abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57774255
Het gemiddelde IQ van een neger ligt lager dan dat van een blanke.
pi_57774307
Ik heb nog nooit gehoorde dat ze zwarte tegen elkaar zeggen. Dat in het engels wel de term 'black' wordt gebruikt staat hier los van.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 2 april 2008 @ 13:58:21 #28
211307 Jennaaa
Crackergirl
pi_57779072
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 08:03 schreef DroogDok het volgende:
Tja, een blanke kaaskop noemen is geaccepteerd, (bijna) geen enkele blanke zal daar over vallen, maar als je een arabier zandneger, of een negeroïde persoon zwartjoekel noemt ben je een racist?

Beetje dubbele moraal.
Boeiend. Die termen gebruik ik ook wel eens gewoon hoor (hoewel ik dan wel weet of die gene het kan hebben). Er wordt veel te zwaar getild aan al die woorden. Net zoals dat we nu opeens 'medelanders' moet gaan zeggen.. Doe normaal
Jack had a gang that he called the milligrams, he was known as Smack Jack the Crackerman!
  woensdag 2 april 2008 @ 14:43:31 #29
181126 MouzurX
Misschien?
pi_57780124
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 00:34 schreef Iblis het volgende:
Moeilijk geval is dit. Wat ik wel mooi vindt is dat je zo de tegenstelling Negers <> Blanken weet neer te zetten. Alsof het duidelijk is dat dit twee gemakkelijk te onderscheiden categorieën zijn. Kijk eens naar de Amerikaanse politiek (en maatschappij). Condoleeza Rice: Niet helemaal blank, dus ‘zwart’. Colin Powell? ‘Zwart’.
Conoleeza rice is blank en colin powell weer zwart ja

Werd bepaalt in zo'n show bij de ... ah kut hoe heette die show nou? op Comedy central volgens mij Zon komiek.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_57780802
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:43 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Conoleeza rice is blank en colin powell weer zwart ja

Werd bepaalt in zo'n show bij de ... ah kut hoe heette die show nou? op Comedy central volgens mij Zon komiek.
Chappelle's Show "The white delegation wins Colin Powell and Condoleezza Rice"
  woensdag 2 april 2008 @ 15:15:26 #31
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_57780866
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 10:27 schreef Geqxon het volgende:
Herkenbaar. Ik zag laatst nog de CD "Best of Black 2007" de revue passeren. Ik denk niet dat een "Best of White 2007" CD erg populair zal zijn...
Denk ook niet dat dat Best of Black een titel is die verzonnen is binnen de zwarte gemeenschap. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 2 april 2008 @ 15:15:49 #32
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_57780875
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 00:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Veel zwarten vinden die negers in de Amerikaanse politiek maar minderwaardigen wannabe-blanken.
Bounties. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 2 april 2008 @ 16:08:00 #33
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_57782011
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 04:31 schreef Muck het volgende:
Dit doet me denken aan een topic dat pas liep in CUL.
Daarin had iemand het over kaaskoppen. Ik vat dat woord helemaal niet negatief op, maar er waren een aantal mensen die daar nogal over vielen. Heel apart vond ik dat...
Inderdaad apart. Zeker omdat we hier ook nog eens een Kaaskoppen in het buitenland hebben.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 2 april 2008 @ 16:09:24 #34
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_57782045
quote:
Op woensdag 2 april 2008 09:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb nog nooit gehoorde dat ze zwarte tegen elkaar zeggen. Dat in het engels wel de term 'black' wordt gebruikt staat hier los van.
Dat zat ik me ook al af te vragen. En BET is volgens mij niet eens in Nederland op de kabel. (Of toch wel?)
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_57782429
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:15 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Denk ook niet dat dat Best of Black een titel is die verzonnen is binnen de zwarte gemeenschap. .
Het was enkel R&B, en verder enkel met zwarte artiesten.
pi_57782996
Donkere mensen in NL hebben niks te maken met de Afro-Amerikaanse gemeenschap.. Wat zij acceptabel vinden, welke zenders zij bezitten en hoe zij elkaar noemen staat los van ons ..
Ik bedoel Nederlanders zijn toch ook heel anders dan bijvoorbeeld Australiers en Duitsers?
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_57783207
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:53 schreef pinkplatinum het volgende:
Donkere mensen in NL hebben niks te maken met de Afro-Amerikaanse gemeenschap.. Wat zij acceptabel vinden, welke zenders zij bezitten en hoe zij elkaar noemen staat los van ons ..
Ik bedoel Nederlanders zijn toch ook heel anders dan bijvoorbeeld Australiers en Duitsers?
Vandaar ook mijn vraag of dat gedrag ook hier in NL voorkomt, ik zie het zelf niet, maar ik woon dan ook niet in een regio met veel 'donkere' mensen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_57783646
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:04 schreef Misstique het volgende:

[..]

Vandaar ook mijn vraag of dat gedrag ook hier in NL voorkomt, ik zie het zelf niet, maar ik woon dan ook niet in een regio met veel 'donkere' mensen.
Nou hier in NL is het in mindere mate. Jongeren noemen elkaar soms stoer nigga of er wordt wel eens gesproken over "die neger", maar ook niet vaak. De term die meer wordt gebruikt is "Bradda"(broer). Erg veel problemen hebben we volgens mij niet als een blank persoon het woord neger in de mond neemt. Zolang het maar niet denigrerend over komt. Nu kan ik niet voor iedereen praten natuurlijk, want door sommige personen wordt dit wel altijd beledigend ervaren.
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  woensdag 2 april 2008 @ 18:04:14 #39
181126 MouzurX
Misschien?
pi_57784370
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:12 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Chappelle's Show "The white delegation wins Colin Powell and Condoleezza Rice"
O hij was toch weer wit? Wie was er dan zwart?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_57784488
quote:
Op woensdag 2 april 2008 18:04 schreef MouzurX het volgende:

[..]

O hij was toch weer wit? Wie was er dan zwart?
Tiger Woods
  woensdag 2 april 2008 @ 18:51:26 #41
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_57785405
Áls ik al specifiek aan een neger refereer dan zeg ik meestal "neger", denk ik, zwarte is zo raar omdat negers toch niet echt zwart zijn. Sommigen schijnen neger ook discriminerend te vinden, maarja, wat moet je dan zeggen. Komt denk ik doordat het verband met het beladen "nigger" wordt gelegd, wat in het Nederlands natuurlijk eerder het beledigende "nikker" is dan neger, maarja.

Echter als ik een neger aanspreek zeg ik natuurlijk niet van "hey, neger", maar dan noem ik hem gewoon bij zijn naam, of hoe je ook een persoon zou aanspreken. Echter ik denk dat als je aan afkomst wilt refereren dat "neger" ook niet zo gauw ter sprake komt, want je refereert meestal aan het land, toch?
[KNE]-Mod
pi_57790595
Schiet me overigens een collumn van Sylvia Witteman te binnen: Thuis, met de kinderen, hadden ze het in navolging van de afhaalchinees over de afhaalneger. En de kinderen vergaten nooit de eventuele bezorger vrolijk te bedanken: "bedankt voor je lekkere negereten".
anonieme razernist
  woensdag 2 april 2008 @ 22:12:22 #43
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_57791315
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 09:46 schreef MissGolightly het volgende:

'Neger' vind ik dan weer géén beledigende term.
We kunnen ze ook melanisten noemen.
pi_57791473
quote:
Op woensdag 2 april 2008 09:33 schreef BabblingBrook het volgende:
Het gemiddelde IQ van een neger ligt lager dan dat van een blanke.
De grootte van de penis daarintegen...
† The 3 Kings †
pi_57794436
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:12 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Chappelle's Show
Dit stukje is ook geniaal, en on topic:

Black White Supremacist

Vooral het einde is briljant!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 3 april 2008 @ 02:35:38 #46
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_57796872
quote:
Op woensdag 2 april 2008 22:16 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

De grootte van de penis daarintegen...
Mja misschien heeft het wel iets met fysieke bouw te maken, negers zijn vaak wat steviger gebouwd en hebben gemiddeld gezien een lager IQ, blanken zitten qua bouw en IQ in het midden.
En Aziaten zijn vaak vrij klein en fragiel gebouwd maar hebben een superieur IQ.
pi_57797886
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:41 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dit stukje is ook geniaal, en on topic:

Black White Supremacist

Vooral het einde is briljant!
Hehehe, ja die ken ik. Scheidt ie van zn vrouw omdat ze een "niggerlover" is
pi_57797891
Chappelle is trouwens Moslim
  donderdag 3 april 2008 @ 10:45:48 #49
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_57799800
Blank of zwart. We zijn allemaal mens.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_57800304
In Amerika is die tegenstelling blank/zwart ook veel erger dan hier. Ze kijken daar echt naar welke tint je hebt, heel extreem, want het is echt nooit goed. Ik weet nog wel dat ik een keer las dat zwarte vrouwen in Amerika over een clip van Craig David vielen omdat de zwarte vrouwen daarin niet donker genoeg waren Als je hier al een kleurtje hebt ben je gewoon zwart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')