Het is er in ieder geval niet uitgehaald, heb hem net gespeeld en in de bochten kun je nog gewoon turbo's krijgen. Of snaken niet meer mogelijk is weet ik niet zeker, want ik was ook niet zo'n snaker in de vorige versies van het spel. Ook heb ik het gewoon met de GC controller gespeeld, want met het "stuur" vind ik dat je te weinig controle hebt in de bochten i.c.m. driften. (Je kan kiezen of je manual wil driften of automatisch, bij automatisch driften heb je geen turbo's)quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:52 schreef Sjiep het volgende:
[..]
Ahhh.. Op die fiets (kart..) Ik was al bang dat het eruit gehaald was... Het zorgt imo voor extra strategie en kunnen in het spel.
De game mag pas vanaf donderdag in de winkel liggenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:53 schreef Borizzz het volgende:
Zou ie woensdag al in de winkels liggen? Je hoort toch wel vaker dat een spel 1 of 2 dagen eerder in de winkels ligt...
Lang niet iedereen houdt zich daar aan. Sommigen zetten het gewoon als in de rekken of anders even gewoon bij de kassa vragen lukt ook wel eens.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De game mag pas vanaf donderdag in de winkel liggen
Mochten een aantal winkels de game morgen al wel verkopen, dan passen de overige winkel zich vanzelf wel aanquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Lang niet iedereen houdt zich daar aan. Sommigen zetten het gewoon als in de rekken of anders even gewoon bij de kassa vragen lukt ook wel eens.
brawl met alleen de wiimote is amper te doen, vooral omd at de druktoetsen maar 4weg zijn ipv 8 wegquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ehrm nee. Speel dan gewoon double dash
Bij automatisch kun je wel turbo's krijgen. Misschien minder snel maar het kan wel.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:56 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het is er in ieder geval niet uitgehaald, heb hem net gespeeld en in de bochten kun je nog gewoon turbo's krijgen. Of snaken niet meer mogelijk is weet ik niet zeker, want ik was ook niet zo'n snaker in de vorige versies van het spel. Ook heb ik het gewoon met de GC controller gespeeld, want met het "stuur" vind ik dat je te weinig controle hebt in de bochten i.c.m. driften. (Je kan kiezen of je manual wil driften of automatisch, bij automatisch driften heb je geen turbo's)
Hehe, en sommige characterkeuzes zijn op zijn minst verrassendquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:26 schreef Maartel het volgende:
Ik kan me ogen niet helemaal van de spoilers afhouden![]()
Wát ik gezien heb ziet er goed uit![]()
Véél unlockables, nieuwe Rainbow-road oogt weer vet (en toch weer net wat gedetailleerder e.d.), leuke figuren en banen... can't wait
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:56 schreef Tamaartje het volgende:
heb ook net gespeelderg leuk
ben alleen niet zo goed
Die ken ik dan weer niet, hoop dat het iig een beetje in de buurt komt van Double Dash, want die vond ik qua banen en graphics dik in ordequote:Op dinsdag 8 april 2008 21:21 schreef Tamaartje het volgende:
ik vind het sturen ook echt even wennen, maar speel ook niet vaak zo met de wiimote. Ziet er leuk uit allemaal, maar idd is Mario Galaxy wel mooier gemaakt. Blijft gewoon een leuk spel om te spelen omdat je gewoon zo hoog mogelijk wil eindigen
Het is een beetje vergelijkbaar met de DS versie vinden wij hier
Het is al te downloaden.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
Waar spelen jullie het allemaal?
En hoe is het in vergelijking met eerdere delen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Police 08-06-2008
Die baan met de waterslide is wel geniaal net als rainbow roadquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Het racen op zich is leuk. Sturen met de wiimote is even wennen, maar het werkt verrassend goed en soepel.
Graphics zijn in orde, maar het haalt het absoluut niet bij Mario Galaxy bijvoorbeeld.
De eerste tracks die ik geprobeerd heb vind ik wel wat oppervlakkig. Het is veelal simpel racen met standaard bochten. Ik had wat meer leuke 'gimmick-stukjes' verwacht. De ramps aan de zijkant waarop je kunt versnellen zijn wel lollig, net zoals het stunten met motoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:55 schreef YPrue het volgende:
4 nieuwe filmpjes van Mario Kart Wii (3 nieuwe en 1 retro-track):Ik had ze al ontdekt, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Die baan met de waterslide is wel geniaal net als rainbow roadBen ik met je eens. Vroeger kon je met goed racen redelijk ver komen, nu moet je maar hopen dat je niet te veel blauwe schildjes tegen krijgt in de laatste ronde... Ook kon je op de SNES ook gewoon sterren krijgen etc als je eerste reed, dat was gewoon random als ik het me goed herinner. Dat hadden ze gewoon zo moeten laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |