Ik ga nu voor je de 150cc proberen. Als ik daarbij ook direct eerste wordt dan is het duidelijkquote:Op woensdag 9 april 2008 07:43 schreef SnuggLe het volgende:
Wat ik nu van iedereen begrijp is dat het redelijk simpel is? Is dat zo? TE simpel? Niet moeilijker te zetten?
Iemand de online modus al geprobeerd??
Nee, vanaf morgen mag hij in de verkoopquote:Op woensdag 9 april 2008 08:02 schreef Chocobo het volgende:
Officieel zaterdag in de verkoop toch? Moet er een voor mijn zoon en mij hebben. Lijkt me geweldig!!
Ik heb ergens een screen voorbij zien komen waar je de computer-tegenstanders op 'easy', 'medium' en 'hard' kunt zetten. Misschien dat het dan wat moeilijker wordt?quote:Op woensdag 9 april 2008 07:43 schreef SnuggLe het volgende:
Wat ik nu van iedereen begrijp is dat het redelijk simpel is? Is dat zo? TE simpel? Niet moeilijker te zetten?
Het lijkt vrij simpel te zijn inderdaad. Gevolg van de Nintendo-is-voor-iedereen benadering.quote:Op woensdag 9 april 2008 07:43 schreef SnuggLe het volgende:
Je kunt een langzamere kart pakkenquote:Op woensdag 9 april 2008 10:15 schreef YPrue het volgende:
[..]
Ik heb ergens een screen voorbij zien komen waar je de computer-tegenstanders op 'easy', 'medium' en 'hard' kunt zetten. Misschien dat het dan wat moeilijker wordt?
Echt!..... Dat is behoorlijk gaar.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik blijf battle mode maar raar vinden. Ze hebben daar echt ontzettend stomme wijzigingen doorgevoerd. Het is onmogelijk om gewoon free-for-all te spelen, jij zit áltijd in teams (rood en blauw). Dus stel je bent met z'n drieeen, dan zal het altijd 2 tegen 1 zijn. En die 2 in hetzelfde team kunnen elkaar niet raken.
Yupquote:Op woensdag 9 april 2008 12:49 schreef RoelRoel het volgende:
Zijn er winkels die hem gewoon in de schappen hebben nu ja?
Nee sorry , ben geen vrouw / meid , maar ben wel mooiquote:Op woensdag 9 april 2008 14:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Als je een mooie vrouw/meid bent wel
De Bart Smit winkel hier in Volendam heeft niet eens genoeg exemplaren voor z'n reserveringen.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:33 schreef YPrue het volgende:
Ik heb net even met E-Plaza gebeld die hier in de buurt zit. Ze hadden hem wel al binnen, maar mogen hem pas vrijdag verkopen. Ze hadden 24 stuks binnengekregen! Vind ik nog best veel als je overal leest over die grote tekorten. Ze konden in ieder geval iedereen die gereserveerd heeft Mario Kart verkopen.
Heb net ook een paar uur online gespeeld, maar vind Mario Kart officieel niet leuk meer.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Online werkt ook lekker. En het is handig dat iedereen nog een beginner is, zo maak je tenminste een kans om een hogere ranking te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |