Mwoa ik ben zeker niet onder de indruk van deze verhalen, als het zo is komen we er vast dan achter, in de toekomst kijken kan nog niet…… dus veel meer dan de omgeving in de gaten te houden en kijken wat er gebeurd kunnen we volgens mij niet :p
Net als meer dan 90% een geloof heeft gekozen en een groot deel hier van hier ook nog streng van is overtuigd, vooral een generatie terug…..
Denk dat de optie in overweging nemen tenminste een idee is, en als het zo is ? wat gaan we er aan doen als we er al “last” van hebben?
Ik vind het toch best interessant wat er allemaal word verteld, wat er is te vinden van documentatie, beetje dagdromen/filosoferen houd je hoofd tenminste bezig :p en zo creër je een eigen menig over wat onzin is of niet...
Teminste er is geen enkele geloofsovertuiging die iets hard kan maken wat wel of niet waar is over de toekomst, ookal beweren ze het….. net als de computer de oplossing is voor alle problemen heeft het als product nog veel meer problemen veroorzaakt…. Werkbehoud ja maar of dat alles is? Niet dat ik tegen techniek of wat dan ook ben….
Maar ik heb al snel t idee dat veel mensen redelijk bekrompen denken :p en dat is volgens mij tot nu toe in de meeste gevallen de enige reden voor oorlog geweest…..
Wat wel ook weer leuk maakt, dat als het goed nu echt van het slechte word gescheiden, wie bepaald dan die defenitie van goed of slecht? Hebben we die niet zelf verzonnen? Ennnn stel alle gelovigen hebben het tot nu mis gehad? Ja dan blijven er inderdaad maar vies weinig mensen over
Er over filosoferen blijft is ook het enige dat het interresant houd :p