quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:35 schreef Nobu het volgende:
[..]
Geloof je het zelf, zolang je geen huisvriend van Holleeder bent kom je dat onderzoek wel door.
elke dag behalve zondag zijn er keuringen, dus.. w.s nee.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:13 schreef ought2bmine het volgende:
sta ik straks in me eentje op 9 mei ofzo:P ?
dr moet toch wel iemand zijn op het forum die binnenkort een keuring heeft
standaard WMR is clu2quote:Op donderdag 3 april 2008 23:36 schreef ought2bmine het volgende:
ach jah, gewoon verstand op nul en fietsen maar. elke muts kan dat zolang je er maar voor hebt getraint. mijn sport keuring zal op cluster 1 zijn hahah.
moet elke ***** toch kunnen.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:44 schreef Esses het volgende:
[..]
standaard WMR is clu2Wil je MAR-BEV worden? Dan zou clu1 nog kunnen.
En iedereen hier vind het jammer dat je bij de KMar gaat omdat ze in 't dagelijks leven ook al een hekel hebben aan de politie (die je overigens ook met rust laat als je niets fout doet). KMar is gewoon net iets strenger, en ja, ze zijn strenger omdat defensie een voorbeeldfunctie heeft, en de kmar nog net iets meer.
See you in weertquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:15 schreef Pumatje het volgende:
Ik zit in het traject voor Onderofficier Cavalerie
Wachtmeester
Heb mijn Psych. test gehad, en gehaald
Conditie en kracht test ook, ook gehaald, alleen gewicht was te laag.
9 juni zuruckkommen en dan ff opnieuw wegen enzokwam nu op 3- uit
![]()
Wilde hier net een topic voor openen![]()
Tankcommandant van de Leopard2a6
Tuuluk is 't goed dat je WMR wilt wordenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:03 schreef ought2bmine het volgende:
[..]
tsja dat doet me niet zoveel , er zijn er zat die juist wel blij zijn dat ik wmr wil worden . of ze nou civiel, kmar of landmachter zijn
en even voor de info, WMR was vorig jaar cluster 2 kwa sport, maar is naar beneden gehaalt naar cluster 1
je hoeft je op de keuring niet op te drukken.quote:Op zondag 13 april 2008 22:50 schreef ought2bmine het volgende:
vind al gezeik genoeg dat we (dames) met bijna alles gematst worden
op de knieen opdrukken, minder lang fietsen ect...
bedoel straks moeten we het toch ook kunnen
als sergeant zegt 20 keer opdrukken , zeg je toch ook niet : nee ga niet zo doen ! ik doe er 10 en op me knieenwant dat hoefde ook niet op de keuring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |