Kijk uit! Straks noemt ie je een narcist en een internetheld!quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
...anders neem je het internetleven even serieus....relax, neem een pilletje, ga uit het raam staren. Dat is beter dan hier je luier volpoepen omdat je vertrouwen in 'de maatschappij' verliest.
ah nou gelukkig licht je het nog even toe want jeetje ik zou het misschien niet snappenquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:33 schreef Re het volgende:
[..]
er is niets mis met het chargeren en polariseren van de mensheid, daar is de maatschappij op gebouwd, als je daarna maar naar elkaar toekomt en dat was de vraag dus ook van mijn kant...
quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:24 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Wat voor publiek moet ik zijn dan ? Ik geef een normale reactie en ik kom vrij weinig in R&P.
Kansloze kutusers die moderator worden en dan na 2 weken mentaal instorten om vervolgens de wereld de schuld te geven. Da's een aanzienlijke groep.quote:
als ik zo achter de schermen kijk...quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kansloze kutusers die moderator worden en dan na 2 weken mentaal instorten om vervolgens de wereld de schuld te geven. Da's een aanzienlijke groep.
Dus hij is zelf een narcist?quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kansloze kutusers die moderator worden en dan na 2 weken mentaal instorten om vervolgens de wereld de schuld te geven. Da's een aanzienlijke groep.
De krassers? De "ik wil wel maar ik durf niet" Goths?quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:35 schreef Re het volgende:
[..]
worden er nog mensen uitgesloten in de OP?, ben ik nog een groep vergeten?
Godver, heeft iemand de oude gequote?quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:09 schreef Q. het volgende:
Ah, die nieuwe OP is veel beter.
Vind je? Nah, ik vind dit nogal een ruggegraatlozezeik OP maar hé dat kan aan mij liggen hoor , dat geef ik grif toequote:Op dinsdag 1 april 2008 17:09 schreef Q. het volgende:
Ah, die nieuwe OP is veel beter.
dus kan je hem ook ff ernaast posten voor onsquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:22 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig is de oude nog terug te lezen als post edit historie.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:16 schreef Lotjeb het volgende:
... en nu snap ik het doel van dit topic helemaal niet meer
quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:31 schreef Moonah het volgende:
Je hebt de OP aangepast!
Re, het zou je gesierd hebben als je gewoon in een post had gezegd dat je idd wat te kort door de bocht was en dat het niet je bedoeling was geweest bepaalde groepe belachelijk te maken.
Je laat je op deze manier erg kennen wat mij betreft.
Probeer het eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |