Arch ff afreageren hoor...
Haal ik net de verwijsbrief bij de huisarts op, wordt ik afgeschilderd als hypochondrische geneeskunde student

Huisarts had gisteren vriendje afscheept met dat hij klein is en het dus niet verwondelijk is dat Pepijn ook niet zo groot is. Dus ik later gebeld, kreeg zowaar de huisarts zelf aan de telefoon. Verteld dat het CB oa aan coeliakie dacht en ik dat dus nagekeken wil hebben... Krijg je als antwoord: dat kan het niet zijn want dat wordt getest met de hielprik... Hele discussie die ze aangaat voor ik duidelijk heb en ze geloofd dat dat phenylketonurie (PKU) is en niet coeliakie. Coeliakie wordt helaas echt neit getest met de hielprik (zou voor kindjes als bv Arwen van evenstar hoop schelen als dat zou kunnen).
Uiteindelijk wou ze dan wel verwijzen, maar nu staat in de verwijsbrief dus echt de tekst dat dat op mijn verzoek is, dat ik geneeskundestudent ben en dat zij er geen reden toe ziet.
Maar daardoor ook absoluut geen snelle of spoed verwijzing... Bel ik net het ziekenhuis is er na 21 mei pas plek. Met hoop zoeken hebben ze op 2 mei nog een gaatje kunnen vinden. Maar dan ben ik eigenlijk met mijn werk op kamp en kan ik dus weer zelf niet mee. En ik vind nog een maand wachten voor een babytje wat al 3 maanden nauwelijks gegroeid is wel erg lang.
Net maar CB gebeld of die nog wat kunnen doen, en teruggebeld door eigen CB arts, die het ook absurd vind, maar helaas niets kan doen om de afspraak te vervroegen. Dus nu maar het werk bellen dat ik een dagje minder mee ga op kamp, want ik ga hoe dan ook mee naar die ziekenhuisafspraak.
GRRRR stomme huisarts.... Is dezelfde als die beweerde dat mijn borstvoeding toen Pepijn 6 maanden was, echt niet meer goed was vanaf toen.
edit: leidinggevende vind het gelukkig geen punt als ik 1 dagje minder mee ga op kamp. Pfew dus ik kan gewoon mee naar de kinderarts.
[ Bericht 5% gewijzigd door p_iglet op 02-04-2008 14:10:43 ]