quote:Op woensdag 2 april 2008 01:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat zou te makkelijk zijn. Ik hoop echt dat Amanda zich tegen Brian zal keren![]()
Dat zou gerechtigheid zijn en een goed voorbeeld voor alle meisjes die zich laten onderdrukken door hun vriendjes. Het is tenslotte RTL.
oo heeerlijk, morgenvroeg wakker worden met een uitgebreide OP die we van je gewend zijn... TOP !!quote:Op woensdag 2 april 2008 00:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik post nog wel effe twee uur door of zo ....... aan mij zal het niet liggen.
Nah, probeer nog wel ff mee te helpen. Het is altijd lekker op te staan met een kopje koffie en een verse COSquote:Op woensdag 2 april 2008 01:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Niets, maar dan hebben we misschien een nieuwe COS
Welterusten Guus, als het nog zover komt, dan ga ik zeker mijn best doenquote:Op woensdag 2 april 2008 01:03 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
oo heeerlijk, morgenvroeg wakker worden met een uitgebreide OP die we van je gewend zijn... TOP !!
tot morgen allemaal![]()
Liggen onder het dekbedquote:Op woensdag 2 april 2008 01:04 schreef petraa het volgende:
Huub en claire zoenen, het bed van ricardo is leeg en bij amanda en brain zie ik niks
Het laatste shot wat ik zag is dat ze samen "gezellig" onder het dekbed verdwenen. Zal wel weer ff raggen wordenquote:Op woensdag 2 april 2008 01:04 schreef petraa het volgende:
Huub en claire zoenen, het bed van ricardo is leeg en bij amanda en brain zie ik niks
Mooi zo, nog veertig te gaan dan .....quote:Op woensdag 2 april 2008 01:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nah, probeer nog wel ff mee te helpen. Het is altijd lekker op te staan met een kopje koffie
en een verse COS
+!quote:Op woensdag 2 april 2008 01:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nah, probeer nog wel ff mee te helpen. Het is altijd lekker op te staan met een kopje koffie en een verse COS
Altijd nog een stuk beter dan het gegil en gekoetsiekoe van Amanda en Brian. Daar wordt ik echt agressief vanquote:Op woensdag 2 april 2008 01:06 schreef petraa het volgende:
[..]
+!
Dat gegiebel van Claire ik word er kriegelig van
Van mij mag je al beginnen hoor. Volgens mij is er weinig animo van andere userts om er een te starten.quote:Op woensdag 2 april 2008 01:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog 35, wanneer mag een nieuwe COS geopend worden ??
quote:Op woensdag 2 april 2008 01:03 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
oo heeerlijk, morgenvroeg wakker worden met een uitgebreide OP die we van je gewend zijn... TOP !!
tot morgen allemaal![]()
Beter zoiets als: Waar saaiheid de boventoon blijft voeren ...quote:Op woensdag 2 april 2008 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb een beetje moeite met een pakkende TT, iemand goede suggesties ??
Anders wordt het iets als: Waar Huub en Claire in ondertrouw gaan .......
prima geen inspiratie ikkes!quote:Op woensdag 2 april 2008 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb een beetje moeite met een pakkende TT, iemand goede suggesties ??
Anders wordt het iets als: Waar Huub en Claire in ondertrouw gaan .......
Ik ook, m'n ogen vallen dicht van saaiheidquote:Op woensdag 2 april 2008 01:18 schreef Ziet het volgende:
ik ga... truste allemaal!
Ja die is beter!quote:Op woensdag 2 april 2008 01:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Beter zoiets als: Waar saaiheid de boventoon blijft voeren ...
Mooi..quote:Op woensdag 2 april 2008 01:17 schreef Kaleddis het volgende:
Vind trouwens Ricardo de laatste dagen er erg slecht uitzien. Wallen onder z'n ogen en niet zo energiek als we van hem gewend zijn.
Okay, ga die dan gebruiken, mooi !!quote:Op woensdag 2 april 2008 01:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Beter zoiets als: Waar saaiheid de boventoon blijft voeren ...
Amanda is ongesteld, speciaal standjequote:Op woensdag 2 april 2008 01:22 schreef petraa het volgende:
Wat een rare tent hebben Brian en Amanda! Bij Huub en Claire is iig wel sprake van voorspel!
Ik denk Japio, die was behoorlijk down overdag. Ik denk dat het voor Huub het beste is,quote:Op woensdag 2 april 2008 01:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In de OP staat dat Japio's dagen wel geteld zullen zijn, nu de ondertrouw is aangekondigd.
Ziet Japio dat zo of is die uitspraak de mening op FOK ?
Mijn mening is dat ik geen mening heb daarover! Geen flauw idee of Jaap het zo ziet of dat het een fok mening is!quote:Op woensdag 2 april 2008 01:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In de OP staat dat Japio's dagen wel geteld zullen zijn, nu de ondertrouw is aangekondigd. Ziet Japio dat zo of is die uitspraak de mening op FOK ?
We kunnen weer posten, met een beetje geduld weliswaar ...... Nieuwe COS staat klaar.quote:Op woensdag 2 april 2008 01:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Mijn mening is dat ik geen mening heb daarover! Geen flauw idee of Jaap het zo ziet
of dat het een fok mening is!
Nog een stuk of tien ......quote:Op woensdag 2 april 2008 01:43 schreef petraa het volgende:
zijn we er al bijna dan in deze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |