quote:Op maandag 31 maart 2008 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
Wat zijn ze leuk zeg!
Leuk joh... dat hyves...1 van mijn vriendinnetjes is nogal erg van de kettingberichten.
Nu net weer eentje over een ziek kindje en dat je de mail door moet sturen want AOL telt dat en dan krijgen ze per bericht 32 cent etc. etc.
En het eindigt met:
"En ben je te egoïstisch om 10-15 minuten van je tijd te spenderen om dit bericht naar enkele personen door te sturen, wel dan ben je een zieke geest."
Liefdevol nietwaar?![]()
Ja daar heb ik ook echt een pesthekel aan!quote:Op maandag 31 maart 2008 23:16 schreef Troel het volgende:
Op zich vind ik die mailtjes niet zo erg, die gaan rechtstreeks mijn spambox in, maar ik baal altijd van die mensen die dan hele lijsten met emailadressen in de AAN: zetten in plaats van netjes alles in de BCC zodat niet iedereen mijn emailadres heeft die ook die brief krijgt en er wat mee doet en mij dus nog een keer dat ding stuurt en naar tig andere mensen waardoor je emailadres steeds vaker gebruikt wordt voor spam enzo
Ik heb zo'n gadget op mijn hyves staan tegen die kettingrotzooi..quote:Op dinsdag 1 april 2008 08:16 schreef E.T. het volgende:
Lekker taartGefeliciteerd, Vicky!
Ik zag laatst iets ergens op hyves tegen die ketting-dingen. Was geloof ik zo'n algemene hyve ofzo. Ik dacht nog "dat moet ik onthouden" maar mijn hersenen waren nogal verweekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |