Whatever, ik voel me niet gekrenkt , dus heb geen boodschap aan je excuses.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:07 schreef Re het volgende:
dus bij deze, excuses aan alle users die zich gekrenkt voelden bij het stukje nonsense uit de OP
uhmm ja hoor ik snap het heus wel, ga het lekker opblazen omdat je denkt dat ik het over de rug van de users doe.... dat je het niet grappig vond enzo dat kan ik me voorstellen maar ga niet de huillie spelen van jij bent respectloos enzo want dan heb jij het niet begrepen .... als je daadwerkelijk zo gepikeerd bent omdat je denkt dat ik iets van waarheid in de OP zet dan heb je het goed mis.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:13 schreef DarkElf het volgende:
Maar als je zelf niet doorhebt hoe je jezelf voor schut gezet hebt hiermee en hoe ongeloofwaardig je hiermee wordt als mod..............
quote:
ongeveer zoals er nu gereageerd wordt wel jaquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:23 schreef Vector_SLD het volgende:
Op wat voor reacties had je gehoopt eigenlijk?
het is toch zo... jij zegt dat ik over de rug van de users iets neerschrijf terwijl ik het helemaal niet over users heb maar over stereotypen/karikaturen... ik heb het prima begrepen hoorquote:
dedain? hoe dan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:33 schreef Copycat het volgende:
En waar zijn die stereotyperingen/karikaturen op gebaseerd?
Ik wil helemaal niet dat users zich ermee identificeren en zich in hun wiek geschoten voelen erdoor. Waarom zou ik?
Ik vind het simpelweg een suffe poging tot humor waar het dedain vanaf spat. En dat laatste vind ik een mindere eigenschap voor een moderator.
C'est tout.
Neem maar mee achter de schermen, maar publiceer het ervoorquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Wanouweer?
Pff, mee nemen naar achteren, topic moeten openen, 75 verschillende meningen moeten aanhoren, ruzies moeten sussen, veel te veel gedoe. Ik schop 'm hier wel gewoon in z'n ballenquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Neem maar mee achter de schermen, maar publiceer het ervoor
Hij heeft alleen geen ballen, hij verschuilt zich achter PMSquote:Op woensdag 2 april 2008 00:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pff, mee nemen naar achteren, topic moeten openen, 75 verschillende meningen moeten aanhoren, ruzies moeten sussen, veel te veel gedoe. Ik schop 'm hier wel gewoon in z'n ballen.
Mja, denk je een vent als opvolger geregeld te hebben, valt het vies tegen. Ik had nóóit weg moeten gaan.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hij heeft alleen geen ballen, hij verschuilt zich achter PMS
Dat dus.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:33 schreef Copycat het volgende:
En waar zijn die stereotyperingen/karikaturen op gebaseerd?
Ik wil helemaal niet dat users zich ermee identificeren en zich in hun wiek geschoten voelen erdoor. Waarom zou ik?
Ik vind het simpelweg een suffe poging tot humor waar het dedain vanaf spat. En dat laatste vind ik een mindere eigenschap voor een moderator.
C'est tout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |