Ik kon het toen ook wel waarderen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:46 schreef tevebe het volgende:
[..]
Coffeeshop Evelyn's ligt die naast The Keg? Je zegt het zelf.. Je hebt ze jaren terug bezocht. Altijd leuk om toch nog even langs te gaan toch. 7 jaar geleden vond ik die natuur niet zo interessant en bleef ik in de auto als mn ouders weer naar een waterval wouden kijken. Toen ik er nu weer was kon ik het wel waarderen..
You're kidding!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:01 schreef WooZ het volgende:
Net tussen weet ik het hoeveel Italianen op the Drive voetbal gekeken, GE-WEL-DIG!!
Hahahahaha geniaal. Gelukkig raak je ook niet aan de schijt van het eten daar.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:20 schreef Rafiki het volgende:
He Tevebe ken je deze uitspraak nog. Veel gehoord in the Yukon vandaar:
yes......... Im sorry?
Er zijn meerdere therorien daarover. De baby-aardappeltjes kun je schillen, maar hoeft niet. Als je ze kookt en je doet er daarna boter over dan smaakt dat echt heerlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:40 schreef Rafiki het volgende:
Die irritante robot ook. Gelukkig was ze wel goed in het schillen van baby-aardappeltjes. Of hoefde je die niet te schillen?
iig een aanrader in Canada die 'baby aardappeltjes'
Thanks, dit beantwoord tevens mijn vraag, een work permit is dus nodig voor een stage omdat het onder werk valt als ik het goed heb begrepen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:01 schreef pietjekanarie het volgende:
-knip-
Hee, nog steeds woon/werk/leef in Abbotsford?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:45 schreef tevebe het volgende:
[..]
Er zijn meerdere therorien daarover. De baby-aardappeltjes kun je schillen, maar hoeft niet. Als je ze kookt en je doet er daarna boter over dan smaakt dat echt heerlijk.
De grote vraag is alleen, welke boter gebruik je? En welke aardappeltjes? Blauwe, rode of de normale?
Nee heb tot 31 augustus daar gewoond en heb er eind februari nog een weekje gezeten. Voor zo'n grote plaats is er echt heel weinig te doen. Als je van rustig wonen houdt is het wel ideaal.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:52 schreef Inukshuk het volgende:
Nog ste
[..]
Hee, nog steeds woon/werk/leef in Abbotsford?
Quebec (city?) was toch 400 jaar? Helaas ben ik mijn foto's ervan kwijt. Net als van Ottawa en Kingston. Al mis je niks aan Kingstonquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:24 schreef Panzerknacker het volgende:
Hier in Quebec vieren ze dat niet echt. Ze gebruiken Canada day als Provinciale verhuisdag. Alle huur contracten lopen op die datum af.Overal waar je kijkt verhuis wagens, trailers, trekkers etcetera.
Klopt, Quebec is nu 400 jaar. Prehistorisch voor een Noord Amerikaanse stad.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:36 schreef tevebe het volgende:
[..]
Quebec (city?) was toch 400 jaar? Helaas ben ik mijn foto's ervan kwijt. Net als van Ottawa en Kingston. Al mis je niks aan Kingston
O ja? welke dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 03:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja heel veel, is een heel ander volk
Wat is de mooiste stad om te wonen?
Vancouver IS het mooiste om te wonenquote:Op woensdag 9 juli 2008 03:27 schreef Nasi het volgende:
[..]
O ja? welke dan?
Vancouver lijkt mij het mooiste plaats!
Agree, Vancouver heeft echt alles, bergen, zee, strand, mooie winkels, goede restaurants, etc. Alleen heel duur om te wonen. Als ik me niet vergis kost het gemiddelde huis 500.000 dollar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |