Waarschijnlijk zal een persiflage op Amanda en Brian toch vele malen spannender worden.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:57 schreef petraa het volgende:
Wow moeten we blij worden van die persiflage?
Als hij niet met zijn hand aan zijn kruis staat is het geen echte wannabee MJquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:09 schreef Disana het volgende:
Wannabe Michael Jackson waagt ook een dansje.
[ afbeelding ]
Je kunt erop rekenen dat dit in de uitzending komt...quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:12 schreef petraa het volgende:
Die engnek is veel te blij!
Het zal toch niet zo zijn, dat die zwarte heks komt als het nieuwe hoofd huishouding .....quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:22 schreef Disana het volgende:
Er komt binnenkort dagelijks iets dat heel leuk is voor Brian en Amanda en juist niet
voor Huub en Claire. Dit zegt Ricardo. Enkele streamers zouden het weten
Oh mannnnn.... wat zeg je nou. Ik zat net zo lekker.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het zal toch niet zo zijn, dat die zwarte heks komt als het nieuwe hoofd huishouding .....
Jaah, dat Jaap en Rachel de douche scene naspelen, dat wordt leukquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal een persiflage op Amanda en Brian toch vele malen spannender worden.
Boeiender dan een persiflage op Claire-is-zo en huppel-Huub.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:32 schreef Varen het volgende:
[..]
Jaah, dat Jaap en Rachel de douche scene naspelen, dat wordt leuk
Thanksquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het zal toch niet zo zijn, dat die zwarte heks komt als het nieuwe hoofd huishouding .....
Top OP, Yavido![]()
hallow ik wilde net me bed in duiken!quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:35 schreef Yavido het volgende:
[..]
Thanks
Hoofd huishouding? Natasia zou dan zeggen:
[ afbeelding ]
*Schreeuwende krijsende stem opzet*
'You never knooooowww schatjeeeeeeh !'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |