Vermoedelijk liggen de eerste verklaringen het dichtst bij de waarheid. Volgens de eerste verklaringen hebben de Kalpoes geen sex met Natalee gehad. Ze beschrijven wel wat Joran zo ongeveer deed en dat vind ik een beetje vreemd, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:38 schreef duikkie het volgende:
[..]
je moet wel onderscheid maken in officiele verklaring , die wel en niet op internet terug zijn te vinden, waarschijnlijk hebben de buren dat vast wel ergens verklaard alleen het is niet openbaar net als vele dingen in die onderzoek naar de vermissing van natalee.
de verklaring van de broers is ook dat ze last hadden van mieren in de auto, verder kan de politie hier ook niet mee. het is vreemd meer dan dat kwam er niet uitwe weten ook niet wat het onderzoek in de auto van de broers heeft opgelevert, ook niet openbaar, maar je kan daar behoorlijk aan gaan twijvelen daar in de eerste paar dagen op aruba , slecht werk naar onderzoek is gedaan wat heel deze zaak nekt !!!!
wat joran allemaal zegt zou ik verder met veel zout , korrel is te weinig nemen. joran liegt werkelijk alles aan elkaar zeker in de begin dagen verandert zijn verklaring om de have klap
Halloooooooo Johan, bleep.. this is earth... aandoenlijk hoor, al dat gekopieer, geplak en geklets van je maar wil je svp wel eens wat zorgvuldiger te werk gaan voordat je beschuldigende vingertje weer omhoog gaat? Het betreft hier citaten uit het boek van Joran!quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:34 schreef johan555 het volgende:
Hier kan je zien hoe het op het nwo blogje toegaat met verkeerde berichten de wereld insturen:
ene T liet er eerder een linkje achter van een filmpje wat te zien was bij een benzine station .
Ik heb dat filmpje bekeken en ze leek totaal niet op Natalee
nu schrijft ie dit Ha ha wat een figuur zeg
nu ineens is het niet opgenomen !
hier het stukje
379
T Says:
april 18th, 2008 at 13:09
De cassiere van het Valero benzinestation verklaarde op 9 juli 2005 dat zij Natalee op dinsdag 31 mei heeft gezien. Zij was vergezeld van een lichtgetinte jongen met een bleek gezicht, een platte neus en netjes gekruld donker haar. De jongen ging recht tegenover de cassiere staan met de armen over elkaar. Ze maakt geen bezorgde indruk of dat ze onder dwang was. De cassiere herkende haar van de foto die woensdag 1 juni in de Diario van het vermiste Amerikaanse meisje stond. Het voorval is niet op de bewakingscamera opgenomen omdat de dag ervoor een vechtpartij was geweest en de banden bekeken werden. Helaas werd daarna vergeten weer op de record knop te drukken.
De cassiere heeft de jongen een week later met twe andere jongens. Hij sprak vloeiend en accentloos Spaans. Hij droeg een wit hemd met EPI erop.
Twee weken daarna kwam de jongen terug en keek de cassiere recht in de ogen aan met een opvallende glimlach op zijn gezicht en liep weer weg zonder iets te zeggen.
(Joran van der Sloot De Zaak Natalee Holloway, pag. 204-205)
cassiere van het Valero benzinestation heeft dat verklaard zegt ie
heb je hier een officieel document van T ?
wat kan die T verhalen verzinnen zeg !
en dit schrijft ie er achter aan
![]()
![]()
380
T Says:
april 18th, 2008 at 14:16
NB
De cassiere maakte de tweede keer dat ze de Spaans sprekende jongen zag een nerveuze en verwarde indruk omdat ze niet gedacht had de jongen nog een keer te zien. Vandaar waarschijnlijk dat de jongen twee weken daarna demonstratief nog eens langskwam en meteen weer verdween..
lees het verhaal/verklaring van de politie tape van 25 juni 2005 ( zo uit het hoofd) eens door. niemand weet de echte waarheid helemaal , Joran mist een stukje maar ook de broers. ik persoonlijk ben er nog niet zo zeker van dat het gehele verhaal van en naar het lighthouse en afzetten niet gelogen is. en de broers volgen de leugen van joran netjes soms duur het een paar dagen voordat ze de verbeterde versie horen van joran maar dan blijven ze daar weer bijquote:Op zondag 20 april 2008 12:07 schreef madelien het volgende:
[..]
Vermoedelijk liggen de eerste verklaringen het dichtst bij de waarheid. Volgens de eerste verklaringen hebben de Kalpoes geen sex met Natalee gehad. Ze beschrijven wel wat Joran zo ongeveer deed en dat vind ik een beetje vreemd, eerlijk gezegd.
Misschien dacht Natalee dat ze een lift kregen (Joran had zich immers uitgegeven als toerist die in het Holiday In logeerde) naar het Holiday in.
Joran was de hoofdverdachte. Wil je ervoor zorgen dat de broertjes ook verdachten blijven (dat zou dan ook betekenen dat ze niet naar het huis van vdS zijn geweest en je bewerkstelligt meteen een grote hoeveelheid dwaalsporen) is het handig buren te laten opdraven en verhalen laten vertellen dat er een auto is gewassen. De buren hebben dit in een of andere show op TV verteld, geloof ik. Echt weer merkwaardig.
Gek hoor, een auto wassen de ochtend nadat er iets ergs in de auto is gebeurd. Lijkt me niet dat ze dat zouden doen als er werkelijk iets ergs is gebeurd. Met stofzuigen krijg je ook geen bloedvlekken weg en dat Natalee in de auto had gezeten, was sowieso al bekend, want iedereen had ze gezien.
Het is raar dat Natalee tegen haar schoolgenoten nog vrolijk uit de auto "Aruba" riep en plotseling onwel werd.
Toevallig allemaal.
Had begrepen dat er een muziekfestival was op het eiland dat weekend. Lijkt me wel druk om dan ongezien naar de lighthouse te gaan.quote:Op zondag 20 april 2008 14:23 schreef duikkie het volgende:
[..]
lees het verhaal/verklaring van de politie tape van 25 juni 2005 ( zo uit het hoofd) eens door. niemand weet de echte waarheid helemaal , Joran mist een stukje maar ook de broers. ik persoonlijk ben er nog niet zo zeker van dat het gehele verhaal van en naar het lighthouse en afzetten niet gelogen is. en de broers volgen de leugen van joran netjes soms duur het een paar dagen voordat ze de verbeterde versie horen van joran maar dan blijven ze daar weer bij
de enige logische verklaring is dat de broers joran volgen is dat ze mede schuldig zijn en donders goed weten dat als er een valt ze allemaal de bak in draaien. zo onschuldig zijn de broers ook weer niet.
ja de smeerlap heeft het in het huis gedaan, en daarna is ze verzopenquote:Op zondag 20 april 2008 19:45 schreef johan555 het volgende:
Klopt Bastibro
Wat ie ook zegt is
There are so many people on the beach during the nightime
Volgens mij is er dan ook nooit een oproep oid geweest van de politie of van Joran zelf
om te bevestigen wie joran en Natalee daar dan gezien zouden hebben .
is wel erg merkwaardig he !
mag ik even weten wanneer dit is opgenomen , of is de datum goed maart 2006 ?? dag ??quote:Op zondag 20 april 2008 19:14 schreef bastibro het volgende:
In dit filmpje spreekt Joran over de zus van Hitler
dat americaanse vrouwen niet kunnen nadenken , als ze hier in trappen ???quote:Op maandag 21 april 2008 15:21 schreef johan555 het volgende:
Joran's book
P 46
My friends and I lied many times that we were on holidays ourselves as well. Girls are a little suspicious about the local boys, the so-called ‘beach bums’. They believe that these boys only try to get them into bed, but if you say you’re on holiday as well, you’ve already taken that hurdle. The more often you do it, the better you know what exactly the best manner is to do it. Most of the time I did say that I had lived on Aruba when I was young and that we still had a house on the island. This immediately explained why we were so familiar with the best clubs and bars.
Dit intervieuw is opgenomen op Aruba op 27 feb 06. Dit is Joran`s verklaring zoals hij m tot op de dag van vandaag vol heeft gehouden door verder niets meer toe te voegen en te zwijgen, op de tapes na danquote:Op maandag 21 april 2008 00:53 schreef duikkie het volgende:
[..]
mag ik even weten wanneer dit is opgenomen , of is de datum goed maart 2006 ?? dag ??
en waarom was hij uitgenodigt ??? naar aanleiding van een of ander boek ???
hier komt namelijk weer het verhaal naar boven dat ze eerst naar joran's huis zijn gereden, en toen pas naar strand.
persoonlijk dacht ik dat dat verhaal alweer was verandert en zeker in maart 2006
noord nr 3 ? oh adressquote:Op maandag 21 april 2008 16:09 schreef johan555 het volgende:
Joran, Where are your shoes?
Joran Did It Where are Joran Van Der Sloot's shoes? The ones that he was wearing the night Natalee Holloway disappeared. In the landfill? Were they in that gym bag Daddy dropped off at the tennis club? Are they in the ocean? Did Guido get "rid" of them? Where oh where are the shoes?
------------------------------------------------------------------------------------
Schoenen kan ja natuurlijk ook gebruiken als wapen
vullen met zand of stenen en dan kan je er mee slaan
en dan worden je handen niet vuil .
daarom zou het van belang zijn deze te vinden
misschien bij noord nr 3 ?
En uitgezonden op 1 maart 2006.quote:Op maandag 21 april 2008 16:38 schreef bastibro het volgende:
[..]
Dit intervieuw is opgenomen op Aruba op 27 feb 06. Dit is Joran`s verklaring zoals hij m tot op de dag van vandaag vol heeft gehouden door verder niets meer toe te voegen en te zwijgen, op de tapes na dan
Het intervieuw was op verzoek van Fox television om Joran`s kant van het verhaal te laten horen.
Beth Holloway schreef ook al dat ze, onderweg naar Aruba, via de telefoongesprekken met het neefje en de studenten had gehoord dat Joran zich had voorgedaan als toerist.quote:Op maandag 21 april 2008 15:21 schreef johan555 het volgende:
Joran's book
P 46
My friends and I lied many times that we were on holidays ourselves as well. Girls are a little suspicious about the local boys, the so-called ‘beach bums’. They believe that these boys only try to get them into bed, but if you say you’re on holiday as well, you’ve already taken that hurdle. The more often you do it, the better you know what exactly the best manner is to do it. Most of the time I did say that I had lived on Aruba when I was young and that we still had a house on the island. This immediately explained why we were so familiar with the best clubs and bars.
is dat zo ??? ik dacht dat dat verhaal van even langst joran's huis en daarna verder allang achterhaald was. ??quote:Op maandag 21 april 2008 16:38 schreef bastibro het volgende:
[..]
Dit intervieuw is opgenomen op Aruba op 27 feb 06. Dit is Joran`s verklaring zoals hij m tot op de dag van vandaag vol heeft gehouden door verder niets meer toe te voegen en te zwijgen, op de tapes na dan
Het intervieuw was op verzoek van Fox television om Joran`s kant van het verhaal te laten horen.
Waarom dacht je dat het verhaal achterhaald was?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:08 schreef duikkie het volgende:
[..]
is dat zo ??? ik dacht dat dat verhaal van even langst joran's huis en daarna verder allang achterhaald was. ??
Er komt nog meer aan hoor B wees maar niet bangquote:Op woensdag 23 april 2008 00:38 schreef mrBhimself het volgende:
Hahaha, geweldig verhaal. Kennelijk zat hij dus al die tijd in Thailand. Volgens mij waren er hier op het forum een paar 'Sherlocks' die zeker wisten dat Joran in een inrichting zat en zelfs daar allerlei foto's van plaatsten...priceless.
amar zit ook in de altrecht kliniek en mag per dag 2 uur naar buiten ,heb hem uitgebreid gesproken . En hij is ook van Aruba !quote:Op woensdag 23 april 2008 17:50 schreef bastibro het volgende:
Ik vind het ook heel schemerig idd haha
Als er cam-contact was geweest dan hadden ze dat volgens mij wel gemeld > niet dus
Martin is een naive man die, al kende hij Joran al 2 jaar, zomaar even zijn inlogcodes van zijn bank geeft en voor zover ik weet hebben ze gewoon Nederlands gechat via msn(zie filmpje) en Joran`s screenname is Joran van der Sloot wat ik ook opmerkelijk vond haha.
En dan die Amar, tsja het lijkt mij ook stug dat die daar over zou liegen maar je weet het nooit. Vooral daar niet
Hij heeft trouwens wel een heel goedkoop biertje in zijn handen!
dat joran naar huis is gereden met de broers, is ooit een verhaal geweest. echter nooit door gesproken met de broers . die het ook nooit hebben verklaard. en de broers deepak/satisch volgen joran altijd braaf in hun verklaringen , soms duurt het even maar dan zijn ze weer trouw aan joran daaromquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:26 schreef madelien het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat het verhaal achterhaald was?
Joran wist toch wel dat zijn vader thuis was.
Hij was om 22.00-23.00 nog door zijn vader opgehaald bij Mc. Donalds en ze zijn samen naar huis gereden. Joran's jongere broertje was toch ook thuis?
ik zal jullie eens wat vertellen , ik heb al 25 jaar contact met joran via msn en is altijd blijven bestaan. maar ik bel sbs6 nietquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 07:33 schreef duikkie het volgende:
trouwens wat maakt het nu uit waar JORAN zit ??? , zolang hij niet vrij uit kan lopen op straat zonder dat premie jagers hem kunnen spotten , is hij een gevangen en heeft hij geen leven !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |