Dank je!! Ik was druk opzoek naar zoiets, bij de prenatal had ik iets gevonden maar dat kostte 82,50!! Dat vind ik een beetje te gek.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:47 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ticootje ik weet dat de C&A vaak slaapzakken heeft met lange mouwen, lekker warm en je kan de mouwen er ook afritsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
Das tenminste een positieve cb-arts! Hier was het van, het echte omrollen is pas met 5-6 maand hoor. Daarvoor is het gewoon hun evenwicht verliezen...quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
Lishe, wat fijn dat de echo goed was!
Weet iemand wat nou precies 'echt' omrollen is? Vorige week bij het CB leek Sasha zijn hoofd achterna te gaan toen hij op zijn buik lag en toen zei de arts 'Kijk, hij rolt bijna om, nou ja, omrollen op zijn manier'.
En nu net in de box rolde hij dus idd om. Maar is het dat dan ook letterlijk omrollen en meer een 'je hoofd opzij zwaaien en erachteraan met de rest van je lijf' of is dat 'echt' omrollen zoals die kleintjes doen?
Het tweede tandje is er trouwens ook bijna door!Naast de eerste, dus beide ondertandjes zeg maar.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:57 schreef jellyrose het volgende:
Sashaal bijna 2 tanden! (Oh Stiemie, Ethan heeft er ook nog steeds welgeteld 0!)
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:01 schreef Stiemie het volgende:
Ik hoorde laatst trouwens van iemand dat tanden krijgen erfelijk bepaald is. Dus als pa en ma laat zijn, is kindje ook vaak laat. Ik kreeg mijn 1e tand met 14 maanden hoorde ik van mijn moeder![]()
3 al! En waar zit het derde?quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:24 schreef Deepfreeze het volgende:
En ook nog eens 2 tandjes voor sasha, meneer is niet laat!
Hier is het drama van nr3 gelukkig voorbij..
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:23 schreef Stiemie het volgende:
Joh volgens mij is Linde dan al oud genoeg om zelf te flossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |