abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58174918
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 17:38 schreef duikkie het volgende:

[..]

je moet wel onderscheid maken in officiele verklaring , die wel en niet op internet terug zijn te vinden , waarschijnlijk hebben de buren dat vast wel ergens verklaard alleen het is niet openbaar net als vele dingen in die onderzoek naar de vermissing van natalee.

de verklaring van de broers is ook dat ze last hadden van mieren in de auto, verder kan de politie hier ook niet mee. het is vreemd meer dan dat kwam er niet uit we weten ook niet wat het onderzoek in de auto van de broers heeft opgelevert, ook niet openbaar, maar je kan daar behoorlijk aan gaan twijvelen daar in de eerste paar dagen op aruba , slecht werk naar onderzoek is gedaan wat heel deze zaak nekt !!!!

wat joran allemaal zegt zou ik verder met veel zout , korrel is te weinig nemen. joran liegt werkelijk alles aan elkaar zeker in de begin dagen verandert zijn verklaring om de have klap
Vermoedelijk liggen de eerste verklaringen het dichtst bij de waarheid. Volgens de eerste verklaringen hebben de Kalpoes geen sex met Natalee gehad. Ze beschrijven wel wat Joran zo ongeveer deed en dat vind ik een beetje vreemd, eerlijk gezegd.
Misschien dacht Natalee dat ze een lift kregen (Joran had zich immers uitgegeven als toerist die in het Holiday In logeerde) naar het Holiday in.
Joran was de hoofdverdachte. Wil je ervoor zorgen dat de broertjes ook verdachten blijven (dat zou dan ook betekenen dat ze niet naar het huis van vdS zijn geweest en je bewerkstelligt meteen een grote hoeveelheid dwaalsporen) is het handig buren te laten opdraven en verhalen laten vertellen dat er een auto is gewassen. De buren hebben dit in een of andere show op TV verteld, geloof ik. Echt weer merkwaardig.
Gek hoor, een auto wassen de ochtend nadat er iets ergs in de auto is gebeurd. Lijkt me niet dat ze dat zouden doen als er werkelijk iets ergs is gebeurd. Met stofzuigen krijg je ook geen bloedvlekken weg en dat Natalee in de auto had gezeten, was sowieso al bekend, want iedereen had ze gezien.
Het is raar dat Natalee tegen haar schoolgenoten nog vrolijk uit de auto "Aruba" riep en plotseling onwel werd.
Toevallig allemaal.
pi_58177034
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:34 schreef johan555 het volgende:
Hier kan je zien hoe het op het nwo blogje toegaat met verkeerde berichten de wereld insturen:
ene T liet er eerder een linkje achter van een filmpje wat te zien was bij een benzine station .
Ik heb dat filmpje bekeken en ze leek totaal niet op Natalee

nu schrijft ie dit Ha ha wat een figuur zeg
nu ineens is het niet opgenomen !

hier het stukje
379
T Says:

april 18th, 2008 at 13:09
De cassiere van het Valero benzinestation verklaarde op 9 juli 2005 dat zij Natalee op dinsdag 31 mei heeft gezien. Zij was vergezeld van een lichtgetinte jongen met een bleek gezicht, een platte neus en netjes gekruld donker haar. De jongen ging recht tegenover de cassiere staan met de armen over elkaar. Ze maakt geen bezorgde indruk of dat ze onder dwang was. De cassiere herkende haar van de foto die woensdag 1 juni in de Diario van het vermiste Amerikaanse meisje stond. Het voorval is niet op de bewakingscamera opgenomen omdat de dag ervoor een vechtpartij was geweest en de banden bekeken werden. Helaas werd daarna vergeten weer op de record knop te drukken.
De cassiere heeft de jongen een week later met twe andere jongens. Hij sprak vloeiend en accentloos Spaans. Hij droeg een wit hemd met EPI erop.
Twee weken daarna kwam de jongen terug en keek de cassiere recht in de ogen aan met een opvallende glimlach op zijn gezicht en liep weer weg zonder iets te zeggen.
(Joran van der Sloot De Zaak Natalee Holloway, pag. 204-205)

cassiere van het Valero benzinestation heeft dat verklaard zegt ie
heb je hier een officieel document van T ?
wat kan die T verhalen verzinnen zeg !

en dit schrijft ie er achter aan

380
T Says:

april 18th, 2008 at 14:16
NB
De cassiere maakte de tweede keer dat ze de Spaans sprekende jongen zag een nerveuze en verwarde indruk omdat ze niet gedacht had de jongen nog een keer te zien. Vandaar waarschijnlijk dat de jongen twee weken daarna demonstratief nog eens langskwam en meteen weer verdween..

Halloooooooo Johan, bleep.. this is earth... aandoenlijk hoor, al dat gekopieer, geplak en geklets van je maar wil je svp wel eens wat zorgvuldiger te werk gaan voordat je beschuldigende vingertje weer omhoog gaat? Het betreft hier citaten uit het boek van Joran!
pi_58177638
Stond er geen link naar een filmpje dan ?nou echt wel heb het zelf bekeken !
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_58177761
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:07 schreef madelien het volgende:

[..]

Vermoedelijk liggen de eerste verklaringen het dichtst bij de waarheid. Volgens de eerste verklaringen hebben de Kalpoes geen sex met Natalee gehad. Ze beschrijven wel wat Joran zo ongeveer deed en dat vind ik een beetje vreemd, eerlijk gezegd.
Misschien dacht Natalee dat ze een lift kregen (Joran had zich immers uitgegeven als toerist die in het Holiday In logeerde) naar het Holiday in.
Joran was de hoofdverdachte. Wil je ervoor zorgen dat de broertjes ook verdachten blijven (dat zou dan ook betekenen dat ze niet naar het huis van vdS zijn geweest en je bewerkstelligt meteen een grote hoeveelheid dwaalsporen) is het handig buren te laten opdraven en verhalen laten vertellen dat er een auto is gewassen. De buren hebben dit in een of andere show op TV verteld, geloof ik. Echt weer merkwaardig.
Gek hoor, een auto wassen de ochtend nadat er iets ergs in de auto is gebeurd. Lijkt me niet dat ze dat zouden doen als er werkelijk iets ergs is gebeurd. Met stofzuigen krijg je ook geen bloedvlekken weg en dat Natalee in de auto had gezeten, was sowieso al bekend, want iedereen had ze gezien.
Het is raar dat Natalee tegen haar schoolgenoten nog vrolijk uit de auto "Aruba" riep en plotseling onwel werd.
Toevallig allemaal.
lees het verhaal/verklaring van de politie tape van 25 juni 2005 ( zo uit het hoofd) eens door. niemand weet de echte waarheid helemaal , Joran mist een stukje maar ook de broers. ik persoonlijk ben er nog niet zo zeker van dat het gehele verhaal van en naar het lighthouse en afzetten niet gelogen is. en de broers volgen de leugen van joran netjes soms duur het een paar dagen voordat ze de verbeterde versie horen van joran maar dan blijven ze daar weer bij

de enige logische verklaring is dat de broers joran volgen is dat ze mede schuldig zijn en donders goed weten dat als er een valt ze allemaal de bak in draaien. zo onschuldig zijn de broers ook weer niet.
pi_58180280
quote:
Op zondag 20 april 2008 14:23 schreef duikkie het volgende:

[..]

lees het verhaal/verklaring van de politie tape van 25 juni 2005 ( zo uit het hoofd) eens door. niemand weet de echte waarheid helemaal , Joran mist een stukje maar ook de broers. ik persoonlijk ben er nog niet zo zeker van dat het gehele verhaal van en naar het lighthouse en afzetten niet gelogen is. en de broers volgen de leugen van joran netjes soms duur het een paar dagen voordat ze de verbeterde versie horen van joran maar dan blijven ze daar weer bij

de enige logische verklaring is dat de broers joran volgen is dat ze mede schuldig zijn en donders goed weten dat als er een valt ze allemaal de bak in draaien. zo onschuldig zijn de broers ook weer niet.
Had begrepen dat er een muziekfestival was op het eiland dat weekend. Lijkt me wel druk om dan ongezien naar de lighthouse te gaan.
Er wordt een paar keer genoemd dat ze naar Joran's huis zouden gaan.
Wanneer het zo zou zijn dat de kalpoe broers geen sex met Natalee hebben gehad betekent dit niet dat ze onschuldig zijn, daar heb ik het ook niet over. We weten het gewoon niet maar het zou mij niet verbazen wanneer ze is afgezet, samen met Joran bij het huis van VdS.

Heb je trouwens ook ergens gelezen dat Joran een blauw oog had de volgende dag of is dat ook een roddel. Hij bleef de hele week binnen toch?
pi_58182363
Als iemand op dat nwo blogje iets post met enkele kritische vragen haalt
Boudineke Berkenbosch uit NOORDGOUWE , Zeeland het weg .
Ze zegt dat ze psychologe en meester in de rechten is , mr. drs. Bou Berkenbosch.
Laat dat nou nergens terug te vinden zijn een fakertje dus .
dit stond er vanochtend op :

KG Says:

april 19th, 2008 at 21:28
Lees onderstaande e-mail opgestuurd naar Greta van Susteren:
“People use screen names on blogs. Here are a few you
should know.
All of the people below are interested in protecting
tourism and are prone to posting disinfo, spin,
inaccurate info.
Julia Renfro aka Glenda
Angela Muzenhofer aka MF
Rosalie Klein aka Scubajap
Mark Purcell aka MIP6 or Mark/Moomba Mark
Charles Ratcliff
The nasty comments that you are getting about Beth and
also the distractions and disinformation are from the
same people trying to confuse and distract and spread
misinfo. … “.
Zo, wat betreft Refugees Unleashed, heel betrouwbaar allemaal…..

@Eef applaus! Ik heb ik veel bewondering voor jouw schrijfstijl en goed gegronde formuleringen , ik verheug mij er iedere keer op om jouw scherpzinnige en erudiete posts te kunnen lezen in dit blog, vooral blijven doen! Net zoals jij zei tegen Paula, “ ik ben blij dat er nog mensen zijn met goed verstand”.
@ Renee, jij schreef: “ Image Seaweed, we would create an enormous rumor about Beth. What would happen? Nobody did that here. I am wrong?” Maar jij schreef ook…
“Beth is zo langzamerhand een eenzame, psychisch zieke, door haar dochter geobsedeerde vrouw die waarschijnlijk niets anders wil dan een oplossing zodat ze Nat heeft haar druggebruik niet op Aruba geleerd in 4 dagen. Ze wist precies wat het allemaal was, zelfs Dompig zei dat ze een brillenkoker had met coke. Dus die rehab is prachtig voor het verhaal maar verandert niets aan haar druggedrag op Aruba en dat was niet mis. Ze had zelfs uitgedokterd hoe je na een dag bacardi 150 (of hoe heet die 70% troep) nog de avond door kunt trekken.
Ze ging er vol tegenaan, genoot, eindelijk weg van de “zus van Hitler”. Dat Beth de zus van Hitler zou zijn en dat Natalie op Aruba een brillenkoker had met coke daarin is volgens mij ook een rumor!
Ik wacht nog op FEITEN van jou wat betreft de rehab –clinic waar Natalee verbleef (DATUMS en de NAAM daarvan graag). Ik neem geen genoegen met “ dat heb ik gehoord van twee Amerikaanse onderzoeksters ( twee mediums?) of “dat heb ik gekregen van een Arubaanse taxichauffeur ( rumor?!) die heeft gezegd dat het een uitlating van Jug was”. Als je een integer journalist bent, dan weet je dat feiten vooral van belang zijn en niet uitlatingen van onbetrouwbare types zoals de twee mediums Daniel Young en Kelly Castillo.
Kelly Castillo writes “ I am writing this letter to put an end to all of the speculation of what happened to Natalee Holloway. My name is Kelly Castillo. This letter is from myself and Daniel Young; we work together and are put in a category of being a “medium”. We are able to communicate with people that have passed away, and we help bring comfort or messages to people still living with the help from our Indian spirit guides. We take what we do very serious because we are dealing with peoples lives. This letter is not about us; it is for the truth to come out about what happened to Natalee Holloway, and to clear a wonderful family’s ruined reputation since they have been under attack and used as a scape goat to hide the real truth in other homes.” ( n.b: “This letter is from myself and Daniel Young”- should be “ This letter is from Daniel Young and me” ((highly educated people…not) . Net zoals de e-mail boven uitlegt, komt heel veel disinfo op haat sites van mensen die werken, wonen of connecties hebben met Aruba..

383
Renee Says:

april 19th, 2008 at 22:10
@ KG:
wie heeft die e mail naar Greta gestuurd?

Ik kan de aka’s zo voor je checken

384
Renee Says:

april 19th, 2008 at 22:40
Oh ja, KG, kun jij mij laten weten waarom ze zo zeker bent dat Kelly and Daniel onbetrouwbaar zijn? Om misverstanden te voorkomen, ik zeg hiermee niet dat ze betrouwbaar zijn of niet, het is een vraag.
Over taalgevoel gesproken, je woont niet MET Aruba.
Voor je informatie: ik woon niet op Aruba en ik werk niet op Aruba, door mijn film heb ik wel connecties op Aruba , maar die heb ik ook in US over deze zaak.
Dan tot slot, je zult in mijn film zien (jaja hij komt voor de zomer uit )dat ik niet met rumours kom. Dus aan mijn integriteit hoef je echt niet te twijfelen.
Dat waarheid soms hard overkomt heeft niet met mijn integriteit te maken.

-----------------------------------------------------------------------------
dat dit soort post niet gewenst is is opmerkelijk want het zijn hele normale vragen
we noemen het maar de gielen soap
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  zondag 20 april 2008 @ 19:14:16 #208
207372 bastibro
I`ll get there
pi_58185155
In dit filmpje spreekt Joran over de zus van Hitler

pi_58185845
Klopt Bastibro
Wat ie ook zegt is
There are so many people on the beach during the nightime

Volgens mij is er dan ook nooit een oproep oid geweest van de politie of van Joran zelf
om te bevestigen wie joran en Natalee daar dan gezien zouden hebben .
is wel erg merkwaardig he !
pi_58187246
quote:
Op zondag 20 april 2008 19:45 schreef johan555 het volgende:
Klopt Bastibro
Wat ie ook zegt is
There are so many people on the beach during the nightime

Volgens mij is er dan ook nooit een oproep oid geweest van de politie of van Joran zelf
om te bevestigen wie joran en Natalee daar dan gezien zouden hebben .
is wel erg merkwaardig he !
ja de smeerlap heeft het in het huis gedaan, en daarna is ze verzopen
pi_58194242
quote:
Op zondag 20 april 2008 19:14 schreef bastibro het volgende:
In dit filmpje spreekt Joran over de zus van Hitler

mag ik even weten wanneer dit is opgenomen , of is de datum goed maart 2006 ?? dag ??

en waarom was hij uitgenodigt ??? naar aanleiding van een of ander boek ???

hier komt namelijk weer het verhaal naar boven dat ze eerst naar joran's huis zijn gereden, en toen pas naar strand.

persoonlijk dacht ik dat dat verhaal alweer was verandert en zeker in maart 2006
pi_58202255
Post van de bejaarde Renee Gielen onder de naam :
myriam
Jan 15th, 2008 at 12:54 pm
Ik woon op Aruba. Was er ook toen het allemaal gebeurde.De moeder was in minder dan 24 uur op Aruba en loog continue over haar aankomsttijd. Ze had de FBI (?) bij zich en had poster waarop gekidnapped stond. Waarrom?? Daar begon het mee. Ook de familie Twitty/Holloway loog keer op keer. In tegenstelling tot Joran werd dit ze niet aangerekend. En waarom zouden ze niet ook iets te verbergen hebben??? Aruba heeft onder elke steen en zandkorrel gezocht naar de verloren gewaande dochter. Zonder resultaat. F16’s hebben hierover gevlogen en de zee werd tot op de diepste bodem uitgekamd. Ondertussen kwamen er steeds meer tegenstrijdigheden boven tafel. Ma Twitty loog over de aankomsttijd. We hebben de bewijzen hiervan. Ten tweede was het ex vriendje van Natalee op het eiland ten tijde van de verdwijning. Nooit is hij aan de tand gevoeld. Haar medestudenten zijn nooit verhoord en kregen een zwijgorder van de moeder. De FBI vond het best en schoffeerde onze politie toen die naar de USA ging op verhaal te halen. De meisjes mochten niet geinterviewd worden. Ondertussen kwamen er een paar in de Nancy DisGrace Show en daar hebben een enkeling hu mond voorbijgepraat en verteld dat ze al heel vroeg wisten dat Natalee niet mee zou gaan met de rest. Aan de politie werd o.a. verteld dat ze pas om 11 uur s’ morgens er achter kwamen dat Natalee er niet was. Haar kamersleutel werd in de hele vroege ochtenduren gebruikt. Door wie?????? Er werd mannelijke DNA gevonden op haar tandenborstel. Het was niet van Joran of de andere twee verdachten. Dit gegeven bleef liggen. Niemand heeft hier naar gekeken, want Joran en de twee anderen moesten hangen. Allerlei mensen werden omgekocht hier. Zo heeft de toenmalige directeur van de gevangenis tegen alle regels in een Amerikaanse journalist toegang tot de gevangenis verschaft en zij heeft Joran daar in zijn onderbroek mogen filmen en de film ging de wereld rond. De directeur kreeg een korte schorsing. De laatste keer dat Joran en de anderen opgepakt werden, mocht Joran voor meer dan een week het daglicht niet zien. Hij werd in een donkere isoleercel gestopt. Dit terwijl er geen enkele bewijs is dat er een moord is gepleegd. Ik kan hier zo uren doorgaan, van alle dingen die er gebeurd zijn. Als deze jongen schuldig was hadden ze hem echt wel gepakt. De methodes om hem te laten praten liegen er niet om. Een glas wijn in het gezicht van de kwal de Vries is niets vergeleken met wat Joran, zijn familie en Aruba hebben moeten doorsaan aan de handen van onderkruipsels als de Vries. Overigens zat de familie Twitty in een of andere louche corruptieschandaal met de bank Amsouth (op internet op te zoeken) ten tijde van de verdwijning en verklaarde de moeder van Natalee in het programma van dr.Phil (andere kwal) dat haar dochter haar gebeld heeft. Dit maanden nadat ze verdwenen was en verklaarde dr.Phil dat ze als sexslavin aan o.a. Mexico verkocht zou zijn. Er werd een heel programma hiernaan gewijsd en met liet beelden zien. Ze hebben miljoenen dollars aan donaties gekregen en hebben nooit verteld waar het geld aan opgegaan is. Hier werd alles voor ze betaald. Alle zoekacties. Ik weet hier zoveel over en kan een boek schrijven over dit drama. Volgens mij leeft Natalee ergens op de wereld, weet de moeder hiervan af en lachen ze ons allemaal uit.
pi_58203986
Joran's book

P 46

My friends and I lied many times that we were on holidays ourselves as well. Girls are a little suspicious about the local boys, the so-called ‘beach bums’. They believe that these boys only try to get them into bed, but if you say you’re on holiday as well, you’ve already taken that hurdle. The more often you do it, the better you know what exactly the best manner is to do it. Most of the time I did say that I had lived on Aruba when I was young and that we still had a house on the island. This immediately explained why we were so familiar with the best clubs and bars.
pi_58204289
quote:
Op maandag 21 april 2008 15:21 schreef johan555 het volgende:
Joran's book

P 46

My friends and I lied many times that we were on holidays ourselves as well. Girls are a little suspicious about the local boys, the so-called ‘beach bums’. They believe that these boys only try to get them into bed, but if you say you’re on holiday as well, you’ve already taken that hurdle. The more often you do it, the better you know what exactly the best manner is to do it. Most of the time I did say that I had lived on Aruba when I was young and that we still had a house on the island. This immediately explained why we were so familiar with the best clubs and bars.
dat americaanse vrouwen niet kunnen nadenken , als ze hier in trappen ???

als je jong bent kom je nog niet in de kroeg , of krijgen de baby's op aruba gelijk al sterke drank in plaats van melk ??

dus op vacantie en toch al op je 17 jaar een huis hebben op aruba , knap hoor.

verder is het zielig dat men de locale bevolking niet echt vertrouwd , geef je te denken
pi_58204826
Joran, Where are your shoes?
Joran Did It Where are Joran Van Der Sloot's shoes? The ones that he was wearing the night Natalee Holloway disappeared. In the landfill? Were they in that gym bag Daddy dropped off at the tennis club? Are they in the ocean? Did Guido get "rid" of them? Where oh where are the shoes?
------------------------------------------------------------------------------------
Schoenen kan ja natuurlijk ook gebruiken als wapen
vullen met zand of stenen en dan kan je er mee slaan
en dan worden je handen niet vuil .
daarom zou het van belang zijn deze te vinden
misschien bij noord nr 3 ?
  maandag 21 april 2008 @ 16:38:58 #217
207372 bastibro
I`ll get there
pi_58205346
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:53 schreef duikkie het volgende:

[..]

mag ik even weten wanneer dit is opgenomen , of is de datum goed maart 2006 ?? dag ??

en waarom was hij uitgenodigt ??? naar aanleiding van een of ander boek ???

hier komt namelijk weer het verhaal naar boven dat ze eerst naar joran's huis zijn gereden, en toen pas naar strand.

persoonlijk dacht ik dat dat verhaal alweer was verandert en zeker in maart 2006
Dit intervieuw is opgenomen op Aruba op 27 feb 06. Dit is Joran`s verklaring zoals hij m tot op de dag van vandaag vol heeft gehouden door verder niets meer toe te voegen en te zwijgen, op de tapes na dan
Het intervieuw was op verzoek van Fox television om Joran`s kant van het verhaal te laten horen.
  maandag 21 april 2008 @ 16:48:27 #218
207372 bastibro
I`ll get there
pi_58205528
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:09 schreef johan555 het volgende:
Joran, Where are your shoes?
Joran Did It Where are Joran Van Der Sloot's shoes? The ones that he was wearing the night Natalee Holloway disappeared. In the landfill? Were they in that gym bag Daddy dropped off at the tennis club? Are they in the ocean? Did Guido get "rid" of them? Where oh where are the shoes?
------------------------------------------------------------------------------------
Schoenen kan ja natuurlijk ook gebruiken als wapen
vullen met zand of stenen en dan kan je er mee slaan
en dan worden je handen niet vuil .
daarom zou het van belang zijn deze te vinden
misschien bij noord nr 3 ?
noord nr 3 ? oh adress

[ Bericht 0% gewijzigd door bastibro op 22-04-2008 22:31:38 ]
pi_58207125
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:38 schreef bastibro het volgende:

[..]

Dit intervieuw is opgenomen op Aruba op 27 feb 06. Dit is Joran`s verklaring zoals hij m tot op de dag van vandaag vol heeft gehouden door verder niets meer toe te voegen en te zwijgen, op de tapes na dan
Het intervieuw was op verzoek van Fox television om Joran`s kant van het verhaal te laten horen.
En uitgezonden op 1 maart 2006.

Hier staat het schriftelijk uitgewerkte verhaal.

http://foxnews.com/story/0,2933,186581,00.html
pi_58212386
quote:
Op maandag 21 april 2008 15:21 schreef johan555 het volgende:
Joran's book

P 46

Beth Holloway schreef ook al dat ze, onderweg naar Aruba, via de telefoongesprekken met het neefje en de studenten had gehoord dat Joran zich had voorgedaan als toerist.
Natalee zal wel zijn meegegaan met Joran in de veronderstelling dat ze een lift kreeg naar het Holiday Inn.
Natalee een slet en junk? Natalee kan zich niet verdedigen en Joran schrijft zelf dat hij de meisjes leugens vertelde om vertrouwen te winnen.
Beth schreef het ook al, en wat Beth schreef was, zoals ook nu weer blijkt, de waarheid.

Renee Gielen mag haar excuus wel eens aanbieden aan mevrouw Holloway voor haar schandalige aantijgingen gericht tegen een wanhopige moeder die haar dochter kwijt is.
Wat Renee Gielen schrijft over Natalee en haar moeder is beneden alle peil. Zoiets doet een zichzelf respecterend mens niet.
  maandag 21 april 2008 @ 22:17:47 #221
207372 bastibro
I`ll get there
pi_58213284
In mijn opinie is Gielen een gepassioneerde vrouw met het hart op de verkeerde plaats.
pi_58225776
Boek Joran :

Loving Natalee Page 86
"Before I can speak, he sees me and offers, "I'm sorry about Natalee."
That's weird, and his statement takes me aback. I haven't even introduced myself. So I ask him if he knows where she is and explain that there are reports that she has been seen in his vehicle.
He replies, "What about the gray Honda? I thought they were looking into that." And before I can answer he volunteers, "The Coast Guard has already searched my boat."

opmerkelijke uitspraak !!!!
pi_58234501
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:38 schreef bastibro het volgende:

[..]

is dat zo ??? ik dacht dat dat verhaal van even langst joran's huis en daarna verder allang achterhaald was. ??

is dat niet tegengesproken dan door de broers deepak/satisch dat ze helemaal niet bij joran's huis langst zijn geweest.

verder maakt het op het verhaal van de jongens niet zoveel uit, kost ook maar 5 a 10 minuten om langst je huisje te rijden. vele vinden dat wat vreemd hier dat joran huis niet met natalee is uitgestapt . maar ik heb zoiets van kan . natalee wilde in eerste instantie ook met joran naar zijn huis om te knuffelen , ( volgens eerste verklaring joran als getuige ) . maar toen herinnerde joran opeens nee vaders is thuis, of dat wat uitmaakte hij was ook zonder toestemming vertrokken en niet door vader opgemerkt , dus waarom zou thuis komst met meisje dan anders zijn ???
pi_58234951
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:08 schreef duikkie het volgende:

[..]

is dat zo ??? ik dacht dat dat verhaal van even langst joran's huis en daarna verder allang achterhaald was. ??

Waarom dacht je dat het verhaal achterhaald was?

Joran wist toch wel dat zijn vader thuis was.
Hij was om 22.00-23.00 nog door zijn vader opgehaald bij Mc. Donalds en ze zijn samen naar huis gereden. Joran's jongere broertje was toch ook thuis?
pi_58236257
Joran steelt geld van vriend"
AMSTERDAM - Joran zit helemaal niet in een psychiatrische inrichting, maar viert feest in Thailand. Van daaruit zou hij de Nederlander Martin Bakx hebben opgelicht.
Here is a linke where you could watch the video (it's the first one):
http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/search/index.xml?q=joran&zoek.x=0&zoek.y=0&t=article&t=video

Foto: Mouw, Richard

Bakx gaf zelfs de inlogcode van zijn bankrekening aan Joran die in de problemen zou zitten omdat hij in Thailand met drugs werd betrapt. Hij smeekte zijn internetvriend om geld om 'tien jaar cel te voorkomen', zo zei Bakx bij RTL Blulevard.

Iedereen verkeerde in de veronderstelling dat Joran in een psychiatrische instelling zat. 'Daar is iedereen goed ingetrapt', zei Joran tegen Bakx die met hem op internet contact hield.

In eerste instantie maakte Mart 1000 euro over, maar later plunderde Joran de rekening van de goeddoener. Uiteindelijk verdween 6000 euro, zo beweert de gedupeerde.

'Hij is heel knullig en naief geweest', zegt Peter R de Vries die de zaak openbaar maakte. Volgens de misdaadverslaggever zit Joran feestend in Hong Kong en Thailand en is kennelijk in de schulden geraakt.

[ Bericht 9% gewijzigd door johan555 op 22-04-2008 21:58:04 ]
  woensdag 23 april 2008 @ 00:19:12 #227
207372 bastibro
I`ll get there
pi_58241757
hahahaha, het verbaast me wel maar het is een hilarisch verhaal
pi_58242226
Hahaha, geweldig verhaal. Kennelijk zat hij dus al die tijd in Thailand. Volgens mij waren er hier op het forum een paar 'Sherlocks' die zeker wisten dat Joran in een inrichting zat en zelfs daar allerlei foto's van plaatsten...priceless.
--
  woensdag 23 april 2008 @ 01:03:46 #229
207372 bastibro
I`ll get there
pi_58242745
haha ja idd, ik moete er erg om lachen ook. Alleen maakt Joran het zich niet gemakkelijker zo!
Hij zit nu trouwens in Hong Kong, verder feesten lol
pi_58242862
Hij zit niet (meer) in HongKong; hij schijnt momenteel (weer) in Nederland te verblijven. Als het verhaal klopt, maakt hij het zichzelf niet gemakkelijker inderdaad. Overigens wel een zielige man met alleen een foto van Joran aan de muur.
--
  woensdag 23 april 2008 @ 01:15:47 #231
207372 bastibro
I`ll get there
pi_58242997
Ow ow die Joran, hij heeft wel ballen en is roekeloos maar het zou wel dom van hem zijn, als het waar is wat die meneer Bakx beweert.
Tenzij Joran natuurlijk weer weet dat het niet te bewijzen valt. Hij is tenslotte doortrapt slim.
Komt wel weer een staartje aan, eigenlijk triest maar wel grappig
Voor die zielige, eenzame man heb je een mooi engels woord: pathetic!

[ Bericht 4% gewijzigd door bastibro op 23-04-2008 01:24:53 ]
pi_58249837
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:38 schreef mrBhimself het volgende:
Hahaha, geweldig verhaal. Kennelijk zat hij dus al die tijd in Thailand. Volgens mij waren er hier op het forum een paar 'Sherlocks' die zeker wisten dat Joran in een inrichting zat en zelfs daar allerlei foto's van plaatsten...priceless.
Er komt nog meer aan hoor B wees maar niet bang
En waneer ga jij eens iets zinnigs posten ?
pi_58252608
Ik heb zo m'n bedenkingen over dit hele verhaal.
Ten eerste kan natuurlijk Peter r d Vries in een valletje lopen
Joran zal er zeker op gebrand zijn hem een kunstje te flikken om hem in discrediet te brengen ,samen met z'n clubje trollen .( lees Pa vd sloot en gielen )
Is het account echt van joran en die Martin ?
Hoe is dat uitgezocht ?
Is er webcam contact geweest ?
Zijn er foto's van Joran uit thailand ?
Als Joran in een inrichting zit die onder justitie valt ( bescherning ) heeft hij dan nog wel een paspoort ?
Martin heeft geld over gemaakt ,waarom geeft ie de 2e keer dan al z'n bank gegevens ?
Joran staat bekend om het feit dat ie drugs gebruikt ,waarom zou ie dan naar het gevaarlijkste land te wereld gaan op dat gebied ?
Dan : deze martin komt me niet over als iemand die het zwarte garen heeft uitgevonden ,
laat staan dat ie engels spreekt of schrijft .
is dat uitgezocht ?
vragen genoeg dus .

waarom verteld ene amar me 2 weken geleden op het terein van Altrecht den dolder dat joran daar zit ?

-foto van deze Amar doet niet ter zake-

[ Bericht 6% gewijzigd door remlof op 28-04-2008 17:15:30 ]
pi_58254735
En om cel te voorkomen in Thailand als je op drugs betrapt wordt, dan heb je toch maar vrij weinig aan geld? Als 1000 euro genoeg zou zijn zouden daar geen Nederlanders vast zitten, lijkt me...
  woensdag 23 april 2008 @ 17:50:13 #235
207372 bastibro
I`ll get there
pi_58258939
Ik vind het ook heel schemerig idd haha
Als er cam-contact was geweest dan hadden ze dat volgens mij wel gemeld > niet dus
Martin is een naive man die, al kende hij Joran al 2 jaar, zomaar even zijn inlogcodes van zijn bank geeft en voor zover ik weet hebben ze gewoon Nederlands gechat via msn(zie filmpje) en Joran`s screenname is Joran van der Sloot wat ik ook opmerkelijk vond haha.

En dan die Amar, tsja het lijkt mij ook stug dat die daar over zou liegen maar je weet het nooit. Vooral daar niet
Hij heeft trouwens wel een heel goedkoop biertje in zijn handen!

[ Bericht 3% gewijzigd door bastibro op 23-04-2008 18:23:15 ]
pi_58260673
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:50 schreef bastibro het volgende:
Ik vind het ook heel schemerig idd haha
Als er cam-contact was geweest dan hadden ze dat volgens mij wel gemeld > niet dus
Martin is een naive man die, al kende hij Joran al 2 jaar, zomaar even zijn inlogcodes van zijn bank geeft en voor zover ik weet hebben ze gewoon Nederlands gechat via msn(zie filmpje) en Joran`s screenname is Joran van der Sloot wat ik ook opmerkelijk vond haha.

En dan die Amar, tsja het lijkt mij ook stug dat die daar over zou liegen maar je weet het nooit. Vooral daar niet
Hij heeft trouwens wel een heel goedkoop biertje in zijn handen!
amar zit ook in de altrecht kliniek en mag per dag 2 uur naar buiten ,heb hem uitgebreid gesproken . En hij is ook van Aruba !
bier is gewoon Ah bier ja
pi_58263339
shots
  woensdag 23 april 2008 @ 23:40:58 #238
207372 bastibro
I`ll get there
pi_58268139
Het eerste wat in me opkomt is: zijn kwijtgeraakte zoon . .
pi_58270588
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:26 schreef madelien het volgende:

[..]

Waarom dacht je dat het verhaal achterhaald was?

Joran wist toch wel dat zijn vader thuis was.
Hij was om 22.00-23.00 nog door zijn vader opgehaald bij Mc. Donalds en ze zijn samen naar huis gereden. Joran's jongere broertje was toch ook thuis?
dat joran naar huis is gereden met de broers, is ooit een verhaal geweest. echter nooit door gesproken met de broers . die het ook nooit hebben verklaard. en de broers deepak/satisch volgen joran altijd braaf in hun verklaringen , soms duurt het even maar dan zijn ze weer trouw aan joran daarom

alleen moeders was buiten het aruba, verder was iedereen thuis bij van de sloot. ierdereen was ook om 2:30 wakker toen joran thuis kwam hij schopte valetijn van de computer af om te msn-en , als joran om 2:30 joran was
pi_58270597
quote:
Op woensdag 23 april 2008 20:25 schreef johan555 het volgende:
shots
[ afbeelding ]
ik zal jullie eens wat vertellen , ik heb al 25 jaar contact met joran via msn en is altijd blijven bestaan. maar ik bel sbs6 niet

trouwens ik mis een miljoen of twee op mijn bankrekening . NATUURLIJK heeft joran dat gedaan !!!

gegevens blijven trouwens 5 jaar bewaard dus is te checken.

waarom zijn mensen altijd zo media geil ????
pi_58270633
trouwens wat maakt het nu uit waar JORAN zit ??? , zolang hij niet vrij uit kan lopen op straat zonder dat premie jagers hem kunnen spotten , is hij een gevangen en heeft hij geen leven !!!
pi_58271820
quote:
Op donderdag 24 april 2008 07:33 schreef duikkie het volgende:
trouwens wat maakt het nu uit waar JORAN zit ??? , zolang hij niet vrij uit kan lopen op straat zonder dat premie jagers hem kunnen spotten , is hij een gevangen en heeft hij geen leven !!!

Joran heeft het anders best naar zijn zin hoor!

http://www.telegraaf.nl/b(...)hailand__.html?p=1,1

@Johan555: voor je eigen plakboek! O ja, vergeet je deze vrolijk lachende Joran ook niet even te kopieeren en te plakken op SM?! Doen hoor!

LOL
pi_58272402
Foto joran Thailand , Bangkok

pi_58272543
Vergeet jij je stukjes niet te laten wissen op nwo ouwefiets of T
Wat vallen jullie door de mand zeg !
pi_58272621
Hier ontkend Renee Gielen nog dat Joran in thailand is :
408
Renee Says:

april 23rd, 2008 at 19:26
@ Hetty:inderdaad, zonder pasje kun je niet opnemen.

Dat verhaal over Korea is echt lachen. Wat een fantasie kunnen mensen toch hebben. Thailand, Hong Kong, ook nog even op Korea met paps en mams.

Greta is inderdaad een vriendin van Beth, althans dat was zo, weet niet of het nog zo is.
pi_58272664
400
T Says:

april 22nd, 2008 at 23:15
@mr Bou: haal ze maar weg want dat is ook beter.
Wat ik het interessante aan dit Telegraaf/Peter (R.) de Vries verhaal vind is dat De Vries steeds verder in zijn eigen leugens verstrikt raakt.
pi_58272682
Post van T wordt gewist :

398
T Says:

april 22nd, 2008 at 20:30
Bou zegt:
Deze post is gewist, maar ik bewaar de kopie. Het gaat om info die niet alleen onbevestigd is, maar ook gevaarlijk kan zijn voor de betrokkenen.
T, ik verzoek je, om voorzichtig te zijn…

399
T Says:

april 22nd, 2008 at 20:36
BOU zegt:
Beste T,
Ik heb ook deze post gewist, maar ik bewaar de kopie. Wees voorzichtig met wat je zegt, want de bange aapjes lezen mee. Ik beloof je dat ik morgen serieus zal onderzoeken of dit wissen terecht was.
Ik hoop slechts dat iedereen veilig blijft… vandaar!
pi_58272803
En wat een oplichter is die Joran he ! Ouwefiets of T
Een onschuldige man oplichten !
pi_58273295
Chatuchat market in Bangkok

klik op de foto voor vergroting !

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')