Wie moet er anders rechtsback spelen? Koendersquote:Op donderdag 24 april 2008 14:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
Maar ik denk niet dat ie bij AZ veel aan spelen toekomt hij mag een plaatsje op de bank zoeken naast een andere belg.

Inderdaadquote:Op donderdag 24 april 2008 14:15 schreef Kriegel het volgende:
Geen Verhaegh dus? Zou zonde zijn.

idd als je de intentie hebt om een topclub te worden, moet AZ deze zomer met een paar topspelers komen en niet met gilquote:Op donderdag 24 april 2008 16:00 schreef Pritt het volgende:
Alsjeblieft zeg, Swerts, die man komt toch echt tekort voor de Nederlandse top.
Met Nick van der Velden en Gilles Swerts kom je er niet bovenop.
Lijkt een beetje op Ajax met al die opvullingsaankopen.

Maakt niks uit, ook Delorge bleek waardevol in de beginfase toen Ajax zoveel blessures had, ik geloof dat ook Swerts een nuttige bijdrage kan leveren.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:00 schreef Pritt het volgende:
Alsjeblieft zeg, Swerts, die man komt toch echt tekort voor de Nederlandse top.
Met Nick van der Velden en Gilles Swerts kom je er niet bovenop.
Lijkt een beetje op Ajax met al die opvullingsaankopen.

Ze zijn inderdaad de staf aan het uitbreiden zoals al reeds vermeld werdquote:Edwin Goedhart fulltime sportarts AZ
ALKMAAR- Edwin Goedhart treedt per 1 juli in dienst als fulltime sportarts van AZ. De 44-jarige Haarlemmer was sinds 2002 hoofd medische staf/clubarts van Ajax. Daarvoor was hij acht jaar werkzaam als clubarts bij HFC Haarlem en drie jaar als bondsarts verbonden aan de KNVB. “Ik verheug me ontzettend op de samenwerking met de technische en medische staf van AZ.”
Bij AZ was de behoefte aanwezig de medische staf te versterken met een fulltime sportarts. De huidige dokter Willem Becking blijft aan AZ verbonden, maar zal minder uren in de club steken. In Goedhart denkt AZ één van de meest ervaren sportartsen gevonden te hebben.
Begin 2008 liet Goedhart Ajax reeds weten dat hij de club na zes jaar zou verlaten. In de overstap naar AZ ziet hij een nieuwe uitdaging. “Ik verheug me ontzettend op de samenwerking met de mensen van de technische en medische staf van AZ. Gezamenlijk hopen we het reeds ingezette beleid verder vorm te geven.’’

Succes ermee!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad de staf aan het uitbreiden zoals al reeds vermeld werd

Hij wil zelf graag op rechtshalf spelen hoor. Het is niet een echte verdediger.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:56 schreef Kriegel het volgende:
Swerts speelt bij jullie op links omdat daar verder niemand staat en hij dat dus ook wel kan, hij is van nature echter een rechtsback.
Weet jij trouwens misschien meer over hoe het nou zit met Paul? Hij stond pas geleden redelijk op het punt om naar AZ te gaan, dus dat het dan ineens Swerts wordt verbaast me eerlijk gezegd.

quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Succes ermee!
Stijn Schaars misschien eind 2012 wedstrijdfit?

Ik zie Van Geel Valcx wel opvolgen bij PSVquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:13 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die combi inderdaad kut vind, ajax en ziekenboeg is als water en vuur.
Nu komt die sjaak onze kant op.. zucht.
Beetje zoals van Geel met aankoopbeleid is/was bij Ajax..ook kut.
(niet dat Brands het veel beter gedaan heeft..)
Die hele staf daar is/was ziek en nu halen ze Goedhart, what's next?
van Geel terug en Brands naar Mokum?
Fontein ben ik serieus blij mee, daar heeft Ajax een domme fout gemaakt om die te laten lopen, maar Goedhart.. ik moet het nog maar zien.

Wat een snelheid zeg met die arbitragezaak.quote:AZ recht rug in zaak-Alves
ZEIST - Vandaag dient in Zeist alweer de derde arbitragezaak van Afonso Alves contra AZ. Mr. Kingma, die Pim de Vos heeft opgevolgd als zijn raadsheer, wil de tweede en nog lopende arbitragezaak overbodig maken door aan te tonen dat er een ontbindende voorwaarde was opgenomen in het contract tussen de spits en de Alkmaarse club.
Die luidde volgens de advocaat , dat er geen sprake is van een geldig contract als AZ en Heerenveen onderling voor 1 februari niet akkoord zouden zijn over de vergoedingssom voor de spits, die nu bij Middlesbrough speelt.
Volgens AZ is dat klinkklare onzin, omdat ten tijde dat het speelde de tweede arbitragezaak werd afgewikkeld en iedereen in afwachting was van een uitspraak. Die volgde later, waarbij AZ in een tussenvonnis in het gelijk werd gesteld. Alves moet nu in de tweede, dus nog lopende arbitragezaak, aantonen dat er bij het aangegane contract van d.d. 23-12-07 een voorbehoud was gemaakt, dat ook zijn Braziliaanse advocaat mr. Ribeiro zou moeten tekenen. Daarover volgt vanavond in een aparte, tweede zitting van de 'tweede arbitragecommissie', het eerste getuigenverhoor.
Zegt me helemaal niets deze vent.quote:AZ biedt op Viktor Elm
AZ en SC Heerenveen hebben vergaande belangstelling voor Viktor Elm, meldt de site fotbollskanalen.se. Ook FC Norsjaelland zou zich hebben gemeld voor de 22-jarige middenvelder van Kalmar FF.
sc Heerenveen heeft volgens de speler al een bod uitgebracht van 4 miljoen kronen (2,7 miljoen euro). De biedingen van AZ en FC Nordsjaelland zijn niet bekend gemaakt. Kalmar FF zou tegelijk ook het contract met de speler willen verlengen. Zijn verbintenis loopt aan het einde van het jaar af, waardoor Elm op 1 januari transfervrij is. Iets dat de club ten koste van alles wil voorkomen. ``Deze week ga ik om de tafel met de clubleiding. Het zal een lang gesprek worden. Ik weet niet of we er in één gesprek uit gaan komen.”
Elm is sinds 19 januari 2008 ook A-international. De middenvelder debuteerde als invaller tijdens een oefeninterland tegen de Verenigde Staten. Zijn broers David en Rasmus maken overigens ook deel uit van de selectie van Kalmar FF.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |