Dit is een deel van een arrest en wel BA6277, Rechtbank Amsterdam, Datum uitspraak 24-05-2007, samenvatting beschikking, voorlopig getuigenverhoor, verschoningsrecht art. 165 Rv, art. 1:89 Wft.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:53 schreef johan555 het volgende:
Artikel 165 Rv
Als uitgangpunt geldt dat, een ieder die op de juiste wijze daartoe is opgeroepen, verplicht is ter terechtzitting te verschijnen en aldaar dient te verklaren. Dit is in beginsel niet anders bij getuigen die zich op een wettelijk verschoningsrecht beroepen. Ook zij dienen ter terechtzitting te verschijnen om daar de gronden voor de weigering kenbaar en toetsbaar te maken. Alleen indien verzoeker geen enkel in rechte te respecteren belang bij verschijning heeft aangevoerd kan de getuige aan de rechtbank verzoeken te worden ontslagen van zijn plicht om te verschijnen.
Er staat me iets van bij dat in het civiel recht de jurisdictie van de NL rechtbanken zich over staatsgrenzen kan uitstrekken dus zou 't gewoon in NL kunnen dienen. Ik denk dat we er trouwens weinig van zullen merken.. ik denk dat de media zoveel mogelijk op afstand wordt gehouden, getuigenverhoren vinden sowieso al achter gesloten deuren plaats, alleen de uitspraak zal openbaar zijn..quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:54 schreef johan555 het volgende:
ik weet ook niet waar zo'n zaak dan zou moeten dienen ,wellicht op Aruba
LOLquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:13 schreef mrBhimself het volgende:
Wat is er niet duidelijk aan artikel 165 rv Johan555?
Artikeltjes genoeg, wetsartikel maar één en jurisprudentie op dit gebied nog beperkt. Ik ben benieuwd of Bram úberhaupt dit zal doorzetten of dat het blijft bij de dramatiek en media-aandacht. Ik schat in dat het laatste erg belangrijk is voor het kantoor van de heer M.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:21 schreef johan555 het volgende:
Er zijn nogal wat artikeltjes over dat verschonings recht
O ja, natuurlijk, broertjes Kalpoe op Aruba doen ook mee.. nja, wat maakt 't ook uit.. ze breien er wel een mouwtje aan..quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:30 schreef johan555 het volgende:
Dan zal het hele clubje naar Nederland moeten komen dat gaat vast niet onopgemerkt hoor .
Maar of het enig nut zal hebben voor de oplossing van deze zaak betwijfel ik .
Vwb BM: ik kan me bijna niet voorstellen dat dit serieus is.. ik begrijp die shockschade ook niet helemaal.. daar zou ik toch wel het fijne van willen weten.. bent U erg thuis in letselschadequote:Op vrijdag 4 april 2008 21:44 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Artikeltjes genoeg, wetsartikel maar één en jurisprudentie op dit gebied nog beperkt. Ik ben benieuwd of Bram úberhaupt dit zal doorzetten of dat het blijft bij de dramatiek en media-aandacht. Ik schat in dat het laatste erg belangrijk is voor het kantoor van de heer M.
Mocht hij het doorzetten dan zal het komende tijd in elk geval leuk leesvoer opleveren.
Was de uitzending van Peter R en Patrick waarin Joran verklaart zeker te weten dat Nathalee nooit meer terugkomt een zeepbel?quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:39 schreef mrBhimself het volgende:
Nee helaas OF, in de letselschade ben ik, zoals ook confrère BM, niet thuis. Ben uiteraard, zoals ook U, erg geinteresseerd in het (proces)verloop en de mogelijke uitkomst. Het zou aardige jurisprudentie op kunnen leveren...alhoewel het ook een grote zeepbel kan zijn.
Van waarzeggers moet je het maar hebben.quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:08 schreef johan555 het volgende:
Op dit filmpje is een zogenaamd Medium Henny Stoops uit Almere te zien ,die volgens mij het zwarte garen nog moet uitvinden .
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/search?sq=man+bijt+hond+&pg=5&search_filter=titel&serID=25
dan kiezen voor de uitzending 04-02-2008
Enkele Voorspellingen voor 2008 zijn :
Het Fundamentalistisch–Extremisme rukt steeds meer op en men kan beter hier vertrekken uit Europa wat ik vorig jaar ook al heb gezegd .
Wat Maxima betreft, voor degene die mijn voorspelling niet kennen van sept.2005. Toen heb ik voorspeld dat ze na 2 a 2,5jr zwanger zal worden van de beloofde tweeling!!!!!!!
Dus mensen kan dit elk moment komen of al zijn. Men spreekt mij erop aan dat het niet is uitgekomen omdat ze een dochter kreeg.
Wanneer je de voorspelling terugleest zie je dat dit nog kan komen.
Sta ook in paranormale bladen zoals Aquarius met jaarsvoorspellingen waarvan 75% is uitgekomen.
Voor een test van stichting Scepsis voelt Henny echter niks.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je bedoelt zeker dat NWO log? De eigenaar van dat log beweert jurist te zijn. Een jurist die met waarzeggers werkt dus.quote:Er zijn ook diverse nogal Oninteressante blogjes waar nauwelijks mensen( zelfs RG) komen ,die geloven in het verhaal van deze 2 fantasten en het zelfs voorop het blog zetten !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |