abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 april 2008 @ 07:52:52 #51
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57926964
quote:
Op maandag 7 april 2008 20:26 schreef Lambiekje het volgende:
Hier de toekomende geschiedenis tot 2036 van de bekende tijdreiziger John Titor.
zometeen krijgt ie nog gelijk ook over de olympische spelen...
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  woensdag 9 april 2008 @ 09:29:32 #52
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57927985
Nou lekker dan.
Gaan we 2012 overleven dan komt er alsnog in 2015 een wereld oorlog waarin 3 billion people dood gaan.
Sorry maar als er een echte la grande derde wereld oorlog komt, dan mag wat mij betreft ALLE mensen dood.
Dan is dit ras het echt niet waard om op deze aarde te blijven leven wat mij betreft.
Moet er niet aan denken om in mijn leven dat nog mee te moeten gaan maken.
Maar gelukkig zijn wij mensen een beschaafd en intelligent ras... dus waar maak ik mij eigenlijk druk om...
pi_57930733
Heeft het uberhaubt zin om in zo'n soort voorspelling te geloven?
Als je toch precies hetzelfde leeft. Dan komt het vanzelf, of vanzelf niet.
  woensdag 9 april 2008 @ 12:11:38 #54
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_57931476
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:39 schreef daanski82 het volgende:
er gaan vele theorieën hier over.
maar zo ver ik zelf weet hebben zommige volkeren zo als de maya's een calender die na 2012 stopen.

nu hoorde ik dat er dan een scheiding gaat plaats vinden tussen de goede mensen en slechte mensen.

en weer hele andere theorieen.

hoe staan jullie hier tegen over ?

Ik zie een tt met: Wat gebeurt er na 2012. toch? Nou... komt gewoon 2013
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
pi_57931829
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:29 schreef Darkwolf het volgende:
Nou lekker dan.
Gaan we 2012 overleven dan komt er alsnog in 2015 een wereld oorlog waarin 3 billion people dood gaan.
Sorry maar als er een echte la grande derde wereld oorlog komt, dan mag wat mij betreft ALLE mensen dood.
Dan is dit ras het echt niet waard om op deze aarde te blijven leven wat mij betreft.
Moet er niet aan denken om in mijn leven dat nog mee te moeten gaan maken.
Maar gelukkig zijn wij mensen een beschaafd en intelligent ras... dus waar maak ik mij eigenlijk druk om...
alleen jammer dat nooit 100% van de mensheid zal sterven, tenzij de complete aardbol wordt opgeblazen.
Eigenlijk is onze planeet terminaal, en wij zijn de kanker
Extremistisch gematigd.
  woensdag 9 april 2008 @ 12:36:24 #56
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_57932058
Het lastige is idd om de laatste mensen weg te krijgen. Met een combinatie van grote rampen (mega droogte, grote bosbranden, tsunami's orkanen, nieuwe ziektes, inzet van kernwapens) kan misschien 90% of wat meer worden uitgeroeid, maar je houdt altijd van die bijdehandjes met survivalskills of gewoon geluksvogels die op het juiste moment op de juiste plaats zijn.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  woensdag 9 april 2008 @ 12:39:36 #57
181126 MouzurX
Misschien?
pi_57932127
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:36 schreef Zero2Nine het volgende:
Het lastige is idd om de laatste mensen weg te krijgen. Met een combinatie van grote rampen (mega droogte, grote bosbranden, tsunami's orkanen, nieuwe ziektes, inzet van kernwapens) kan misschien 90% of wat meer worden uitgeroeid, maar je houdt altijd van die bijdehandjes met survivalskills of gewoon geluksvogels die op het juiste moment op de juiste plaats zijn.
Mutaties enz kunnen ook vast overleven
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_57935400
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:26 schreef P8 het volgende:

[..]

Haha mooi beeld.
En toen kwam Al Gore als aardearts met een treatment
  woensdag 9 april 2008 @ 15:20:50 #59
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57935601
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:26 schreef P8 het volgende:
alleen jammer dat nooit 100% van de mensheid zal sterven, tenzij de complete aardbol wordt opgeblazen.
Wow!
Volgens mij ben jij gewoon stiekum Agent Smith?
pi_58016948
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 00:37 schreef Joachim het volgende:
Vroeger in het prille tijdperk van de computers werd er ook geen rekening gehouden met het feit dat het ooit het jaar 2000 zou worden. Zouden de Maya's vroeger misschien ook niet gedacht hebben van mwaaah, 2012 moet voorlopig wel even vergenoeg vooruit gepland zijn
Precies, na 2012 volgt 2013 denk ik.
  zondag 13 april 2008 @ 11:15:14 #61
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_58017662
--- Laat maar. Fok forum doet weer lekker logisch. ---
pi_58018240
Mwoa ik ben zeker niet onder de indruk van deze verhalen, als het zo is komen we er vast dan achter, in de toekomst kijken kan nog niet…… dus veel meer dan de omgeving in de gaten te houden en kijken wat er gebeurd kunnen we volgens mij niet :p

Net als meer dan 90% een geloof heeft gekozen en een groot deel hier van hier ook nog streng van is overtuigd, vooral een generatie terug…..

Denk dat de optie in overweging nemen tenminste een idee is, en als het zo is ? wat gaan we er aan doen als we er al “last” van hebben?

Ik vind het toch best interessant wat er allemaal word verteld, wat er is te vinden van documentatie, beetje dagdromen/filosoferen houd je hoofd tenminste bezig :p en zo creër je een eigen menig over wat onzin is of niet...

Teminste er is geen enkele geloofsovertuiging die iets hard kan maken wat wel of niet waar is over de toekomst, ookal beweren ze het….. net als de computer de oplossing is voor alle problemen heeft het als product nog veel meer problemen veroorzaakt…. Werkbehoud ja maar of dat alles is? Niet dat ik tegen techniek of wat dan ook ben….

Maar ik heb al snel t idee dat veel mensen redelijk bekrompen denken :p en dat is volgens mij tot nu toe in de meeste gevallen de enige reden voor oorlog geweest…..

Wat wel ook weer leuk maakt, dat als het goed nu echt van het slechte word gescheiden, wie bepaald dan die defenitie van goed of slecht? Hebben we die niet zelf verzonnen? Ennnn stel alle gelovigen hebben het tot nu mis gehad? Ja dan blijven er inderdaad maar vies weinig mensen over 

Er over filosoferen blijft is ook het enige dat het interresant houd :p
  maandag 14 april 2008 @ 13:50:12 #63
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_58042295
Een handje vol leipo's pleegt zelfmoord en de rest van de wereld viert 2013

Verder komen er vanaf halverwege de helft van 2012 de eerste geluiden dat er niks zal gebeuren omdat de Maya's geen rekening hebben gehouden met zwaartekrachtgolven en quantumfluctuaties oid en dat daarom het hele feest pas in 2158 doorgang vindt
I follow you......but not on Twitter
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 april 2008 @ 19:26:35 #64
862 Arcee
Look closer
pi_58163634
Na 2012 komt er een vrij lelijk oneven jaar.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_58165836
Ik denk dat de tijd doortikt tot het einde der tijden, en volgens mij is het einde nog lang niet in zicht. Kan me niet voorstellen dat we binnen 4 jaar aan het einde zitten van alles. Dat over 4 jaar ineens rampen naar voren gaan komen ook.

Het lijkt in mijn ogen op dit moment rustig te gaan, zou er dan ineens een ramp naar voren komen uit het niets die een nieuwe ramp in werking gaat zetten?

Tijd tikt rustig door dus volgens mij, tik tak tik tak, en over 4 jaar is er niets veranderd behalve dat er een nieuwe datum komt dat alles kapot gaat. Gevoelsmatige kwestie is het dus ook, tijd tikt zo door in mijn gevoel dat het door blijft tikken de komende 10 miljoen jaar.

De houdbaarheiddatum van de mensheid is nog lang niet verstreken in mijn opvatting, denk overigens dat mensen die negatief zijn ingesteld en liever dood willen een kortere termijn hebben of juist die mensen die doem denken.

Ze zouden een enquete moeten houden onder de mensen qua leeftijd. Hou oud is de gemiddelde mens die denkt dat het in 2012 kapot gaat. Zitten er meer 30 jarigen tussen of 40 jarigen en is het aantal 18 jarigen minder?

Zijn het de mensen die meer stil staan die erbij stil staan en zijn de mensen die midden in het leven staan de mensen die nooit denken aan het einde der tijden?

Over de Maya's even niets nu. Wie weet hadden die ook teveel tijd vrij
Genieten is toegestaan!!!
pi_58205856
Ik ben hier volgenst mij iets te nuchter voor.
pi_58233158
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:20 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Wow!
Volgens mij ben jij gewoon stiekum Agent Smith?
Smith noemde ons een virus
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:08:35 #68
181126 MouzurX
Misschien?
pi_58234494
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 20:56 schreef Topspin het volgende:
Het lijkt in mijn ogen op dit moment rustig te gaan,
Dan volg je het nieuws niet
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_58240878
Er liggen wel heerlijke ziekten in 't verschiet door die hele klimaatverandering.
Neem malaria, wie weet over een paar jaartjes nu ook hier verkrijgbaar. Zou wel grappig zijn als t dan zo'n beetje rond 2012 het heftigst is.
pi_58559815
2012 wordt absolute mayhem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')