M'n pa heeft er mee naar Amman gevlogen vanaf Brussel via Londen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:40 schreef Hik het volgende:
Iemand recente ervaringen met BMI?
Jaja, denk aan je bloeddruk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:12 schreef FP128 het volgende:
en kun je iets meer vertellen erover dan alleen "mijn Pa...
Niet persoonlijk maar waarschijnlijk kun je op www.flyertalk.com wel de nodige recensies vinden. Website van King Fisher ziet er wel professioneel uit moet ik zeggen.quote:
Heel simpel: Kan niet!quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:45 schreef Shoombak het volgende:
Iemand ervaring met wijzigen van persoonsgegevens op Etickets bij KLM?
quote:
Is gedeeltelijk vanwege juridische redenen. Die captain is ten eerste wel gewend aan wat turbulentie en als hij omvalt, is het de captains zijn eigen schuld. Jij bent (mogelijk) niet gewend aan turbulentie en als jij omvalt is het wederom de captain zijn schuld.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:26 schreef gijsman het volgende:
Fasten seatbelts lampjes gingen aan omdat we turbulentie zouden krijgen, even later kwam gezagvoerder/piloot naar buiten en ging naar t toilet toen hij weer voor in de cockpit zat gingen ze weer uit :s
idd gemakkelijk maar er was gedurende de tijd dat we riemen vast moesten hebben GÉÉN turbulentie, dus werd alleen gebruikt om ff naar toilet te gaan.. handigquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:47 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Is gedeeltelijk vanwege juridische redenen. Die captain is ten eerste wel gewend aan wat turbulentie en als hij omvalt, is het de captains zijn eigen schuld. Jij bent (mogelijk) niet gewend aan turbulentie en als jij omvalt is het wederom de captain zijn schuld.
Verder is het ook een gemakskwestie, als jullie al een tijdje "vast" zitten en de captain moet nodig plassen, dan bestaat er het gevaar dat als hij eerst de stoelriemen vast lampjes uit doet, het toilet bezet is. Op deze manier heeft hij vrij spel, daarna mag het volk
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:14 schreef gijsman het volgende:
[..]
idd gemakkelijk maar er was gedurende de tijd dat we riemen vast moesten hebben GÉÉN turbulentie, dus werd alleen gebruikt om ff naar toilet te gaan.. handig
Nou, niet persé, turbulentie is niet iets wat zich altijd van te voren laat zien. Soms komt het onverwacht in mooie blauwe lucht, en soms zijn de gruwelijkste wolken zo smooth as butter... Kan best zijn dat de captain het wel degelijk verwachte, maar het uiteindelijk niet optrad. Het naar het toilet gaan was meer van de nood een deugd maken...quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:14 schreef gijsman het volgende:
[..]
idd gemakkelijk maar er was gedurende de tijd dat we riemen vast moesten hebben GÉÉN turbulentie, dus werd alleen gebruikt om ff naar toilet te gaan.. handig
Zal een aardig zooitje geweest zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:03 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Het andere uiterste heb ik meegemaakt met Air Asia, waarbij 1 minuut na het opstijgen het lampje al uit ging en er ook daadwerkelijk mensen naar het toilet gingen terwijl we echt nog steil omhoog gingen....
Nou ja, wonderbaarlijk ging het nog allemaal goed ook... Trouwens, echt heel veel trekken aziaten niet aan van regels, ze gaan ook rustig naar het toilet als de landing is ingezet, ik heb meerdere malen meegemaakt dat echt in de finals (1 tot 2 minuten voor landing) nog iemand opstond en naar het toilet wilde, gelukkig treden de Stewardessen hier wel tegenop.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zal een aardig zooitje geweest zijn
Dan net voor de landig nog naar de wc willen had ik ook met de mensen achter me met hawaiian airlines, paar vervelende amerikaanse kinderen met nog vervelendere moedersquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:33 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Nou ja, wonderbaarlijk ging het nog allemaal goed ook... Trouwens, echt heel veel trekken aziaten niet aan van regels, ze gaan ook rustig naar het toilet als de landing is ingezet, ik heb meerdere malen meegemaakt dat echt in de finals (1 tot 2 minuten voor landing) nog iemand opstond en naar het toilet wilde, gelukkig treden de Stewardessen hier wel tegenop.
Iemand nog ervaringen met Sky Europe, de vlucht morgen naar Praag is volgens het callcenter overboekt en kan ik niet mee. Volgens mijn bronnen echter moeten er een paar vliegtuigen terug naar de leasemaatschappij, en ik heb zo'n idee dat de vliegtuigen die morgen de ochtendvlucht uitvoeren van Wenen naar Amsterdam en van Praag na Amsterdam daarna niet terug zullen vliegen.....Eigenlijk komt deze 'overboeking' mij helemaal niet slecht uit, ga wel later deze maand, kan ik morgen op de schaats staan, en ik krijg er nog een gratis extra vlucht voor in de toekomst ook. (Maar of ze nog lang in de toekomst bestaan betwijfel ik).
Ben bang dat het binnenkort wel afgelopen is met ze. Van het weekend zij juist 6 vliegtuigen door de verhuurmaatschappij terug gehaald, wegens betalingsproblemen.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:18 schreef amokjeeh het volgende:
Ik vlieg woensdag weer met Sky Europe, prima maatschappij en eigenlijk altijd zo goed als vol. Dus kan me niet voorstellen dat ze binnenkort kopje onder zullen gaan
Mmm, kan ik ergens info vinden over wat er nog wel vliegt enzo? Als ik ze zelf bel krijg ik natuurlijk een fantastisch rooskleurig verhaal te horenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ben bang dat het binnenkort wel afgelopen is met ze. Van het weekend zij juist 6 vliegtuigen door de verhuurmaatschappij terug gehaald, wegens betalingsproblemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |