Mag ik even stoom afblazen?
Ik had vanmorgen een afspraak bij het cb maar kom daar gewoon zo vaak chagerijnig vandaan. Ik wilde graag dat Linde haar oren nagekeken zouden worden omdat de antibiotica-kuur vandaag afgelopen was, maar ze nog wel vaak naar haar oren blijft grijpen. Dus geen afspraak bij de dokter gemaakt want ik ging toch naar de cb-arts. Kom ik daar vanmorgen is de arts ziek.

Nou ja kan gebeuren.
Onze dokter zit in hetzelfde pand, dus ik daarheen. Staat er een of andere muts bij de dokter die te beroerd is om zelf de gebruiksaanwijzing van de pil te lezen of die het gewoon echt heel interessant vond dat ze de pil ging slikken want ze bleef er maar over lullen. Ik wilde vragen of de dokter niet even snel tussendoor Linde haar oren kon bekijken, maar tegen die tijd dat ik er zeker 10 minuten stond was die doos nog steeds over haar pil aan het lullen en zaten er meer dan 8 mensen in de wachtkamer. Even tussendoor was dus geen optie meer dus weer terug naar het cb en dus een afspraak over 2 weken bij de cb-arts gekregen

Zullen ze op mijn werk ook heel blij mee zijn zo
Daar was natuurlijk weer niks goed (of het voelt gewoon zo

) Geen melk maar pap 's morgens om te oefenen met lepeltje. Nou ik ga daar 's morgens echt niet aan beginnen. Als Linde wakker wordt heeft ze honger en dan wil ze een fles (al dan niet met pap) en geen getrut met een lepeltje.
Verder kreeg ik onder andere het advies om sinaasappel en kiwi te geven tegen verstopping.

Dat mag toch altijd pas na een jaar?
Gaat de verpleegkundige helpen emt uitkleden, ziet ze de drukkertjes aan de zijkant van Linde's trui over het hoofd. Linde dus huilen want haar hoofd zat vast. Zegt ze: ze huilt wel snel he met uitkleden
Nou ja het lucht in ieder geval erg op om het hier van me af te typen