abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57748461
dus!
Screw them.
We're going home.
pi_57748632
anders wil ik 'm wel maneki!
pi_57748723
Kijk es an, Bix to the rescue!
Screw them.
We're going home.
  maandag 31 maart 2008 @ 22:51:44 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_57748799
Ik heb die van de AH bovenop de kast zitten hier (maar zonder doos)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57748828
Oh maar ik hoef de doos ook niet
Screw them.
We're going home.
  maandag 31 maart 2008 @ 22:55:45 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_57748920
Owwww, ik dacht dat je ze graag in de doos wilde hebben ook
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57748997
Neuh, ooit worden ze vrijgelaten!
Screw them.
We're going home.
  maandag 31 maart 2008 @ 23:01:04 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57749096
Wat zijn ze leuk zeg!

Leuk joh... dat hyves... 1 van mijn vriendinnetjes is nogal erg van de kettingberichten.
Nu net weer eentje over een ziek kindje en dat je de mail door moet sturen want AOL telt dat en dan krijgen ze per bericht 32 cent etc. etc.
En het eindigt met:
"En ben je te egoïstisch om 10-15 minuten van je tijd te spenderen om dit bericht naar enkele personen door te sturen, wel dan ben je een zieke geest."
Liefdevol nietwaar?
pi_57749169
quote:
Op maandag 31 maart 2008 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
Wat zijn ze leuk zeg!

Leuk joh... dat hyves... 1 van mijn vriendinnetjes is nogal erg van de kettingberichten.
Nu net weer eentje over een ziek kindje en dat je de mail door moet sturen want AOL telt dat en dan krijgen ze per bericht 32 cent etc. etc.
En het eindigt met:
"En ben je te egoïstisch om 10-15 minuten van je tijd te spenderen om dit bericht naar enkele personen door te sturen, wel dan ben je een zieke geest."
Liefdevol nietwaar?

Ja, altijd leuk, die dingen. En zo betrouwbaar ook
Screw them.
We're going home.
pi_57749185
hmmz, zulke berichtjes krijgen van mij altijd een heel gezellig antwoord.
  maandag 31 maart 2008 @ 23:08:40 #11
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_57749340
Er was ook ooit zo'n doorstuurmailtje waarin over de bekendste mailtjes/verhalen werd uitgelegd waarom het onmogelijk was dat dat echt zo zou zijn, etc. En waarin uiteraard ook werd uitgelegd dat ze hoogst irritant waren, oftewel, rot op met je mailtjes!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_57749417
en tex, aan hoeveel mensen moest je dat mailtje doorsturen om 't ongeluk te bezweren?
  maandag 31 maart 2008 @ 23:12:51 #13
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_57749503

Zoveel mogelijk mensen denk ik, destegroter is de kans dat mensen jou die mailtjes niet meer sturen, en daar word je tot op zekere hoogte toch zeker heel gelukkig van
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 31 maart 2008 @ 23:16:00 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_57749611
Op zich vind ik die mailtjes niet zo erg, die gaan rechtstreeks mijn spambox in, maar ik baal altijd van die mensen die dan hele lijsten met emailadressen in de AAN: zetten in plaats van netjes alles in de BCC zodat niet iedereen mijn emailadres heeft die ook die brief krijgt en er wat mee doet en mij dus nog een keer dat ding stuurt en naar tig andere mensen waardoor je emailadres steeds vaker gebruikt wordt voor spam enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57749657
quote:
Op maandag 31 maart 2008 23:16 schreef Troel het volgende:
Op zich vind ik die mailtjes niet zo erg, die gaan rechtstreeks mijn spambox in, maar ik baal altijd van die mensen die dan hele lijsten met emailadressen in de AAN: zetten in plaats van netjes alles in de BCC zodat niet iedereen mijn emailadres heeft die ook die brief krijgt en er wat mee doet en mij dus nog een keer dat ding stuurt en naar tig andere mensen waardoor je emailadres steeds vaker gebruikt wordt voor spam enzo
Ja daar heb ik ook echt een pesthekel aan!
Ik krijg nu gewoon spam van mn eigen email adres
Dan sta je wel ff raar te kijken.
Screw them.
We're going home.
pi_57749688
ja, dat vind ik ook uiterst irritant troel. ik ben blij dat ik binnenkort een nieuw internetabonnement kan nemen met vers e-mail adres. momenteel moet ik ongeveer 200 spamberichten per dag verwijderen.

tex: wel aan allemaal tegelijk dus he, in 't 'AAN' venstertje. voeg Troel ook even toe.
pi_57754117
Goedemorgen

Iemand een stukje taart met koffie of thee??

Ik heb vandaag 4 jaar " verkering"

Hier gaan spammetjes op Hyves trouwens ook direct de prullenbak in.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 1 april 2008 @ 08:16:16 #18
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57754359
Lekker taart Gefeliciteerd, Vicky!

Ik zag laatst iets ergens op hyves tegen die ketting-dingen. Was geloof ik zo'n algemene hyve ofzo. Ik dacht nog "dat moet ik onthouden" maar mijn hersenen waren nogal verweekt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_57754375
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 08:16 schreef E.T. het volgende:
Lekker taart Gefeliciteerd, Vicky!

Ik zag laatst iets ergens op hyves tegen die ketting-dingen. Was geloof ik zo'n algemene hyve ofzo. Ik dacht nog "dat moet ik onthouden" maar mijn hersenen waren nogal verweekt
Ik heb zo'n gadget op mijn hyves staan tegen die kettingrotzooi..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_57754419
Hee Bix, da's wel een goeie! Een nieuw e-mail adres nemen. Wij gaan (als het goed is ) binnenkort verhuizen en ik wilde perse mijn huidige e-mailadres houden maar misschien is dit juist een goede reden om wel over te stappen naar iets anders. Zijn we gelijk van al die rotzooi af en kunnen we een goedkopere aanbieder nemen.

Oh ja, gisteren even op Uitzending gemist naar die uitzending van Zembla gekeken over balansventilatie in nieuwbouwwoningen en hoe ziek mensen daar van kunnen worden. 3x raden wat wij in ons nieuwe huis krijgen Gelukkig hebben we wel veel ramen die open kunnen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 1 april 2008 @ 08:44:28 #21
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57754627
Gefeliciteerd Vicky!
Euh ff voor de zekerheid..hoeveel ooievaars moet ik nou meenemen? 1 of 2? Ik heb met Saartje ook weer een stuk van mijn hersenen mee uitgeperst vrees ik
Saartje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 april 2008 @ 08:46:58 #22
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57754650
hier gelukkig geen last van spam
alleen op mijn hotmaill dan maar dat gebruik ik al heel lang niet echt meer, ja voor msn

verder ben ik blij dat bij mijn hoster een enorme spamblock zit

@bar, succes met lightroom, ik vind t een rukprogramma
geef mij maar gewoon cs3

zo vandaag rustigaan wat opruimen
en morgen komt mijn mams op bezoek
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_57754668
Vicky van harte met jullie 4 jaar verkering .
Fake it till you make it...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 april 2008 @ 08:53:56 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57754718
gefeliciteerd vicky
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 1 april 2008 @ 09:08:35 #25
108648 cattie
lieve moeder
pi_57754869
Gefeliciteerd Vicky!

1 van mijn katten is zoek... Vanmorgen was hij er opeens niet (het kattenluikje staat ook 's nachts open). Dit keer is het niet de kleine avonturierster die vaak buiten is, maar de grote domoor die altijd op de bank ligt. Ik heb al een rondje in de wijk gelopen, maar heb hem nog niet gezien. Hopelijk komt hij snel weer binnenlopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')