misschien is dat juist wat we nodig hebben in R&P, een moderator met een vooroorlogs vertrouwen in de Nederlandsche Maatschappij!quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:26 schreef Re het volgende:
Dus mensen vertel mij eens hoe je nou zo'n subforum moet modereren want mijn vertrouwen in de Nederlandse Maatschappij zakt steeds verder af naar een vooroorlogs niveau.
Pot, ketel en de kleur zwart..quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:00 schreef Re het volgende:
[..]
er valt nog inderdaad veel te leren van een narcistische internetheld als jij
Neem het vooral heel serieus.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:07 schreef Moonah het volgende:
Wat geef je selectief antwoord...
Ik begrijp niet waarom je je zo respectloos uitlaat over de users hier. Bedoel je het als chargerend geintje?
Blijkbaar voel je je nogal verheven boven menigeen. Jammer.
Dan zit je er toch heel erg ver naast bij mij met je conclusie. Ik kan mij erg goed inleven in mensen maar wel bij mensen die het waard zijn. De meeste gevallen hier zijn gewoon grote huilies en aandachttrekkers. Verder over het internetheld gebeuren. Volgens mij ben ik zo'n beetje de enige op FOK die met naam en toenaam in het profiel staat vermeld.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:00 schreef Re het volgende:
[..]
er valt nog inderdaad veel te leren van een narcistische internetheld als jij
Nou, ik neem het in die zin serieus, dat ik het op welke manier dan ook geen leuke manier vind van je uitlaten over users.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:07 schreef Moonah het volgende:
Wat geef je selectief antwoord...
Ik begrijp niet waarom je je zo respectloos uitlaat over de users hier. Bedoel je het als chargerend geintje?
Blijkbaar voel je je nogal verheven boven menigeen. Jammer.
Ik bedoel meer de mensen die bij psychologen ook komenquote:
Nee, ik doelde op Re.quote:
Ik denk dat je het beter met een grote knipoog kunt nemen. Je zit wel heel snel op de kast.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:17 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ik neem het in die zin serieus, dat ik het op welke manier dan ook geen leuke manier vind van je uitlaten over users.
Wat voor publiek moet ik zijn dan ? Ik geef een normale reactie en ik kom vrij weinig in R&P.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:32 schreef Re het volgende:
[..]
Nou mijn publiek uit de OP zit hier dus hij blijft lekker staan...
vind je het een normaal topic dan? ook al is het 1 april?quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beter met een grote knipoog kunt nemen. Je zit wel heel snel op de kast.
Bij tijd en wijle is dat gewoon lekker om te doen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:21 schreef Roquefort het volgende:
Oh leuk, winkeliers die klagen over hun klanten, buschauffeurs die klagen over hun passagiers, moderators die klagen over hun users....
quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:26 schreef Re het volgende:
bla bla boehoe, huilie huilie, hoe moet het toch allemaal kras kras.
Daar doelde ik op! Zo zie ik het ook.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:24 schreef MrDice het volgende:
Denk dat iedereen wel iets in zich heeft van wat er in R&P wordt gepost. Het is belangrijk om te onthouden dat het om een momentopname gaat, en dan meestal ook een emotioneel zwaar moment. Dan is het logisch dat vooral de OP's zwaar overdreven kunnen overkomen, immers zitten wij niet in zo'n beladen stemming achter onze pc en is de persoon in kwestie niet echt in staat tot rationeel nadenken.
Vaak is het de behoefte om iets te uitten in een redelijk veilige omgeving waar je anders niet zo goed over durft te praten... Denk dat je als Modje redelijk nuchter tegen topics aan moet kunnen kijken en vooral niet neerbuigend moet zijn.
p.s. Uiteraard uitzonderingen daargelaten. Er zullen ook genoeg oprechte randdebielen posten. Leuk topic trouwens!
Ik zit idd vrij snel op de kastquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beter met een grote knipoog kunt nemen. Je zit wel heel snel op de kast.
Ik denk niet dat het gaat om een 1 april grap. Verder denk ik dat veel mensen zichzelf en anderen hier wat te serieus nemen. Het is wat al eerder gezegd is: gewoon een beetje onnozel zeiken, zoals de leraar dat doet over z'n leerlingen, etc. Door serieuze reacties zo maak je er heel wat meer van dan het is.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vind je het een normaal topic dan? ook al is het 1 april?
komop zeg, tis gewoon respectloos, humorloos en dom...... of het nou een "geintje" is of niet.
er is niets mis met het chargeren en polariseren van de mensheid, daar is de maatschappij op gebouwd, als je daarna maar naar elkaar toekomt en dat was de vraag dus ook van mijn kant...quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vind je het een normaal topic dan? ook al is het 1 april?
komop zeg, tis gewoon respectloos, humorloos en dom...... of het nou een "geintje" is of niet.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat staat buiten kijf, DE. Buiten kijf zeg ik je.
worden er nog mensen uitgesloten in de OP?, ben ik nog een groep vergeten?quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik zit idd vrij snel op de kast, maar in dit geval terecht hoor!
Ik vind het nogal ongepast om een 'grap' te maken over de rug van users heen. Er worden nogal wat mensen belachelijk gemaakt in de OP.
En nee, ik voel me niet persoonlijk aangesproken, maar ik had Re echt hoger ingeschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |