Ik loop hier nu een paar weekjes te modereren he, en mijn God wat vind ik het leuk. Wat een diversiteit aan allerdaagse problemen, de een is wat depressief en de andere of ze hebben zowaar zeer ingrijpende psychische stoornissen zoals autisme en ADHD, wat een interessant scala zoals in de praktijk voorkomt. En dan heb je al die pubers/jong volwassenen die zich vol passie storten in het liefdesleven met alle problematiek van de diversiteit aan mensen en hun interpretatie van het mooiste wat er is: Liefde. Zo herkenbaar en uit het leven gegrepen, pijnlijk, onmogelijk maar uiteindelijk komt het zoals met de meeste relaties ooit wel weer goed.
En dan de diversiteit van de karakters en meningen van de mensen die hier reageren, de een nog kusjekroeliger dan de andere om iemand maar een goed gevoel te geven en altijd klaar voor een luisterend oor maar gelukkig ook andere users die een wat nuchtere kijk hebben op het geheel en het meestal vanaf de andere kant willen belichten om zo maar tot een wat weloverwogener beeld te vormen van de situaties. En dan zijn er natuurlijk nog de mensen die hun eigen ervaringen met goede bedoelingen projecteren op de situatie van de topic starters om zo een wat beter inzicht te geven in wat er misschien te wachten staat.
Dit alles doet mij goed en geeft me het volle vertrouwen in de Nederlandse maatschappij, wat een mooie doorsnede en representatie van het dagelijkse leven.
[ Bericht 57% gewijzigd door Re op 01-04-2008 17:01:11 ]
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15