abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 april 2008 @ 10:23:14 #226
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57998074
quote:
VOOR EVEN TERUG OP HET OUDE NEST

Na afloop van Roda JC-VVV wordt morgen ter ere van de na dit seizoen afscheid nemende Ger Senden (foto) een wedstrijd gespeeld tussen het Roda dat in 1995 onder Huub Stevens en Eddy Achterberg tweede werd en een All Star Team. De volgende (oud-)spelers hebben toegezegd te zullen komen: Babangida, Graef, Van Hoogdalem, De Kock, Luijpers, Huiberts, Derksen, Scheutjens, Van der Luer, Iwan, Atteveld, Vandenbroeck, Doomernik, Van Galen, Danny Hesp, Trost, Ihalauw, Roelofsen, Haan, Ter Avest, Peeters, Vrede, Gorter, Van Haaren, Hanssen, Broeders, Hofman, Waterreus, Rudge, Zafarin, Dijkstra, Anastasiou, Fischer, Blatter, Kalac (mag alleen niet spelen van AC Milan), Romero, Diliberto en Boerebach.

Ooijer en Valgaeren moesten afzeggen, omdat hun wedstrijd werd verplaatst. Vurens en Nanninga ontbreken vanwege familie omstandigheden.

Bron: LD
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 12 april 2008 @ 10:24:08 #227
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57998087
quote:
Linssen: na volgende week zijn we klaar

Trainer André Wetzel mag de hoop op rechtstreeks klassenbehoud (naar buiten toe) dan wel opgegeven hebben, VVV-aanvoerder Edwin Linssen heeft de handdoek nog niet geworpen. „Het is nú afgelopen met het verliezen van die schijtduels de hele tijd.”

Het water mag VVV tot aan de lippen staan, het weerhield Edwin Linssen er niet van voorgaande voorspellende woorden te richten aan zijn medespelers.

De VVV-aanvoerder is er heilig van overtuigd dat de Koelclub met een ware Houdini-act toch nog op de veilige vijftiende plek kan belanden. „De sfeer is nog altijd goed in de ploeg. Sterker nog, het lijkt wel of we na iedere tegenslag méér naar elkaar toe groeien. We voetballen goed, en eens moet het tij dan gaan keren. Ik voel: dat moment is nú.”

Nu, dat is ook Roda JC, de opponent zondag aanstaande in het Kerkraadse Parkstad Limburg Stadion. Daar waar Linssen vanaf volgend seizoen zijn brood verdient. Linssen denkt de wederopstanding van VVV te kunnen inluiden in Kerkrade. En tegelijk de Europese ambities van zijn toekomstige werkgever vakkundig te dwarsbomen: „Natuurlijk, Roda JC heeft meer kwaliteit. Het is niet voor niks dat ik VVV verruil voor deze club. Maar Roda heeft geen ploeg waarvan ik zeg: ‘daar zijn we kansloos tegen’. Tegen de verdediging van Roda liggen er mogelijkheden.”

Twee uitstekende redenen heeft Linssen morgen om te willen excelleren in Kerkrade.

VVV, de jeugdliefde waarvoor de geboren Neeritternaar liefst negen seizoen uitkwam in het eerste elftal, moet van een onmiddellijke terugkeer naar de verfoeide eerste divisie gered worden. „En ik wil de mensen in Kerkrade laten zien dat Roda een goede keuze heeft gemaakt mij aan te trekken.”

Roda-trainer Raymond Atteveld is daarvan al overtuigd. „Tijdens een gesprek met Roda vertelde Atteveld me dat het elftal nog iemand mist die de ploeg kan neerzetten, kan coachen en leiding geven. Daarvoor ben ik gehaald. In principe voor de basis, maar garanties bestaan er uiteraard niet.” Wat de 27-jarige captain van VVV wel kan garanderen? „Een heel seizoen op de reservebank zitten, dat zal mij nooit overkomen. Al moet ik een eigen ploeggenoot daarvoor op de training onderuit halen, uiteindelijk zal ik de winnaar zijn.”

Impopulaire maatregelen, Linssen schroomt ze klaarblijkelijk niet indien nodig. Ook het kleine gedeelte van de Venlose aanhang dat zijn aanvoerder sinds het nieuws van zijn transfer naar Roda JC beschimpt, hoeft bij Linssen niet op veel sympathie te rekenen. „Daar ben ik sinds het uitduel tegen Excelsior helemaal klaar mee. Ik zat er helemaal doorheen na die nederlaag (2-1, red.). Toch liep ik na de wedstrijd naar het vak om de supporters te bedanken. Beginnen er een paar te zingen over Roda en dat het moffen zijn. Later op de avond toen de bus terugkwam op de parkeerplaats van De Koel, zei ik tegen de jongens: ‘laat mij maar eerst uitstappen. Dan krijg ik de shit over me heen en is het daarna goed.’ Word ik vervolgens door een paar idioten voor ‘Hoerenjong’ uitgemaakt. Dat je eigen supporters zoiets zeggen, dat steekt. Ik heb er begrip voor dat de fans balen dat er weer iemand van VVV naar Roda vertrekt.

Maar tweeënhalve maand na de transfer moet het maar eens afgelopen zijn. Ik heb dan ook besloten me er niet meer druk om te maken. Ik maak het seizoen af voor VVV, voor mezelf en voor die fans die wél het beste met de club voorhebben.

De rest kan wat mij betreft de boom in.”

Wellicht nog maar twee duels, dan is de VVV-loopbaan van Edwin Linssen ten einde. Een carrière die – Linssens oprechte optimisme ten spijt – een reële kans loopt te eindigen in (rechtstreekse) degradatie. Een schrikbeeld waar de scheidend aanvoerder nauwelijks bij stil durft te staan. „Dat zou ongelooflijk veel pijn doen. Juist omdat ik in dat geval weet hoe dichtbij we bij handhaving zijn geweest.”

Bron: LD
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 12 april 2008 @ 10:27:36 #228
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57998107
Planning:
-
pi_58002360
AZ-RJC in 2003 met een geweldige Senden goal.
En tevens de introductie van de term Scorebordjournalistiek
  zaterdag 12 april 2008 @ 14:02:30 #230
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58002423
Hehe, dat filmpje heb ik nog op Youtube gezet. Wat een heerlijk duel was dat!
Planning:
-
pi_58006082
Mag wel hopen dat die wedstrijd van Gerrie 2x 20 minuten is ofzo.
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:28:25 #232
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58010700
Mogelijk van Cat C zonder maatwerk toch naar Cat B maatwerk de 27ste
Planning:
-
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:06:41 #233
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_58012604
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:28 schreef DarkShine het volgende:
Mogelijk van Cat C zonder maatwerk toch naar Cat B maatwerk de 27ste
Dat is al zo goed als zeker
Forza Roda
  zondag 13 april 2008 @ 11:11:48 #234
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58017598
Het is zo goed als uitverkocht vanmiddag, hopen dat de laatste kaarten met stadionverkoop verkocht worden!

Alles heej is RJC!
Planning:
-
  zondag 13 april 2008 @ 17:00:01 #235
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_58022802
Roda moet die laatste competitiewedstrijd tegen Feyenoord minimaal gelijkspelen om de playoffs te halen.
Of Utrecht moet punten verliezen tegen Groningen.
Roda heeft 55-52 Utrecht heeft 58-55 .

En als NEC uit niet wint van NAC is het ook goed.
  zondag 13 april 2008 @ 19:17:35 #236
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_58025945
quote:
Op zondag 13 april 2008 17:00 schreef Ixnay het volgende:
Roda moet die laatste competitiewedstrijd tegen Feyenoord minimaal gelijkspelen om de playoffs te halen.
Of Utrecht moet punten verliezen tegen Groningen.
Roda heeft 55-52 Utrecht heeft 58-55 .

En als NEC uit niet wint van NAC is het ook goed.
Nee hoor sherlock...
Roda staat op 8e met 47, NEC 9e met 46 en utrecht en vites op 43. 6 t/m 9 gaan naar de play-offs

Dus eigenlijk kunnen we Feyenoord die punten gunnen om de CL PO's te spelen, dan is dat ook weer een kleine kans mocht je de bekerfinale en de playoffs verliezen

Trouwens, gezellig middagje PLS gehad vanmiddag zeg!

[ Bericht 3% gewijzigd door LeonH op 13-04-2008 19:41:21 ]
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 13 april 2008 @ 20:54:13 #237
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_58028380
was inderdaad een leuke sfeer in het stadion.
Net efkes anges
  zondag 13 april 2008 @ 21:17:39 #238
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58028910
Net thuis, heerlijk middagje Roda!
Planning:
-
  zondag 13 april 2008 @ 21:50:59 #239
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_58029985
was idd gezellig. Vooral omdat het grootste deel bleef wachten op die andere wedstrijd. Erg leuk om al die oudjes nogeens samen te zien

94/95
  zondag 13 april 2008 @ 21:59:34 #240
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_58030226
stuk of 6 keer in totaal naar VVV gaan kijken afgelopen jaren. 4 keer verlies als ik daar ben. Misschien 4 gescoorde doelpunten gezien. Afgelopen maanden 2 keer naar Roda gaan kijken (Twente en VVV thuis) en ik zie 6 mooie doelpunten van Roda zijde.
Net efkes anges
  zondag 13 april 2008 @ 22:11:33 #241
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_58030606
quote:
Op zondag 13 april 2008 21:50 schreef planethugo het volgende:
was idd gezellig. Vooral omdat het grootste deel bleef wachten op die andere wedstrijd. Erg leuk om al die oudjes nogeens samen te zien

94/95
Atteveld vloog er nog als vanouds in.
  zondag 13 april 2008 @ 22:15:01 #242
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_58030722
Niet alleen Atte, paar van die "oudjes" vlogen er goed in. Baba was flink wat kilo`s bijgekomen, en De Kock zag me er toch een partijtje oud uit.
  zondag 13 april 2008 @ 22:20:51 #243
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58030881
Ik heb me iig zelden zo vermaakt bij een zonder thuisduel als vandaag!
Planning:
-
  zondag 13 april 2008 @ 22:21:16 #244
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58030895
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:15 schreef Professional het volgende:
Niet alleen Atte, paar van die "oudjes" vlogen er goed in. Baba was flink wat kilo`s bijgekomen, en De Kock zag me er toch een partijtje oud uit.
Johan de Kock was gewoonweg schrikken zo oud zag die uit!
Planning:
-
  zondag 13 april 2008 @ 22:23:20 #245
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_58030979
Om nog maar te zwijgen over Huiberts zeg...
Zijn allemaal wat (on)gezonder uit gaan zien wat er op het veld op uitzonderingen na.... Roelofsen liep ook nog steeds als vanouds rond op dat veld, vond ik er nog het fitste uitzien van ze allemaal
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 13 april 2008 @ 22:25:25 #246
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58031042
Roelofsen liet weten dat die er spijt van had ooit vertrokken te zijn bij ons.

Yannis liet weten dat die zich afgelopen zomer als pinchhitter heeft aangeboden bij Roda. Als je Dieter (speler zonder ervaring & rendement) verkiest boven iemand met ervaring en rendement... En dan wist men ook nog dat we niet breed zaten in de aanvalslinie.
Planning:
-
pi_58033997
Mooi eerbetoon aan Jeu Sprengers ook trouwens. Ik kreeg er gewoon kippenvel van.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_58037188
quote:
Op zondag 13 april 2008 21:59 schreef Sjoerd102 het volgende:
stuk of 6 keer in totaal naar VVV gaan kijken afgelopen jaren. 4 keer verlies als ik daar ben. Misschien 4 gescoorde doelpunten gezien. Afgelopen maanden 2 keer naar Roda gaan kijken (Twente en VVV thuis) en ik zie 6 mooie doelpunten van Roda zijde.
Ik zie een nieuwe seizoenkaarthouder aankomen....
  maandag 14 april 2008 @ 10:00:03 #249
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_58037988
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:08 schreef ZoneKill het volgende:

[..]

Ik zie een nieuwe seizoenkaarthouder aankomen....
Wie weet, wie weet Hoe zit dat touwens met seizoenkaarten. Moet ik dan ook nog extra entree betalen voor elke wedstrijd of hoe gaat zoiets. Want om elke keer vanuit Swalmen naar Kerkrade te komen om een kaartje te halen.
Mijn oom een tante hebben overigens een seniorenpas.
Ze gaan graag naar mee naar de kuip voor de bekerfinale.
Zei dus naar Roda gebeld om kaartjes. Deze bleken alleen Vrijdag en Zaterdag af te halen te zijn werd aan de telefoon verteld.
Zei dus zaterdag extra naar Kerkrade gereden voor een kaartje, komen ze daar, blijkt dat kaartjes ook zondag (gisteren) afgehaald konden worden.
Kregen ze als tegemoetkoming voor de extra reis, een gratis kaart voor de wedstrijd van Gisteren.
Dat is nou pas service
Net efkes anges
  maandag 14 april 2008 @ 10:13:38 #250
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58038231
Als je een seizoenskaart heb hoef je zelf dus geen extra kaarten te kopen Je kunt wel, indien voor die wedstrijd mogelijk, online extra kaarten kopen.

Dat er gister voorverkoop was voor de finale is zaterdag pas bekend geworden, misschien is het beslist nadat er gebeld is? Wel netjes opgelost!
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')