abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58141245
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 17:02 schreef johan555 het volgende:
Dat was een aanwijzing net na de verdwijning duikkie !
En er daarna snel weer afgehaald dat is op z'n minst verdacht lijkt me
Het is wel een giga afgelegen plek daar !
het is misschien verdacht als de normale tijd op een uit schreeuw box langer is. maar kan net zo zijn dat eens per week de hele onzin wat de jeugd daar neer plant eraf wordt gehaalt.

de vraag die zich op doet is daar niet gezocht dan , ik geloof toch echt dat dat gehele aruba op openbare plekken toch wel onderzocht is. mocht natalee nog op het eiland ergens zijn . is het vast op een eigen terrein en niet vanaf boven te zien. men kan denken aan een mooi nieuw betonnen vloertje ofzo
pi_58141312
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 17:21 schreef bastibro het volgende:
Is dat niet het bassin op Aruba waar dat filmpje is gemaakt dat veelvuldig op youtube wordt geplaatst door ene gensing?
Het is een filmpje van een afvalzak waar volgens deze gensing Natalee`s lichaam zich in bevond.
linkje ??
pi_58141976
Hier kan je zien hoe het op het nwo blogje toegaat met verkeerde berichten de wereld insturen:
ene T liet er eerder een linkje achter van een filmpje wat te zien was bij een benzine station .
Ik heb dat filmpje bekeken en ze leek totaal niet op Natalee

nu schrijft ie dit Ha ha wat een figuur zeg
nu ineens is het niet opgenomen !

hier het stukje
379
T Says:

april 18th, 2008 at 13:09
De cassiere van het Valero benzinestation verklaarde op 9 juli 2005 dat zij Natalee op dinsdag 31 mei heeft gezien. Zij was vergezeld van een lichtgetinte jongen met een bleek gezicht, een platte neus en netjes gekruld donker haar. De jongen ging recht tegenover de cassiere staan met de armen over elkaar. Ze maakt geen bezorgde indruk of dat ze onder dwang was. De cassiere herkende haar van de foto die woensdag 1 juni in de Diario van het vermiste Amerikaanse meisje stond. Het voorval is niet op de bewakingscamera opgenomen omdat de dag ervoor een vechtpartij was geweest en de banden bekeken werden. Helaas werd daarna vergeten weer op de record knop te drukken.
De cassiere heeft de jongen een week later met twe andere jongens. Hij sprak vloeiend en accentloos Spaans. Hij droeg een wit hemd met EPI erop.
Twee weken daarna kwam de jongen terug en keek de cassiere recht in de ogen aan met een opvallende glimlach op zijn gezicht en liep weer weg zonder iets te zeggen.
(Joran van der Sloot De Zaak Natalee Holloway, pag. 204-205)

cassiere van het Valero benzinestation heeft dat verklaard zegt ie
heb je hier een officieel document van T ?
wat kan die T verhalen verzinnen zeg !

en dit schrijft ie er achter aan

380
T Says:

april 18th, 2008 at 14:16
NB
De cassiere maakte de tweede keer dat ze de Spaans sprekende jongen zag een nerveuze en verwarde indruk omdat ze niet gedacht had de jongen nog een keer te zien. Vandaar waarschijnlijk dat de jongen twee weken daarna demonstratief nog eens langskwam en meteen weer verdween..

[ Bericht 8% gewijzigd door johan555 op 18-04-2008 18:41:22 ]
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  vrijdag 18 april 2008 @ 19:17:18 #179
207372 bastibro
I`ll get there
  vrijdag 18 april 2008 @ 19:18:55 #180
207372 bastibro
I`ll get there
  vrijdag 18 april 2008 @ 19:27:21 #181
207372 bastibro
I`ll get there
pi_58143474
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:34 schreef johan555 het volgende:
Hier kan je zien hoe het op het nwo blogje toegaat met verkeerde berichten de wereld insturen:
ene T liet er eerder een linkje achter van een filmpje wat te zien was bij een benzine station .
Ik heb dat filmpje bekeken en ze leek totaal niet op Natalee

nu schrijft ie dit Ha ha wat een figuur zeg
nu ineens is het niet opgenomen !

hier het stukje
379
T Says:

april 18th, 2008 at 13:09
De cassiere van het Valero benzinestation verklaarde op 9 juli 2005 dat zij Natalee op dinsdag 31 mei heeft gezien. Zij was vergezeld van een lichtgetinte jongen met een bleek gezicht, een platte neus en netjes gekruld donker haar. De jongen ging recht tegenover de cassiere staan met de armen over elkaar. Ze maakt geen bezorgde indruk of dat ze onder dwang was. De cassiere herkende haar van de foto die woensdag 1 juni in de Diario van het vermiste Amerikaanse meisje stond. Het voorval is niet op de bewakingscamera opgenomen omdat de dag ervoor een vechtpartij was geweest en de banden bekeken werden. Helaas werd daarna vergeten weer op de record knop te drukken.
De cassiere heeft de jongen een week later met twe andere jongens. Hij sprak vloeiend en accentloos Spaans. Hij droeg een wit hemd met EPI erop.
Twee weken daarna kwam de jongen terug en keek de cassiere recht in de ogen aan met een opvallende glimlach op zijn gezicht en liep weer weg zonder iets te zeggen.
(Joran van der Sloot De Zaak Natalee Holloway, pag. 204-205)

cassiere van het Valero benzinestation heeft dat verklaard zegt ie
heb je hier een officieel document van T ?
wat kan die T verhalen verzinnen zeg !

en dit schrijft ie er achter aan

380
T Says:

april 18th, 2008 at 14:16
NB
De cassiere maakte de tweede keer dat ze de Spaans sprekende jongen zag een nerveuze en verwarde indruk omdat ze niet gedacht had de jongen nog een keer te zien. Vandaar waarschijnlijk dat de jongen twee weken daarna demonstratief nog eens langskwam en meteen weer verdween..

Ik heb dat stuk idd ook, een maand of 3 terug, gelezen maar dat hebben ze toen gecontroleerd en bleek niets te zijn!
Die arubanen kunnen er wat van hoor
pi_58146145
Ik las dat S en D hun auto 's nachts hebben gewassen.
Is ergens terug te vinden welke nacht dat was?
pi_58146406
on the carlosandcharlies dot com webpage, in the Shout Only box, there is a shoutout from some detectiveghyno that states "look at the site of the old idian(sic) reservation
"

The shout is clearly intended in context of the missing girl.

To be taken seriously? Maybe not, but noteworthy. Anyone familiar w/ an old indian reservation on the island?

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
was this also a Shango message?

Maybe here

In 1499, the Spanish explorer, Alonso de Ojeda laid claim to the territory for Spain's Queen Isabella. Legend has it that de Ojeda named Aruba Oro Hubo, meaning there is gold there. However, the Spanish did not find the gold they sought, and because they found the climate too arid for cultivating crops, they made little use of the island. For the next 150 years, Aruba became a retreat for pirates and buccaneers who preyed on the ships carrying Indian treasures back to the Old World. The ruins of an old pirate castle still remains at Bushiribana, on the northeast coast of the island.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Here are the ruins of the old pirate castle at Bushiribana,not far from Joran's place

KLIK OP DE FOTO VOOR EEN VERGROTING !

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_58148845
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 20:59 schreef madelien het volgende:
Ik las dat S en D hun auto 's nachts hebben gewassen.
Is ergens terug te vinden welke nacht dat was?
madelien gaan we nazoeken en een nieuwkomertje zeker ?
  zaterdag 19 april 2008 @ 00:15:11 #185
207372 bastibro
I`ll get there
pi_58151335
De auto is gewassen in de vroege ochtend nadat Natalee verdween en is gemeld door buren van Deepak.

`Kalpoe neighbor states that the Kalpoe car was being washed the night Natalee Holloway went missing. So why hose down a car in the middle of the night? `

In alledrie hun verklaringen in juni 2005 is daar niets over terug te vinden. Vreemd eigenlijk:(

[ Bericht 26% gewijzigd door bastibro op 19-04-2008 00:28:45 ]
pi_58151847
Misinfo over Patrick :
Nou ik denk meer dat het uit het Renee Gielen Kamp komt

Een paar postjes terug kan je ook lezen over die zogenaamde video bij het benzine station waarop Natalee op te zien zou zijn

Enige tijd geleden stond dat ook op NWO en was de link erbij
Ik heb dat filmpje toen bekeken en ze Leeeek er niet op
Nu komt ene T (een bekende ) weer met dat verhaal en nu ineens is het filmpje verdwenen
Dit geeft aan hoe ze de boel Proberen te manipuleren
Wat een ziek clubje is dat ,ik hoop voor ze dat ze goed betaald krijgen want dit soort acties zal de carriere van RG geen goed doen
ik heb nog een mooie brief van haar gevonden op een forum !
op het Nwo zegt ze dat ze alleen daar post en op een besloten blog
Niet waar dus
zal hem vannavond hier posten
wat een ordi typetje zeg !

[ Bericht 46% gewijzigd door johan555 op 19-04-2008 20:25:52 ]
pi_58151891
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 00:15 schreef bastibro het volgende:
De auto is gewassen in de vroege ochtend nadat Natalee verdween en is gemeld door buren van Deepak.

`Kalpoe neighbor states that the Kalpoe car was being washed the night Natalee Holloway went missing. So why hose down a car in the middle of the night? `

In alledrie hun verklaringen in juni 2005 is daar niets over terug te vinden. Vreemd eigenlijk:(
jij zegt wat iedereen weet. ik hoop dat die slootjes flink zullen bloeden

slechte hond die joran
  zaterdag 19 april 2008 @ 01:11:52 #188
207372 bastibro
I`ll get there
pi_58152519
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 00:37 schreef johan555 het volgende:
Patrick kende de van der sloots al 7 jaar!

SM:
CAPS gave us addresses from an Aruban directly where Patrick was living across the street from the Kalpoes. He also told us that Patrick had known the Sloots for about 7 years.
[ afbeelding ]
Ik heb het Patrick gevraagd.

http://patrickvandereem.n(...)ba-saga/#comment-142

Erg interresant trouwens Johan!

[ Bericht 2% gewijzigd door bastibro op 19-04-2008 01:21:57 ]
  zaterdag 19 april 2008 @ 02:05:41 #189
207372 bastibro
I`ll get there
pi_58153160
Croes, Steve familie van?
pi_58154494
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 00:15 schreef bastibro het volgende:

Is er geen officiele verklaring dat de buren dit hebben verteld?
Je laadt ook wel erg de verdenking op je, als je een auto 's nachts gaat wassen kort nadat er iets ergs in die auto is gebeurd.
Kan dit erop duiden dat de Kalpoe brothers, zoals Joran al zei, niet meer weten dan dat ze Joran en Natalee ergens hebben afgezet?
pi_58154633
From Patrick's blog:

April 19th, 2008 at 12:30 am

Jorik said:

Hi Patrick,

I just noticed Justice for Natlee claims you’ve known the van der Sloots for 7 years and lived near the Kalpoes….and you didn’t respond to that…is that true? I doubt it but since you didn’t comment on it at all…..a bit weird.

Greetings,
Jorik

PATRICK’S RESPONSE

Total nonsense. Probably coming from this Casto tape. Funny how they believe that stuff, coz he is known as one of their biggest enemies if they really would care for Natalee. I start to doubt more and more the other information these people spread around. As far as the Kalpoe brothers go, they must have been in their nappies when I left Aruba.
pi_58155097
quote:
voor deze ben ik een te nuchtere hollander hoor ,
pi_58161581
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 09:39 schreef madelien het volgende:

[..]

Is er geen officiele verklaring dat de buren dit hebben verteld?
Je laadt ook wel erg de verdenking op je, als je een auto 's nachts gaat wassen kort nadat er iets ergs in die auto is gebeurd.
Kan dit erop duiden dat de Kalpoe brothers, zoals Joran al zei, niet meer weten dan dat ze Joran en Natalee ergens hebben afgezet?
je moet wel onderscheid maken in officiele verklaring , die wel en niet op internet terug zijn te vinden , waarschijnlijk hebben de buren dat vast wel ergens verklaard alleen het is niet openbaar net als vele dingen in die onderzoek naar de vermissing van natalee.

de verklaring van de broers is ook dat ze last hadden van mieren in de auto, verder kan de politie hier ook niet mee. het is vreemd meer dan dat kwam er niet uit we weten ook niet wat het onderzoek in de auto van de broers heeft opgelevert, ook niet openbaar, maar je kan daar behoorlijk aan gaan twijvelen daar in de eerste paar dagen op aruba , slecht werk naar onderzoek is gedaan wat heel deze zaak nekt !!!!

wat joran allemaal zegt zou ik verder met veel zout , korrel is te weinig nemen. joran liegt werkelijk alles aan elkaar zeker in de begin dagen verandert zijn verklaring om de have klap
  zaterdag 19 april 2008 @ 18:47:59 #194
207372 bastibro
I`ll get there
pi_58162819
Wisten jullie al dat Hans Mos een baan heeft aangeboden gekregen van Rudi Croes als procureur generaal?
Pfff, als Hans nu eerst de zaak van Natalee maar oploste met zijn tanden erin!
pi_58165435
Post van Renee Gielen onder de naam :
myriam
Jan 15th, 2008 at 12:54 pm
Ik woon op Aruba. Was er ook toen het allemaal gebeurde.De moeder was in minder dan 24 uur op Aruba en loog continue over haar aankomsttijd. Ze had de FBI (?) bij zich en had poster waarop gekidnapped stond. Waarrom?? Daar begon het mee. Ook de familie Twitty/Holloway loog keer op keer. In tegenstelling tot Joran werd dit ze niet aangerekend. En waarom zouden ze niet ook iets te verbergen hebben??? Aruba heeft onder elke steen en zandkorrel gezocht naar de verloren gewaande dochter. Zonder resultaat. F16’s hebben hierover gevlogen en de zee werd tot op de diepste bodem uitgekamd. Ondertussen kwamen er steeds meer tegenstrijdigheden boven tafel. Ma Twitty loog over de aankomsttijd. We hebben de bewijzen hiervan. Ten tweede was het ex vriendje van Natalee op het eiland ten tijde van de verdwijning. Nooit is hij aan de tand gevoeld. Haar medestudenten zijn nooit verhoord en kregen een zwijgorder van de moeder. De FBI vond het best en schoffeerde onze politie toen die naar de USA ging op verhaal te halen. De meisjes mochten niet geinterviewd worden. Ondertussen kwamen er een paar in de Nancy DisGrace Show en daar hebben een enkeling hu mond voorbijgepraat en verteld dat ze al heel vroeg wisten dat Natalee niet mee zou gaan met de rest. Aan de politie werd o.a. verteld dat ze pas om 11 uur s’ morgens er achter kwamen dat Natalee er niet was. Haar kamersleutel werd in de hele vroege ochtenduren gebruikt. Door wie?????? Er werd mannelijke DNA gevonden op haar tandenborstel. Het was niet van Joran of de andere twee verdachten. Dit gegeven bleef liggen. Niemand heeft hier naar gekeken, want Joran en de twee anderen moesten hangen. Allerlei mensen werden omgekocht hier. Zo heeft de toenmalige directeur van de gevangenis tegen alle regels in een Amerikaanse journalist toegang tot de gevangenis verschaft en zij heeft Joran daar in zijn onderbroek mogen filmen en de film ging de wereld rond. De directeur kreeg een korte schorsing. De laatste keer dat Joran en de anderen opgepakt werden, mocht Joran voor meer dan een week het daglicht niet zien. Hij werd in een donkere isoleercel gestopt. Dit terwijl er geen enkele bewijs is dat er een moord is gepleegd. Ik kan hier zo uren doorgaan, van alle dingen die er gebeurd zijn. Als deze jongen schuldig was hadden ze hem echt wel gepakt. De methodes om hem te laten praten liegen er niet om. Een glas wijn in het gezicht van de kwal de Vries is niets vergeleken met wat Joran, zijn familie en Aruba hebben moeten doorsaan aan de handen van onderkruipsels als de Vries. Overigens zat de familie Twitty in een of andere louche corruptieschandaal met de bank Amsouth (op internet op te zoeken) ten tijde van de verdwijning en verklaarde de moeder van Natalee in het programma van dr.Phil (andere kwal) dat haar dochter haar gebeld heeft. Dit maanden nadat ze verdwenen was en verklaarde dr.Phil dat ze als sexslavin aan o.a. Mexico verkocht zou zijn. Er werd een heel programma hiernaan gewijsd en met liet beelden zien. Ze hebben miljoenen dollars aan donaties gekregen en hebben nooit verteld waar het geld aan opgegaan is. Hier werd alles voor ze betaald. Alle zoekacties. Ik weet hier zoveel over en kan een boek schrijven over dit drama. Volgens mij leeft Natalee ergens op de wereld, weet de moeder hiervan af en lachen ze ons allemaal uit.

op nwo zegt ze dat ze nooit op andere forums post
pi_58169293
quote:
Er werd mannelijke DNA gevonden op haar tandenborstel
.

Heeft Natalee haar tandenborstel uitgeleend? Of heeft de kidnapper haar tandenborstel gebruikt?

Dit is wel erg verdacht hoor!
Als ik Renee Gielen was zou ik dat goed onderzoeken.
pi_58169883
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 23:29 schreef madelien het volgende:

[..]

.

Heeft Natalee haar tandenborstel uitgeleend? Of heeft de kidnapper haar tandenborstel gebruikt?

Dit is wel erg verdacht hoor!
Als ik Renee Gielen was zou ik dat goed onderzoeken.
Ja die onderzoekt wat af ,ze heeft alle tijd want ze doet alleen nog vrijwilligers werk bij de dierenbescherming .
  zondag 20 april 2008 @ 01:01:02 #199
207372 bastibro
I`ll get there
pi_58170486
Niet om het een of ander hOOr maar ik denk dat in het leven van Joran al een behoorlijk stuk dood geslopen is.
Hij moet wel in een vreemde sfeer leven denk ik, wetende dat zodra hij buitenkomt, hij weer het middelpunt zal zijn van een hoop aversie jegens hem.

Het is mij duidelijk dat hij mensen beschermd en zich nu regelmatig afvraagt of dit het waard is geweest, zijn leven is een `living nightmare`.

Ik hoop voor hem echt dat hij het licht gaat zien en beseffen zal dat hij weer vrij kan zijn, maar dan wel na het vertellen van de waarheid.

Joran moet net zo lang onder deze immense druk worden gehouden totdat hij de waarheid gaat vertellen en ik voorspel dat hij daar voor gaat kiezen.
  zondag 20 april 2008 @ 01:11:32 #200
207372 bastibro
I`ll get there
pi_58170595
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 20:39 schreef johan555 het volgende:
Post van Renee Gielen onder de naam :
myriam
Jan 15th, 2008 at 12:54 pm
Ik woon op Aruba. Was er ook toen het allemaal gebeurde.De moeder was in minder dan 24 uur op Aruba en loog continue over haar aankomsttijd. Ze had de FBI (?) bij zich en had poster waarop gekidnapped stond. Waarrom?? Daar begon het mee. Ook de familie Twitty/Holloway loog keer op keer. In tegenstelling tot Joran werd dit ze niet aangerekend. En waarom zouden ze niet ook iets te verbergen hebben??? Aruba heeft onder elke steen en zandkorrel gezocht naar de verloren gewaande dochter. Zonder resultaat. F16’s hebben hierover gevlogen en de zee werd tot op de diepste bodem uitgekamd. Ondertussen kwamen er steeds meer tegenstrijdigheden boven tafel. Ma Twitty loog over de aankomsttijd. We hebben de bewijzen hiervan. Ten tweede was het ex vriendje van Natalee op het eiland ten tijde van de verdwijning. Nooit is hij aan de tand gevoeld. Haar medestudenten zijn nooit verhoord en kregen een zwijgorder van de moeder. De FBI vond het best en schoffeerde onze politie toen die naar de USA ging op verhaal te halen. De meisjes mochten niet geinterviewd worden. Ondertussen kwamen er een paar in de Nancy DisGrace Show en daar hebben een enkeling hu mond voorbijgepraat en verteld dat ze al heel vroeg wisten dat Natalee niet mee zou gaan met de rest. Aan de politie werd o.a. verteld dat ze pas om 11 uur s’ morgens er achter kwamen dat Natalee er niet was. Haar kamersleutel werd in de hele vroege ochtenduren gebruikt. Door wie?????? Er werd mannelijke DNA gevonden op haar tandenborstel. Het was niet van Joran of de andere twee verdachten. Dit gegeven bleef liggen. Niemand heeft hier naar gekeken, want Joran en de twee anderen moesten hangen. Allerlei mensen werden omgekocht hier. Zo heeft de toenmalige directeur van de gevangenis tegen alle regels in een Amerikaanse journalist toegang tot de gevangenis verschaft en zij heeft Joran daar in zijn onderbroek mogen filmen en de film ging de wereld rond. De directeur kreeg een korte schorsing. De laatste keer dat Joran en de anderen opgepakt werden, mocht Joran voor meer dan een week het daglicht niet zien. Hij werd in een donkere isoleercel gestopt. Dit terwijl er geen enkele bewijs is dat er een moord is gepleegd. Ik kan hier zo uren doorgaan, van alle dingen die er gebeurd zijn. Als deze jongen schuldig was hadden ze hem echt wel gepakt. De methodes om hem te laten praten liegen er niet om. Een glas wijn in het gezicht van de kwal de Vries is niets vergeleken met wat Joran, zijn familie en Aruba hebben moeten doorsaan aan de handen van onderkruipsels als de Vries. Overigens zat de familie Twitty in een of andere louche corruptieschandaal met de bank Amsouth (op internet op te zoeken) ten tijde van de verdwijning en verklaarde de moeder van Natalee in het programma van dr.Phil (andere kwal) dat haar dochter haar gebeld heeft. Dit maanden nadat ze verdwenen was en verklaarde dr.Phil dat ze als sexslavin aan o.a. Mexico verkocht zou zijn. Er werd een heel programma hiernaan gewijsd en met liet beelden zien. Ze hebben miljoenen dollars aan donaties gekregen en hebben nooit verteld waar het geld aan opgegaan is. Hier werd alles voor ze betaald. Alle zoekacties. Ik weet hier zoveel over en kan een boek schrijven over dit drama. Volgens mij leeft Natalee ergens op de wereld, weet de moeder hiervan af en lachen ze ons allemaal uit.

op nwo zegt ze dat ze nooit op andere forums post
Ook mevrouw Gielen zal(zoals velen) wel hart voor de zaak hebben maar ze tast ook maar een beetje in het duister.

Wanneer je nu nog gelooft in Joran`s onschuld dan ben je achterlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')