Dat was gewoon een pubertje (ik schat van 13 jaar) die ruzie had met een ander pubertje, ik stond toevallig in de tunnel toen die met veel bombarie werd afgevoerd.quote:Op maandag 14 april 2008 12:32 schreef Sjoerd102 het volgende:
Was gisteren op West volgens mij nog een opstootje na de wedstrijd.
das mooi om te lezen, er zijn namelijk ook tijden geweest dat het niet zo was, vooral op kaalheide toen degene die kaartjes verkochten nieteens wisten wat ze verkochten of niet konden lezen.quote:Op maandag 14 april 2008 10:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Kregen ze als tegemoetkoming voor de extra reis, een gratis kaart voor de wedstrijd van Gisteren.
Dat is nou pas service
Dan is ¤250, voor een kaart heel redelijk. Is hij ook geldig voor Europese en of bekerwedstrijden?quote:Op maandag 14 april 2008 10:13 schreef DarkShine het volgende:
Als je een seizoenskaart heb hoef je zelf dus geen extra kaarten te kopenJe kunt wel, indien voor die wedstrijd mogelijk, online extra kaarten kopen.
Maar dat zijn wel de kanten om je auto gratis te parkeren. Als je niet wilt betalen is het een stukje lopenquote:Op maandag 14 april 2008 14:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
Dacht al hopelijk geen Fok!ker met dat opstootje.
Wel grappig dat op de hoofdtribune een kennis van me zat.
Hij zit daar elke wedstrijd volgens mij (geen idee hoe hij daar weer terecht komt).
zat hij daar naast Babangida en Graef.
En natuurlijk gaaf dat er elke thuiswedstrijd een vlag van Swalmen in het stadion hangt.![]()
Trouwens als ik op de Pickee tribune zit, waar kan ik dan het beste (gratis) de auto neerzetten.
Mijn oom zet hem altijd bij Leen Bakker. Maar volgens is dat vanaf de Pickee tribune stukken verder lopen of niet?
quote:Op maandag 14 april 2008 14:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Dan is ¤250, voor een kaart heel redelijk. Is hij ook geldig voor Europese en of bekerwedstrijden?
En hoe vaak is het mogelijk om een extra kaart bij te kopen. Want om elke keer alleen te gaan zie ik ook niet echt veel in.
Maakt niet uit.quote:Ja sorry veel vragen, maar begin steeds meer interesse in een seizoenskaart te krijgen
Het staat juist altijd extra hard zodat je de supporters maar vooral niet hoort!quote:Op maandag 14 april 2008 15:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
Kijk dat is handig.
1 dag op dit forum actief en al bijna 1 pagina vol gespamd![]()
Ik heb dus niet de koempel mentaliteit. Niet Lullen maar werken.
Overigens vind ik het geluid in het stadion Bar slecht.
Je kunt nuawelijks verstaan als er iets wordt omgeroepen. Of het geluid op de senioren tribune staat extra zacht omdat die oudjes toch niks horen
Het staat zo hard dat het geluid vervormd en je dus nauwelijks iets zuiver kunt verstaan.quote:Op maandag 14 april 2008 20:02 schreef DarkShine het volgende:
Geluid staat zo hard dat ik mijn buurman amper versta.
Met een goeie smoes kun je soms wel 's daar bij de hoofdingang parkerenquote:Op maandag 14 april 2008 14:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
En natuurlijk gaaf dat er elke thuiswedstrijd een vlag van Swalmen in het stadion hangt.![]()
Trouwens als ik op de Pickee tribune zit, waar kan ik dan het beste (gratis) de auto neerzetten.
Mijn oom zet hem altijd bij Leen Bakker. Maar volgens is dat vanaf de Pickee tribune stukken verder lopen of niet?
en met hier en daar wat handigheid en wat hekken verschuiven kom je ook nog op de parkeerplaats van hornbachquote:Op maandag 14 april 2008 22:22 schreef Professional het volgende:
Of je zegt gewoon dat je naar de Burger King gaat, en parkeert hem lekker daar.
quote:Op maandag 14 april 2008 22:30 schreef blindgier het volgende:
Iemand nog een plekkie over in de bus naar de Kuip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |