quote:
Op dinsdag 1 april 2008 09:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:Zaterdag had ik een feest in Amsterdam. Dus een leuke dame ontmoet. Wat gezoend/ geflirt tijdens dat feest. Toen vroeg ik of ze met mee wou naar me huis. Dus zij gaat mee. Toen gebeurde de 'standaard' dingen. Maar vertelde ze me s'ochtends ineens leuk dat ze pas 13 was
Heb ik nu een probleem als ze mij zou aangeven of als haar ouders hier achterkomen?
[edit] op dat feest zij ze dat ze 18 was, dan ben ik toch niet meer strafbaar?[/edit]
Oeeeee... tricky. Ik zou maar zo discreet mogelijk met deze info omgaan en niemand erover vertellen. Als je haar nog kunt bereiken, probeer dan een overeenkomst met haar te sluiten dat ze er echt met niemand over praat, ook geen goede vriendinnen, omdat ze daarmee ongewild je leven kan verwoesten.
Jij kunt er niks aan doen, meisjes van 13 zien er tegenwoordig echt bizar 'volwassen' uit, en zeker op een feest met wat drank erbij enzo... Kijk als zij 13 was hoorde ze überhaupt niet op een feest te zijn, en is het dus niet gek dat jij haar ouder schatte. Wat een nare situatie joh!
Ze heeft je er in feite gewoon ingeluisd, ze heeft blijkbaar geen idee in wat voor gevaarlijke situatie ze jou brengt door te liegen over haar leeftijd.
Probeer dus met haar te praten (zo omzichtig mogelijk natuurlijk, breng dr niet op ideeën voor nare Lolita-achtige machtsspelletjes

) en heb het er verder zo min mogelijk over.
13... shit joh. Aan de ene kant zouk zeggen

well done!!

maar aan de andere kant...
Nouja, sterkte dr mee en ik hoop dat je er niet teveel over in de rats zit.