor een showbizz-club als Ajax met al die grote iconen die wereldsterren worden.

Aldus een AZ-aanhanger.
  donderdag 10 april 2008 @ 12:43:59 #107
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_57955200
Oud-Collega van me belde gisteren.

"Had je niet eerder weg kunnen gaan hier, sinds je weg bent hebben we al 2 keer gewonnen.)

Ik : " Dan had ik moeten blijven tot eind april
  donderdag 10 april 2008 @ 16:34:55 #108
55709 Stereotomy
pi_57960073
Een ultieme bevestiging van het aankoopbeleid van AZ zou natuurlijk een mooie neger zijn voor volgend jaar. Ideeën?
pi_57960116
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:27 schreef xFriendx het volgende:
Een post van me uit het vorige topic, voor FuckBuddy nog ff
[..]

Amen brother... Amen.
Zijn we het daar over eens.

Dat gegeil op Loewie van Gaal de hele tijd van AZ.
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 10 april 2008 @ 16:48:39 #110
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57960355
quote:
Op donderdag 10 april 2008 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
Een ultieme bevestiging van het aankoopbeleid van AZ zou natuurlijk een mooie neger zijn voor volgend jaar. Ideeën?
samuel eto'o
obafemi martins
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57960476
quote:
Op donderdag 10 april 2008 16:34 schreef Stereotomy het volgende:

Usher.
pi_57966621
quote:
Op donderdag 10 april 2008 16:53 schreef xFriendx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Usher.
Dat ie kan dansen wist ik, maar dansen in de 16meter is helemaal top.

Woot, dat had ik nooit verwacht/gedacht.. Usher naar AZ....
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

donderdag 10 april 2008 @ 22:00:33 #113
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_57967439
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:05 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat klembord!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_58017018
Ik ga richting Rotjeknor, hopelijk zijn goden ons dit jaar iets beter gezind.
  zondag 13 april 2008 @ 11:49:51 #115
55709 Stereotomy
pi_58018190
Tattooshops zullen het wel druk hebben.
  zondag 13 april 2008 @ 15:05:37 #116
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58020954
is er voor az nog een stream?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  zondag 13 april 2008 @ 16:38:12 #117
55709 Stereotomy
pi_58022140
Nou, ik heb alles via Langs de Lijn in de trein gevolgd. Naar ik aanneem was AZ de eerste helft flets, heeft Donk eindelijk eens het goede doel gevonden en had El-Hamdoeidoei veel kansen en kwam Koenders er op het laatst nog in?
pi_58022230
Met een afmaker had AZ deze wedstrijd met ruime cijfers gewonnen. Triest zooitje die spitsen.
  zondag 13 april 2008 @ 16:43:30 #119
55709 Stereotomy
pi_58022259
Tja, inderdaad, als een luie neger wél weet te scoren
pi_58023400
AZ was inderdaad de eerste helft flets. Tweede helft was een stuk beter, maar ook nog niet echt denderend. Aantal redelijke kansen gehad, maar al met al was de uitslag terecht. Wat ik wel slecht vond (van beide kanten trouwens, ze hadden allebei de punten nodig), was dat er amper een slotoffensief was....

Op de laatste terugspeelbal van Koenders na...bijna had die gozer weer voor een nederlaag van AZ gezorgd....
  zondag 13 april 2008 @ 17:35:29 #121
148059 Pritt
Atheïst
pi_58023657
Toch knap, dat jullie weer een puntje pakken.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_58023705
AZ doet nergens meer aan mee.
  zondag 13 april 2008 @ 18:20:35 #123
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_58024678
Jullie hadden verdiend te winnen obv tweede helft, eerste helft was wel dramatisch van jullie kant .
Maar die Koenders, wat een fout zeg in de slotseconde, daar hadden we zomaar nog door kunnen winnen.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_58026105
quote:
Op zondag 13 april 2008 17:35 schreef Pritt het volgende:
Toch knap, dat jullie weer een puntje pakken.
Inderdaad. Weer niet verloren
pi_58030297
De eerste helft was een feest van herkenning. Niet creatief, ongeinspireerd en zeker geen team dat wilde laten zien dat ze Van Gaal waard zijn

Tweede helft was een stuk beter, maar als je spitsen Hammie en Dembele zijn, dan weet je dat als Excelsior niet al te stom verdedigt het geen doelpuntenfestijn wordt. Pelle viel zowaar weer eens aardig in, Ari met hoge ballen bedienen is natuurlijk wel erg dom. Haris weer met een paar lepe voorzetjes, hij laat de laatste wedstrijden zien dat hij op dit moment beter is dan Cziommer. Voor de rest was het een beetje gezapig en Romero vond ik niet al te sterk vandaag. Koenders weer met een kenmerkende stomme actie, gelukkig voor hem liep het goed af. Maar als er een team aanspraak had op de overwinning, dan was het wel AZ.

Maar ja, het is een gelijkspel waar wij iig niets mee opschieten. Feyenoord had een goede kans om de middag nog enigszins te redden, maar ook dat zat tegen.

Ik moet wel eerlijk zeggen, Woudestein is een leuker stadion dan De Koel, dus wat dat betreft mag VVV er wel uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')