Nee, sealife stelt geen reet voor, gewoon een paar aquaria en zo'n glazen tunnel met haaien enzo.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:37 schreef frans_power het volgende:
geen idee eigenlijk.. zitten in sealife vast wel zeehonden.. of niet?!
Maja, de relatie zeehond <-> zee-wereldje is natuurlijk niet vergezocht ;0quote:Op woensdag 2 april 2008 11:39 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, sealife stelt geen reet voor, gewoon een paar aquaria en zo'n glazen tunnel met haaien enzo.
Nee, maar wel genoeg ander zeeleven.quote:
http://scheveningen.allepaginas.nl/quote:Op woensdag 2 april 2008 11:43 schreef frans_power het volgende:
ja klinkt idd niet echt gek.. zit er ook niet een of andere strandtent tegenover sealife die iets met seal heet?!
Beter dat het een beetje rustig is, valt hij des te meer opquote:Op woensdag 2 april 2008 12:12 schreef frans_power het volgende:
ze lopen er nog rond, maar t is er rustig
Mja, dat vind ik niet zo ergquote:Op woensdag 2 april 2008 12:15 schreef frans_power het volgende:
ja en balen als we hem dan niet hebben gevonden
Moet je de reacties lezen op de nieuwsitems over Mr. X.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:29 schreef frans_power het volgende:
Waar vinden we die speculaties dan op die site?
Is bericht van 17 maart, al wat ouder dus.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:34 schreef frans_power het volgende:
Er schijnt ook weer een of andere zeehond te zijn aangespoeld en naar pieterburen gebracht
Hij is ook eerst naar nieuwegein gegaan en daarna naar Utrecht, dat ligt ook naast elkaar. Dus het kan best.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:29 schreef RJD het volgende:
Scheveningen lijkt mij niet. Hij is immers al in Den Haag geweest. Hij zal niet eerst naar Den Haag, dan naar Utrecht en Wassenaar om vervolgens weer naar Scheveningen (door Den Haag) te gaan.
Ja, 100%.quote:
Zit er dik in ja.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:29 schreef rogier1989 het volgende:
in het dolfinarim hebben ze wel zeehonden, grote kans alleen dat mr x allang weer vertrokken is daar
met 3 kwartier er tussen is het niet zo moeilijk om niet gepakt te wordenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:19 schreef frans_power het volgende:
Het is een zwarte Seat Leon het nieuwe model, hij heeft bruin haar bruin suede leren jasje aan, de dame die bij hem is heeft blond krullend haar, geen nagellak en geen make up. dit heb ik uit de eerste hand. Degene die de wasstraat bediend heeft mij dit verteld, hij heeft ze zelfs foto's zien nemen. Toen de hint op de radio werd gegeven was hij al 3 kwartier weg.Hij was er flink ziek van!! Doe er wat mee en pak die ellendeling!!!!!
dit komt van de 538 site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |