wat leuk is voor B en A, maar niet voor H en C.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:21 schreef avonne het volgende:
Wicarwdo vertelt het net, maar ik heb het net gemist.
Ik denk dat hij de nieuwe hoofdhuishouding is.
Ga me niet vertellen dat het iets is in de vorm van MayDay. Rico zegt dat hij morgen als Rachel aan gaat treden.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:21 schreef avonne het volgende:
Wicarwdo vertelt het net, maar ik heb het net gemist.
Ik denk dat hij de nieuwe hoofdhuishouding is.
Ook al DGK taferelen daar....quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ah, is ook zo![]()
De vergadering is zojuist hervat.
Vergeet de volgende Brein en L'Amanda fans niet:quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:13 schreef avonne het volgende:
die namen ook .... toch een apart slag
Tazra, Geronimo, Kimberly
maar verder hebben ze niemand nodig, hoor.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:27 schreef avonne het volgende:
Ik heb het net gemist. Maar is Brian nu Ricardo aan het aanvallen omdat hij niet openlijk partij trekt voor Brian en Amanda?
"Die ochtend dat we (Huub en Brian) ruzie hadden, toen zag ik je niet"
"Je kunt ook helemaal voor ons partij trekken, want wij zijn je vrienden. Oók als we hier buiten zijn"
Ricardo herhaalt nogmaals dat hij neutraal wil zijn, ookal is hij met hun bevriend.
Nee, het is niet iets eenmaligs.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat het iets is in de vorm van MayDay. Rico zegt dat hij morgen als Rachel aan gaat treden.
strak planquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:35 schreef avonne het volgende:
Even testen.
Kep nu text-only
Ontopic: wat is Brian walgelijk hyper. Kan hij niet uitglijden of zo?
En ik vind Huub, Jaap en Claire absoluut ongeschikt voor de streams. Wat een sufkutten. Zal ik een geranium sturen?
Ik denk dat hij dit gedrag nog een dag of 4/5 blijft/kan volhouden en dan valt hij (zonder de juiste medicatie) weer terug in zijn gefrustreerde agressieve narcistische gedrag. (bipolaire stoornis)quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:35 schreef avonne het volgende:
Even testen.
Kep nu text-only
Ontopic: wat is Brian walgelijk hyper. Kan hij niet uitglijden of zo?
En ik vind Huub, Jaap en Claire absoluut ongeschikt voor de streams. Wat een sufkutten. Zal ik een geranium sturen?
2 zakken potgrond en een gieter erbij, de boodschap komt wel over hoorquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:41 schreef Desii het volgende:
[..]
strak plan![]()
zal er wel een stille hint bij doen waarom... vrees dat ze het anders niet snappen
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:36 schreef Kaleddis het volgende:
Zucht, kan Dellie die volumeknop nou eens fixen: whehehe whehehe whehehe sla sla sla whehehe whehehe whehehe
*MUTE
Je commentaar kun je hier ook kwijt:quote:
hij is dan in ieder geval niet zichzelf dus dat is positiefquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:57 schreef petraa het volgende:
Wow moeten we blij worden van die persiflage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |