Ja, dat bedoelde ik dus ook hequote:Op maandag 7 april 2008 21:57 schreef Duvel het volgende:
Dat komt er ook wel zonder Ali Baba en zijn Reizigers.
Als je niet alleen voor de stad gaat maar ook voor de treinen, is het het overwegen waard om bijvoorbeeld de heenweg via Maastricht te gaan en terug via Roosendaal. De IC Maastricht - Brussel is echt wel een lachen trein en gaat zoef met 200 per uur door het Belgische landschap zonder stop tussen Luik en Brussel.quote:Op maandag 7 april 2008 19:38 schreef ghizzer het volgende:
vanuit de achterhoek (varsseveld) naar Brussel te gaan. ik heb een 40%-kortingskaart, maar geen reductiemogelijkheid op internationale treinreizen. nou was ik vandaag in Maastricht en zag dat daar de IC naar Bruxelles-Midi rijdt.
Ik stapte uit de 30455 (treinstel 10305) en ben daarna meteen naar huis gegaan na een zware stagedagquote:
Makkelijk instappen danquote:Op maandag 7 april 2008 23:14 schreef Socios het volgende:
[..]
De IC Maastricht - Brussel is echt wel een lachen trein
KNIP
zonder stop tussen Luik en Brussel.
Dat was afgelopen najaar ook al het geval trouwensquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:56 schreef Duvel het volgende:
En nu ook bij de lokale vervoerders!
Check, 4 stuks bij de Wirdumerdyk gehaald. Was best druk om 9.10 daar. Ben wel benieuwd hoe lang het duurt voor het uitverkocht is. Mijn gevoel zegt niet zo lang.quote:
Ik loop straks in de pauze wel even de stad inquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:35 schreef JeePee83 het volgende:
Check, 4 stuks bij de Wirdumerdyk gehaald. Was best druk om 9.10 daar. Ben wel benieuwd hoe lang het duurt voor het uitverkocht is. Mijn gevoel zegt niet zo lang.
Stapeltje gehaald op de Nachtegaalstraat, niet druk, geen idee hoeveel er nog waren, de verkoper keek er in ieder geval niet raar van opquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik loop straks in de pauze wel even de stad inVorige keer kon ik nog tot zaterdag op Hoog Catharijne terecht. Lijkt me dat ze er wel genoeg zullen hebben..
Dat probeerde ik dus bij de Nachtegaalstraat net. Kreeg ik wel te horen dat ik er maar 4 mocht.. Gelukkig stond er een lieve mevrouw achter mij die aanbood er ook wel 2 voor me te kunnen kopenquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:36 schreef Willy84 het volgende:
Alle winkels af en overal 6 stuks halen. Ook weer fijn weekend!
Ik kreeg daar gewoon de gevraagde 5 stuks, was wel een meneer in mijn geval.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat probeerde ik dus bij de Nachtegaalstraat net. Kreeg ik wel te horen dat ik er maar 4 mocht.. Gelukkig stond er een lieve mevrouw achter mij die aanbood er ook wel 2 voor me te kunnen kopenWaarop ik aan het kassameisje vroeg of ik er 20 euro bij mocht pinnen
Tralala
Gaatie weer hoor, onze Zetpillen-kenner, lekker schreeuwen van de baas z'n geldquote:
Ik zou opschieten, het wisselt heel erg per filiaal heb ik het vermoedenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:30 schreef ghizzer het volgende:
hehe thanx voor de info! maar er staat op = op. denk je dat ik morgen nog op tijd ben?
Nah dan ga ik wel zonder jou cargootjes fotgraveren *JeePee83 nog wat overgangsbewijzen naar 1e klas vind om die jengelende families te ontwijken*quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat probeerde ik dus bij de Nachtegaalstraat net. Kreeg ik wel te horen dat ik er maar 4 mocht.. Gelukkig stond er een lieve mevrouw achter mij die aanbood er ook wel 2 voor me te kunnen kopenWaarop ik aan het kassameisje vroeg of ik er 20 euro bij mocht pinnen
Tralala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |