abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 april 2008 @ 11:48:34 #51
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_57776538
Gelukkig maar dat de virus-theorie niet klopt Kersjes! Veel fijner als Devin gewoon weer beter is!

Hahaha ja Linde kreeg vanmorgen een Nijntje-krukje van oma en ze vond de doos die om het krukje zat veeeeel interessanter dan het krukje zelf
pi_57777098
Fijn dat linde en devin weer wat beter zijn! En anna?

Chris heeft net nog 45 minuten geslapen.. Met af en toe snikjes tussendoor. Daarna wat fruit erin.. meloen/peer-moes, maar de part meloen van mama was ook lekker. Dus hij heeft een paar hapjes van mijn meloen gehad. En nu ligt hij weer plat.. Flinke wallen onder zijn ogen en wrijven. Hopelijk gaat het slapen nu beter..
  woensdag 2 april 2008 @ 12:42:33 #53
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_57777520
Ik hoop het voor je
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_57777650
Hij slaapt
Na 5 minuten gebrul.....
  woensdag 2 april 2008 @ 13:12:19 #55
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57778070
Fijn dat het met Linde weer beter gaat.

Met Anna nog niet echt. Gisteravond met pyjama, slaapzak onder de deken, verwarming in huis op 22 graden (waaaaarmmmmm). Toen was ze vanmorgen 36,1. En nu is ze bij mijn moeder en was het 35,1 . En ze drinkt ook slechter nu. Ik heb de dokter weer gebeld (ze zei dat ik dat gewoon moest doen) en nu kan ik vanmiddag om 16 uur terecht. Ik begin me echt zorgen te maken. En natuurlijk is J. vanmorgen voor zijn werk naar Berlijn gegaan, dus ben ik ook nog alleen.

Mijn moeder gaat zo lekker met haar in bed liggen, zodat ze lekker warm kan worden onder het dekbed tegen mijn moeder aan. Ik ga zo weer naar huis, ik heb een vreselijke knoop in mijn maag ervan.

En morgen moeten we maar weer zien. Ik heb morgenochtend een afspraak op kantoor die al vele malen eerder is afgezegd, dus ik vind dat heel lastig. Het is nl niet zo dat Anna doodziek is, ze kan wel nog spelen en lachen maar is heel hangerig. Ik overleg met de dokter en misschien dat ik haar dan alleen 's ochtends even naar de creche breng, doe ik mijn afspraak en dan haal ik haar gelijk weer op.

Zou bijna zeggen dat ik vanavond wéér een troostpizza nodig heb...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_57778457
He memmel, 35,1 is wel laag.. Hopelijk kan de huisarts vanmiddag iets betekenen.. Vanavond maar troostchinees ofzo? of een bak troostijs vanavond op de bank
In ieder geval veel beterschap voor Anna...
  woensdag 2 april 2008 @ 13:35:12 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57778577
He jakkes Memmel.... wat naar dat Anna niet op wil knappen... Hopelijk kan de huisarts vanmiddag iets voor jullie doen.

*brute overgang*
Mag ik even trots zijn?
Ons kleine bulleke is gewoon al bezig met zijn eerste tandje!
Ik pakte hem net op bij het kdv en ik kreeg een brede lach en toen zag ik ineens een randje in zijn onderkaak. Ik een van die meiden mee laten kijken, en ja hoor... zijn eerste tandje is aan het doorkomen!
Doos als ik ben werd ik daar uiteraard emo van!
  woensdag 2 april 2008 @ 13:51:52 #58
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57778924
BE sinds ik een kind heb word ik al emo van een poepluier. Dus het is je vergeven.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 2 april 2008 @ 13:53:18 #59
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_57778958
Memmel hopelijk heeft de dokter nog een goede tip voor je om Anna weer een beetje op temperatuur te krijgen.

BE dat is wel heel snel zeg Linde is nu 8,5 maanden oud en er is nog in de verste evrte geen tandje te zien
  woensdag 2 april 2008 @ 14:00:34 #60
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57779121
Sasha's eerste tandje, dat is snel!
En dan ook nog zo soepeltjes en ongemerkt, wat een kleine sneak

Memmel, gelukkig dat Anna verder wel vrolijk is. Wel eng hoor, zo'n lage temperatuur. Ik kan me voorstellen dat je er zelf naar van wordt, zeker omdat je man er niet is. Fijn dat je moeder kan helpen, op het kdv kunnen ze met ondertempjes nou eenmaal niet in bed duiken om ze op te warmen.
Een dikke warme knuffel voor Anna en een troostpizza voor jou
.... met gevoel voor drama....
pi_57779219
Arch ff afreageren hoor...
Haal ik net de verwijsbrief bij de huisarts op, wordt ik afgeschilderd als hypochondrische geneeskunde student

Huisarts had gisteren vriendje afscheept met dat hij klein is en het dus niet verwondelijk is dat Pepijn ook niet zo groot is. Dus ik later gebeld, kreeg zowaar de huisarts zelf aan de telefoon. Verteld dat het CB oa aan coeliakie dacht en ik dat dus nagekeken wil hebben... Krijg je als antwoord: dat kan het niet zijn want dat wordt getest met de hielprik... Hele discussie die ze aangaat voor ik duidelijk heb en ze geloofd dat dat phenylketonurie (PKU) is en niet coeliakie. Coeliakie wordt helaas echt neit getest met de hielprik (zou voor kindjes als bv Arwen van evenstar hoop schelen als dat zou kunnen).
Uiteindelijk wou ze dan wel verwijzen, maar nu staat in de verwijsbrief dus echt de tekst dat dat op mijn verzoek is, dat ik geneeskundestudent ben en dat zij er geen reden toe ziet.

Maar daardoor ook absoluut geen snelle of spoed verwijzing... Bel ik net het ziekenhuis is er na 21 mei pas plek. Met hoop zoeken hebben ze op 2 mei nog een gaatje kunnen vinden. Maar dan ben ik eigenlijk met mijn werk op kamp en kan ik dus weer zelf niet mee. En ik vind nog een maand wachten voor een babytje wat al 3 maanden nauwelijks gegroeid is wel erg lang.

Net maar CB gebeld of die nog wat kunnen doen, en teruggebeld door eigen CB arts, die het ook absurd vind, maar helaas niets kan doen om de afspraak te vervroegen. Dus nu maar het werk bellen dat ik een dagje minder mee ga op kamp, want ik ga hoe dan ook mee naar die ziekenhuisafspraak.

GRRRR stomme huisarts.... Is dezelfde als die beweerde dat mijn borstvoeding toen Pepijn 6 maanden was, echt niet meer goed was vanaf toen.

edit: leidinggevende vind het gelukkig geen punt als ik 1 dagje minder mee ga op kamp. Pfew dus ik kan gewoon mee naar de kinderarts.

[ Bericht 5% gewijzigd door p_iglet op 02-04-2008 14:10:43 ]
  woensdag 2 april 2008 @ 14:10:20 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57779377
Nou ja zeg p_iglet, wat belachelijk zeg. Je hebt nog wel het cb achter je, daarom ben je gegaan. Als je nou uit jezelf gegaan zou zijn kan ik me voorstellen dat ze dat zou denken (hoewel dan ook idioot natuurlijk) maar dit vind ik echt helemaal raar hoor.
Pfff, je zou bijna willen dat er echt iets aan de hand is om alleen maar 'lekker puh' te kunnen zeggen strakjes.

Gelukkig kan je wel al vrij vlot terecht dan, maar wel balen dat het zo raar in die brief staat.
Mss dat je de cb arts kan vragen om er een begeleidend briefje bij te doen? Dat is mss wel iets fijner nog?
pi_57779435
Als het CB Merlijn doorstuurt naar de huisarts voor een doorverwijzing kreeg ik van de arts op het CB een briefje mee. Zorgt gelijk voor meer duidelijkheid. Vindt het wel naar dat je zo afgscheept wordt, waar sta je dan nog als je het CB achter je hebt, bij zo een huisarts.
  woensdag 2 april 2008 @ 14:14:15 #64
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57779470
P_iglet, wat vervelend. Lijkt wel alsof ze niet begrijpen dat jij hier de mama bent in dit verhaal en niet een betweterige puber die perse d'r gelijk wil halen. Okay, een mama die toevallig net even wat meer over medische zaken weet dan een ander, maar dan nog. Waarom moet er zo moeilijk worden gedaan, het gaat toch om de gezondheid en welzijn van Pepijn?
pi_57779525
Tsja geen idee waarom ze zo moeilijk doen, ik ga op advies van de CB arts over een week of 2/3 nog een keer wegen op het inloopspreekuur, en vraag dan meteen de recente groeicurve en desnoods nog een briefje mee.
CBarts raade ook aan om tegen de kinderarts nadrukkelijk te noemen dat het ook op hun advies is.
  woensdag 2 april 2008 @ 14:20:17 #66
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57779622
Dat is wel verstandig idd.
Hoe gaat het verder met Pepijn?
  woensdag 2 april 2008 @ 14:21:44 #67
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_57779658
Nou ja zeg p_iglet. Misschien moet je maar eens op zoek naar een andere huisarts of niet?
pi_57779694
Verder gaat het met Pepijn helemaal super.
Qua ontwikkeling geen enkel probleem. Zijn 2 boventanden zijn bijna door. Het bloed staat op zijn tandvlees van het doorkomen. Heel zielig.
Vanochtend mee naar mijn werk geweest (ik had vergadering), en zich netjes gedragen, lekker rondgekropen, en zich opgetrokken tot staan. Dat doet hij het liefst de hele dag door. Nu ligt hij lekker te slapen.
pi_57779720
Stiemie, het is een huisartsenpraktijk met 4 huisartsen gelukkig... Dus ik zal de volgende keer echt nadrukkelijk vragen om iemand anders als deze.
  woensdag 2 april 2008 @ 16:40:25 #70
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_57782717
Ah gewoon zorgen dat je nooit meer bij die ene arts terecht komt dus.

Memmel hoe was het bij de huisarts?

En ik heb nog even een vraagje. Ik weet dat Linde smeerkaas op brood mag, maar mag ze ook geitensmeerkaas (gewoon zo'n voorverpakt pakje van albert heijn)?
pi_57783110
tsjee, p_iglet, dat is niet echt een fijne actie van die huisarts.. Inderdaad zoveel mogelijk deze arts ontwijken.
Een maand wachten is inderdaad best lang, maar wel fijn dat je mee kunt naar de afspraak. Maar nog mooier zou zijn dat hij over 2/3 weken bij het CB gewoon gegroeid is..

Wij kregen ook een briefje van de CB arts mee voor de huisarts, zodat die ons naar een kinderarts kon verwijzen. Dan is het ook wat duidelijker.

Chris is net weer met gemiep in slaap gevallen. Hij is echt aanhankelijk vandaag.. Maar zijn luiers zijn weer normaal, het eten lijkt ook wat fijner te gaan. Dus hopelijk is het tandjes gedoe bijna over.
pi_57783611
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:40 schreef Stiemie het volgende:
Ah gewoon zorgen dat je nooit meer bij die ene arts terecht komt dus.

Memmel hoe was het bij de huisarts?

En ik heb nog even een vraagje. Ik weet dat Linde smeerkaas op brood mag, maar mag ze ook geitensmeerkaas (gewoon zo'n voorverpakt pakje van albert heijn)?
Stiemie geitensmeerkaas mag ook zodra gewone smeerkaas mag, daar zit geen verschil in. Maar waarom smeerkaas (chemisch, met smeltzouten en andere rare toevoegingen?)
Je kunt ook gewoon zachte geitenkaas op haar boterham smeren, stuk minder onnodige toevoegingen..

Deepfreeze wij hadden ook een briefje van de CB arts voor de huisarts met de letterlijke tekst "afbuigende groeicurve in lengte en gewicht, gaarne uw beoordeling en verwijzing naar kinderarts", met daarbij ook de groeicuves afgedrukt. Maar dat was blijkbaar niet voldoende...
  woensdag 2 april 2008 @ 17:45:18 #73
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_57784020
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:23 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Stiemie geitensmeerkaas mag ook zodra gewone smeerkaas mag, daar zit geen verschil in. Maar waarom smeerkaas (chemisch, met smeltzouten en andere rare toevoegingen?)
Je kunt ook gewoon zachte geitenkaas op haar boterham smeren, stuk minder onnodige toevoegingen..

Deepfreeze wij hadden ook een briefje van de CB arts voor de huisarts met de letterlijke tekst "afbuigende groeicurve in lengte en gewicht, gaarne uw beoordeling en verwijzing naar kinderarts", met daarbij ook de groeicuves afgedrukt. Maar dat was blijkbaar niet voldoende...
Dankjewel voor het antwoord! Ik heb hier toevallig een pakje geitensmeerkaas voor mezelf liggen en de gewone kaas is op dus vandaar dat ik het me afvroeg. Maar dat wordt morgen dus smullen voor Linde. Ben benieuwd wat ze ervan vindt
pi_57784646
Dat vind ze vast lekker!

Pepijn is dol op kaas!! zelfs oude kaas en franse kaas
Vandaag kreeg hij op de markt van de slager een plakje worst, maar dat vond ie niks. Denk omdat het onbekend is (hij krijgt thuis nog weinig vlees), het plakje kaas van de kaasboer ging een stuk sneller naar binnen hihi.
  woensdag 2 april 2008 @ 18:40:36 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57785157
Mijn kleine hardlopertje hier doet trouwens ook verwoede pogingen tot draaien, maar dat wil nog niet echt lukken.
  woensdag 2 april 2008 @ 19:52:15 #76
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57786968
P_iglet, wat een verhaal, van je ha! Dat je je aanstelt omdat je geneeskunde studeert! Beetje raar.

Hoe gaat het eigenlijk met devin? die had toch ook te weinig groei in hoofdomtrek?

Eli is vandaag weer goedgekeurd op het cb. 8730g of zo, prima dus.
En de wvp vond dat eli erg snel was qua motoriek, dus deze mama trots
Maar geen tandjes geconstateerd. wrs was het een virus dat hij zoveel poepte...

Verder een voor alle babies!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 2 april 2008 @ 19:53:36 #77
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57787008
P_iglet ik vind het echt belachelijk zoals je behandeld wordt bij je huisarts. Ik hoop echt dat je de volgende keer een ander krijgt. Klinkt gewoon echt als een onkundige arts die koste wat kost haar gelijk wil halen. Gelukkig heb je je briefje nu en kunt je over een maandje terecht.

Met Anna gaat het weer redelijk. Bij de ha weer binnenstebuiten gekeerd, niks te vinden. Vraagt de ha: mag ik het even nameten met mijn eigen thermometer. Ik zeg: nou graag!!.....37,1
Zegt ze: lullig he, als dat gebeurt? Ik:
Maar ik heb hier thuis 2 thermometers, allebei gaven ze 35 aan en als ik mezelf tempte, klopte het wel!

Redenen voor ondertemp kunnen zijn bloedvergiftiging en uitdroging, maar daar zag ze allebei geen signalen voor.Maar ze snapte mijn bezorgdheid, maar als Anna nu goed blijft drinken en blijft plassen, hoef ik me geen zorgen meer te maken en komt het vanzelf weer goed. En niet te vaak die thermometer in d'r kont duwen, "dat mag alleen nog maar als je echt ziet dat ze achteruit gaat", zei ze..... heb het net lekker toch gedaan: 36,5

Morgen blijf ik thuis, Anna gaat een paar uurtjes naar de creche en dan kan ik een beetje bijslapen.
pi_57787976
och memmel toch..wat een zorgen blijven het he?
was Anna zich aan het opwinden bij de huisarts?
nouja, sowieso een 'vreemde' doet haar hartje al harder kloppen en de temp. omhoog gaan door de 'stress' !
Fijn dat ze goed gecheckt is, ik hoop echt voor je dat je morgen zelf wat bij kan komen want dit is echt een enorm slopende week geweest in huize Memmel
  woensdag 2 april 2008 @ 20:31:29 #79
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57788014
Memmel, je kan het beste elke keer dezelfde thermometer gebruiken dacht ik. Dan heb je pas echt een betrouwbare meting. Maar er zit in ieder geval vooruitgang in, hopelijk gaat het morgen weer goed met Anna, kan ze weer lekker spelen op de creche.
Hoe was de pizza trouwens?

Davinia, Devin's hoofdje groeit niet hard genoeg bleek de vorige keer op het CB. 22 april moeten we terug en als het dan nog niet is bijgetrokken dan naar het ziekenhuis voor een echo.
Eli ook weer goedgekeurd, mooi zo!

Ik zit hier uitgeteld op de bank mijn best te doen het gehuil te negeren. We hebben van alles geprobeerd maar hij wilde niks eten vanavond, wilde niet in de stioel, niet op de grond of de box en al helemaaaaal niet in bed! En hij is zo ontzettend moe, maar het enige dat hij wil is bij mij op schoot. Dat is ook het enige dat hem rustig maakt, maar ik kan toch niet dag en nacht met mijn ventje op schoot zitten? Dus nu laten we hem huilen. Soms is het een paar minuten stil en dan ineens weer keihard supernijdig gegil. Hij is nu al een uur bezig, af en toe gaan we erheen, aai over de bol, liedje zingen. Maar zodra ik weg ben begint hij weer....
  woensdag 2 april 2008 @ 21:01:28 #80
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57788884
Marit, Anna is juist heel erg rustig bij de dokter. Ze zwaait zelfs naar haar als ze haar ziet. Helemaal geen probleem om haar te onderzoeken, dus dat zal het niet zijn. Geen stresskip.
Kersjes...komt weer goed hoor. Heeft Devin last van het feit dat hij zo lang extra aandacht heeft gehad ivm zijn ziek zijn? Ik merk nl dat Anna ook begint te huilen als ik haar los laat. En dat komt volgens mij doordat ze al bijna een week nu met mij vergroeid is. Of misschien heeft hij wel nog ergens last van? Pijn?

Ik heb geen pizza op, ik heb gewoon gezond gekookt *kijkt er heel trots bij*
pi_57790555
*klopt Memmel op de schouder*

ik heb hier zowaar 1,5uur staan strijken
mijn god..wat een pokkewerk
maar, nu wel weer trots op de weggewerkte zooi !

vanmiddag super veel leuke kleertjes voor ilse ingeslagen voor deze zomer/herfst!
echt leuk !!
pi_57790721
Ik zei vd week nog tegen Memmel dat strijken zooooooooooooo 2001 is.....
  woensdag 2 april 2008 @ 22:03:05 #83
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57790940
Ja inderdaad heel 2001! Ik leg alles nu gewoon onder mijn matras!

Maar toch: *geeft Marit een schouderklopje terug*
  woensdag 2 april 2008 @ 22:25:10 #84
35189 Troel
scherp en bot
pi_57791840
Serieus? Onder je matras leggen? Dat is een goed idee!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57791975
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:31 schreef Kersjes het volgende:

Ik zit hier uitgeteld op de bank mijn best te doen het gehuil te negeren. We hebben van alles geprobeerd maar hij wilde niks eten vanavond, wilde niet in de stioel, niet op de grond of de box en al helemaaaaal niet in bed! En hij is zo ontzettend moe, maar het enige dat hij wil is bij mij op schoot. Dat is ook het enige dat hem rustig maakt, maar ik kan toch niet dag en nacht met mijn ventje op schoot zitten? Dus nu laten we hem huilen. Soms is het een paar minuten stil en dan ineens weer keihard supernijdig gegil. Hij is nu al een uur bezig, af en toe gaan we erheen, aai over de bol, liedje zingen. Maar zodra ik weg ben begint hij weer....
Is het nationale babyhuilavond? Mijn avond ziet er nagenoeg hetzelfde uit.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 2 april 2008 @ 22:41:45 #86
15869 gr8w8
Better by design.
pi_57792487
Hier een lachende baby.

Bekijk deze YouTube-video

Alleen de ondertitels zijn verschoven.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_57792567
quote:
Op woensdag 2 april 2008 22:28 schreef Webkim het volgende:

[..]

Is het nationale babyhuilavond? Mijn avond ziet er nagenoeg hetzelfde uit.
Nee hoor , dat was 2 dagen geleden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 2 april 2008 @ 23:14:14 #88
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57793611
quote:
Op woensdag 2 april 2008 22:25 schreef Troel het volgende:
Serieus? Onder je matras leggen? Dat is een goed idee!
Nee tuurlijk niet . Dat doe ik alleen op vakantie als ik aan het kamperen ben .
Ik strijk gewoon, maar ik denk erover K_P's advies op te volgen. Ik moet wel een beetje een hippe mama zijn. En strijken is 'like sooooo 20 minutes ago" .
Nu ga ik slapen, ik ben doodop. Anna heeft haar laatste dosis peniciline voor vandaag net op (al slapend)
pi_57797625
Gwen is ook iedere avond aan het huilen vooral krampjes, ze is dan ook te onrustig om aanteleggen aan de borst. Het begint met haar huiluurtje vanaf 17.30. Raar genoeg is het klokslag 21.00 stil en slaapt zedan of is tevreden wakker .
pi_57798778
eh strijken.. Wasda.. Alleen nette kleding en de overhemden van vriendlief... De nest gaat netjes gevouwen de kast in. De ergste kreuken gaan er op de stapel wel uit. En de rest bij het dragen..

Hier een lekker miepie.. Vannacht kwart voor 4 brullen.. En als papa/mama bij hem bleef was het goed, maar als we wegliepen zette Chris het op een krijsen.. Gelukkig kende papa een truucje.. Hand op zijn wang houden, dan ging Chris wel in slaap pose, en daarna de hand vervangen door meneer konijn.. Dat ging goed. Uiteindelijk maar 20 minuten op geweest. En ik heb daarna nog 1,5 uur liggen woelen omdat ik klaarwakker was.

En nu ligt meneertje in bed weer te miepen, als ik er naast zit is het goed, maar dan wordt hij actief, dus wordt slapen ook niks. Geloof dat hij tijdens het tikken in slaap is gevallen. Zo eens om het hoekje gluren..
Ik geloof eigenlijk helemaal niet zo in sprongetjes. de 1e 2 sprongetjes heb ik nog terug kunnen vinden bij Chris, maar daarna eigenlijk helemaal niks meer.. Maar zit er toevallig eentje rond de 34/35 weken? Zou wel leuk uitkomen met deze spontane opkomst van aanhankelijkheid..

En hij kust Af en toe krijgen ik een heerlijke natte smakkerd op mijn wang. Ook in reactie op kusjes van mij.. Zo lief
pi_57799271
Jennifer heeft hele koude handjes 's nachts. Ik heb gister al een slaapzakje gekocht omdat ze zich helemaal boven de dekens uit worsteld, maar de armpjes blijven onbedekt. Ik vind het zo zielig. Wat moet ik doen, of gewoon zo laten?
pi_57799454
Chris had ook best koude handjes soms. zijn armpjes liggen ook altijd omhoog. We hebben er verder niet zoveel mee gedaan. Voor de rest is hij goed warm(nek is beste voelplek), en 's ochtends waren de handjes zo weer warm.
Nu ik erover nadenk is het tegenwoordig een stuk beter..
pi_57799479
Mijn kinderen hebbben altijd koude handjes gehad, maar zelf hebben ze er niet echt last van. Ikzelf heb ook altijd koude handen/voeten, leuk voor mijn man. Denk niet dat je er veel aankunt doen, zegt ook niks over de temperatuur van Jennifer.
  donderdag 3 april 2008 @ 11:01:08 #94
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57800090
DF, zou Chris mss eenkennig worden? Hij is wel al bijna 8 mnd...

En ik moest erg lachen om je beschrijving van een ronddraaiende tol op het boxkleed. Zo eentje hebben wij ook thuis De onze is linksdraaiend. Heeft Chris ook een voorkeursrichting?

Vannacht kwam er om 3 uur gebruk uit de babyfoon. Toen ik wakker genoeg was om te bedenken dat ik maar eens moest gaan kijken, hield het vanzelf op Nou, des te beter. Mss had hij een nachtmerrie of was zijn knuffel kwijt. Vanochtend werd iig Winnies oortje eraf gekwijld/gesabbeld

Hoe was Anna vannacht? Gaat het al wat beter?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 3 april 2008 @ 11:05:08 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57800170
Ticootje, V&D heeft pyama'tjes met een 'dingetje' waarmee je de mouwtjes om kan klappen zodat de handjes bedekt zijn en de mouwen ook niet op kunnen kruipen. Heel handig!
Verder zou je een rompertje met lange mouwen aan kunnen doen, gewoone en extra laagje over de armen.
Wat ook nog wel eens gebeurd is sokjes over de handjes doen. Wordt wel eens gedaan tegen het krassen van de nageltjes, maar helpt ook tegen koude knuistjes.
pi_57801617
Hier gelukkig deelneemster aan de nationale babyhuilavond gehad. Gisterenavond is ze lekker gaan slapen en zijn mijn vriend en ik ouderwets samen huiswerk gaan maken. Leuk hoor als je tegelijkertijd een cursus volgt

Davinia hier horen we 's nachts ook weleens ineens zo'n kreet. Tegen de tijd dat je doorhebt wat er is en net je bed uit bent, hoor je helemaal niks meer dus ga je maar weer liggen en verder

Deepfreeze lekker hoor van die natte van Chris!

En natuurlijk nog een voor alle zieke en niet helemaal in topconditie zijnde babys en mama's.
De ab slaat gigantisch goed aan bij Linde. Gisteren helemaal geen koorts meer gehad en ook het piepen en aanlopen bij het ademen is een stuk minder. Afgelopen nacht kon ze dus weer gewoon van 23.00 tot 09.00 op haar eigen kamertje slapen. Volgens mij heeft ze nog wat slaap in te halen want ik was vanmorgen dus eerder wakker dan Linde Daarna naar de dokter geweest en die was ook heel tevreden. Ze kon goed zien dat Linde opgeknapt was want Linde had een 'slachtoffer' gevonden om in de wachtkamer continu naar te taaaaa-en en te zwaaien. Dit tot groot ongenoegen van van deze meneer die vanmorgen volgens mij met zijn verkeerde been uit bed gestapt was
pi_57801799
Wij hebben een rechtsdraaiende tol Op zijn buik draaien doet hij ook over zijn rechtzij. Komt nog een beetje van zijn voorkeurshouding naar rechts (denk ik)

Eenkennigheid zou misschien kunnen, is er wel de tijd voor. Ach, het is best schattig als je kindje wil dat je bij hem blijft... maar niet om 4 uur 's nachts

Stiemie, fijn dat Linde zich weer wat beter voelt..

[ Bericht 5% gewijzigd door Deepfreeze op 03-04-2008 12:37:25 ]
pi_57803133
Be, daar had ik aan zitten denken, mocht het niet zo zijn dat Jennifer graag op haar handje sabbelt. Dus het is geen oplossing om de handjes te bedekken.

Jennifer heeft ook een voorkeurskant, ik probeer het tegen te gaan door haar toch nog op haar andere zij weg te leggen, maar binnen no time ligt ze weer op haar rug en haar hoofdje haar favo kant op...
pi_57804325
quote:
Op woensdag 2 april 2008 22:41 schreef gr8w8 het volgende:
Hier een lachende baby.

Alleen de ondertitels zijn verschoven.
Dat lachje Aanstekelijk zeg
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_57804825
Ticootje ik weet dat de C&A vaak slaapzakken heeft met lange mouwen, lekker warm en je kan de mouwen er ook afritsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')