P_iglet ik vind het echt belachelijk zoals je behandeld wordt bij je huisarts. Ik hoop echt dat je de volgende keer een ander krijgt. Klinkt gewoon echt als een onkundige arts die koste wat kost haar gelijk wil halen. Gelukkig heb je je briefje nu en kunt je over een maandje terecht.
Met Anna gaat het weer redelijk. Bij de ha weer binnenstebuiten gekeerd, niks te vinden. Vraagt de ha: mag ik het even nameten met mijn eigen thermometer. Ik zeg: nou graag!!.....37,1
Zegt ze: lullig he, als dat gebeurt? Ik:
Maar ik heb hier thuis 2 thermometers, allebei gaven ze 35 aan en als ik mezelf tempte, klopte het wel!
Redenen voor ondertemp kunnen zijn bloedvergiftiging en uitdroging, maar daar zag ze allebei geen signalen voor.Maar ze snapte mijn bezorgdheid, maar als Anna nu goed blijft drinken en blijft plassen, hoef ik me geen zorgen meer te maken en komt het vanzelf weer goed. En niet te vaak die thermometer in d'r kont duwen, "dat mag alleen nog maar als je echt ziet dat ze achteruit gaat", zei ze.....
heb het net lekker toch gedaan: 36,5Morgen blijf ik thuis, Anna gaat een paar uurtjes naar de creche en dan kan ik een beetje bijslapen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.