quote:Op zondag 6 april 2008 10:10 schreef p_iglet het volgende:
Pfff jeetje Joyce, hopelijk knapt Zoe snel op!!
Pepijn kan ook zo heerlijk spelen, maar het beste als mama of papa niet in het zichtsveld is.
Hebben de andere grote baby's dat nou ook? Alleen spelen gaat makkelijk 15-20 minuten goed, maar zodra papa of mama in de buurt is wil je iedere 2 minuten aandacht.
ik heb vanmorgen ook al staan priegelen.. alleen draait ze d'r hoofd alle kanten op en dat maakt richten zo lastigquote:Op maandag 7 april 2008 10:41 schreef S-A-I-N-T het volgende:
aggos nienke wat sneu. Maar idd met een broer met grote bellen is het wel wat lastig om het te ontwijken he.
Als je bv geeft even wat in haar neusje druppelen. Ik geloofde er niet zo in maar bij Zoë werkte het echt wonderlijk goed.
Pien wat knap zeg!quote:Op maandag 7 april 2008 08:45 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
JIPPIE HALEE JOELOE![]()
![]()
Pien zegt mamamamamamamamamaamamamamamamaamama
De arts heeft even gekeken, maar de verhoging (37,8) en een beetje gehoest waren niet echt erg. Ik denk dat door de prik, het lichaam moeite had om de verkoudheid EN de prik te verwerken. En dus even een wat heftigere reactie. Al is de temp max 38,9 geweest. Hij was alleen zo zieligjes..quote:Op maandag 7 april 2008 10:41 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Deepfreeze ze heeft geen koorts meer. ik heb de eerste prik ook laten uitstellen omdat ze toen verkouden was. Maar als ze zo blijft als ze vandaag is dan durf ik het wel aan. Dan hoef ik zelf pas vrijdag weer te werken en ben nergens ingedeelt dus mocht het niet gaan kan ik mooi thuis blijven.
Hebben ze bij jou op het cb niet geadviseerd om later te prikken bij de verkoudheid?
Ah, ok, ik heb veel familie/kenissen die als volgt voed(d)en: fles, fruithap met wat melk, fles, fles. En dat vind ik persoonlijk toch een voeding te weinig, zeker omdat ze er zo klein nog maar weinig uithalen, uit die groente- en fruithapjes.quote:Op maandag 7 april 2008 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Als hij volgens het cb lijstje over gaat op 4 flessen komt daar dan dus een groente of fruithapje bij.
BE ook voor FV kindjes word vanaf 6 maanden aangeraden. Omdat de darmpjes dan beter uitgerijpt zijn en er minder kans is op krampjes/allergieen etc...quote:Op maandag 7 april 2008 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik geef geen bv dus ik zou met 4 mnd mogen starten.
Hoewel ik zelf niet zo heel goed snap waarom daar nou verschil in zit mbt het beginnen van bijvoeding.
Maar ik laat het wel afhangen van het advies van het cb denk ik. Op zich... als ik nu kijk naar Sasha's ritme zou het prima passen om over een week of 4 over te stappen op 4 grotere flessen en een fruithap oid tussendoor. Maar goed. Even aankijken maar.
Hij heeft natuurlijk wel al tanden dus op zich zouden spare ribs ook wel kunnen toch?
Wat schattig!quote:
Ja, dat zou ik dus ook denken idd. Maarop het voedingsschema van het cb hier staat bij flessekindjes bij 4 maanden 'evt. groente of fruit' en bij bv pas bij 6 maanden.quote:Op maandag 7 april 2008 13:51 schreef p_iglet het volgende:
[..]
BE ook voor FV kindjes word vanaf 6 maanden aangeraden. Omdat de darmpjes dan beter uitgerijpt zijn en er minder kans is op krampjes/allergieen etc...
Als je ze maar Rapleyedquote:Op maandag 7 april 2008 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Hij heeft natuurlijk wel al tanden dus op zich zouden spare ribs ook wel kunnen toch?
Qua eten niet, maar je hebt kans dat ze nu denken dat Thomas een meisje is (of is het nog wel echt mooi roodquote:Op maandag 7 april 2008 16:14 schreef Webkim het volgende:
Floortje, mooie meid, en goede kledingkeuze!![]()
Gisteren in mijn vaatwasser o.a. een pastasauspan, een Aventfles en een paar Aventbewaarbekers waar ik melk in invries. Het was de eerste keer dat ik het babyspul in de vaatwasser deed ipv met de hand en daarna in de sterilisator.
En raad eens? Door het restje tomatensaus in de pan is al het zachte plastic rood geworden. De bewaarbekers, de dop van de fles. Het ziet er niet uit, maar kan het ook kwaad?
Een tijd geleden moest men vroeger met bijvoeding starten omdat er echt teveel tekorten zaten in kunstvoeding. Tegenwoordig zou dat allemaal al toegvoegd zijn...quote:Op maandag 7 april 2008 14:21 schreef owlet het volgende:
Maar serieus: wel raar dat er op dat lijstje een verschil wordt gemaakt tussen flesvoedingskinderen en borstvoedingkinderen. Want het is toch niet alleen het darmpjes-idee maar ook het feit dat kinderen pas vanaf een maand of zes echt aan eten toe zijn. Tot die tijd eten ze wel op wat je in hun mond stopt maar is er nog weinig echte interesse (en noodzaak) in eten. Toch?
quote:Op maandag 7 april 2008 17:52 schreef marit1978 het volgende:
'tegenwoordig' lijkt me al wel veel langer dan dat het advies ook voor kv pas vanaf 6mnd bestaat !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |