quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:02 schreef Musje456 het volgende:
lAAT MAAR lOBASCA, HET IS HET NIET WAARD. iK BEN HET VAAK EENS MET JE, EN HEB GEEN ZIN IN HERRIE (GETVER cAPS). Ik heb respect voor je, en blijkbaar zijn we het vreslelijk oneens... Kan gebeuren... toch?
hihi..musje..je hoeft het ook helemaal niet met mij eens te zijn..ik had het over dat konijnenhol van Amandaquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:02 schreef Musje456 het volgende:
lAAT MAAR lOBASCA, HET IS HET NIET WAARD. iK BEN HET VAAK EENS MET JE, EN HEB GEEN ZIN IN HERRIE (GETVER cAPS). Ik heb respect voor je, en blijkbaar zijn we het vreslelijk oneens... Kan gebeuren... toch?
hij is mooiquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:10 schreef Musje456 het volgende:
*proest*, Sorry, Lobasca, Tipsch en Eusjuh...
Slabekken! Slettebakken en heerlijke meiden! (sorry Tipsch: heerlijke man). I love you guys and girlsDGK... het schept wel banden waar de banden niet zo sterk zijn? (dat was cryptisch, denk er maar over na...)
hear hearquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zal nooit en te nimmer voor welk programma dan ook, betaald gaan stemmen, maar ik betaal weer netjes voor de streams...
Niks sorry, je bent ons nachtmusjequote:Op dinsdag 1 april 2008 02:10 schreef Musje456 het volgende:
*proest*, Sorry, Lobasca, Tipsch en Eusjuh...
Slabekken! Slettebakken en heerlijke meiden! (sorry Tipsch: heerlijke man). I love you guys and girlsDGK... het schept wel banden waar de banden niet zo sterk zijn? (dat was cryptisch, denk er maar over na...)
Nee hoor, ik vind het ook ontzettend humoristisch, maar ik blijf erbij, dat mijn oproep voorquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lach je niet uit hoor, tEGENGAS, maar deze vindingrijkheid is hilarisch!!
Ehhhhhhhhh bedoelde meer de stellingquote:
Ik geloof niet dat Fok het forum is voor dat soort acties.quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het ook ontzettend humoristisch, maar ik blijf erbij, dat mijn oproep voor
100% serieus is en misschien wel kans van slagen heeft ....... probeer het zou ik zeggen.
Maar misschien ben ik wel ontzettend naief, wie zal het zeggen.
Ik heb in het verleden een paar honderd SMSjes voor Lieke verzonden,
waar ik nu heel veel spijt van heb ......... dat durf ik best toe te geven.
Voor liekequote:Op dinsdag 1 april 2008 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het ook ontzettend humoristisch, maar ik blijf erbij, dat mijn oproep voor
100% serieus is en misschien wel kans van slagen heeft ....... probeer het zou ik zeggen.
Maar misschien ben ik wel ontzettend naief, wie zal het zeggen.
Ik heb in het verleden een paar honderd SMSjes voor Lieke verzonden,
waar ik nu heel veel spijt van heb ......... dat durf ik best toe te geven.
Mag daar niet meer komen omdat ik het een keer oneens was met Huubquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Fok het forum is voor dat soort acties.
Probeer het op Nowlife, die zijn daar meer gevoelig voor.
quote:
Geen John, maar ik sta altijd open voor betere, ludiek akties naar de kooi. Kom maar opquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:39 schreef akveor het volgende:
@DGK_Tegengas( aka John de Mol?).... het is wel een leuke idee maar we kunnen beter iets ludieks bedenken... Gewoon iets ten faveure van Huub en Claire wat een paar dagen in de villa blijft rondgonzen en iets waar ze in de regulire niet om heen kunnen. Daardoor nieuwe Huub aanhangers die voor hem SMS-en die ie misschien ook in de finale nodig heeft.
Dan maar de redactie bestoken met anti post voor B&Aquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen John, maar ik sta altijd open voor betere, ludiek akties naar de kooi. Kom maar op
met eventuele suggesties zou ik zeggen ......... kan het alleen maar toejuichen, als meerdere
streamers gaan nadenken over akties en we misschien massaal in aktie gaan komen voor
het te laat is. Wat mij betreft, is de tijd rijp.
Ik zei toch dat ik fout zat ...... ze scoorde wel een paar procent meer in die betreffende PoPoll,quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:19 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Voor liekeNu overtuig je me helemaal niet meer
Jij mag dat midden in de nacht..en het beslaat geen halve paginaquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:20 schreef Musje456 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
euh![]()
![]()
Speel dan maar Leonard Cohen: Spurv on a wire of simone en Garfunkel : a sparrow... (sorry, ik ga heel off...)
Baantje huren bij de naastliggende golfbaan en met pijl en boog of pvc-buis berichten de tuin van de villa in schieten. Komt er niet een M&G van fokkertjes binnenkort?quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen John, maar ik sta altijd open voor betere, ludiek akties naar de kooi. Kom maar op
met eventuele suggesties zou ik zeggen ......... kan het alleen maar toejuichen, als meerdere
streamers gaan nadenken over akties en we misschien massaal in aktie gaan komen voor
het te laat is. Wat mij betreft, is de tijd rijp.
Kan daar niet lezen......wat voor actie?quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:24 schreef Musje456 het volgende:
DKG, lees je mee op NL? Ik begreep dat twee personen daar een actie in gedachten hebben en aan het opstarten zijn. Kunnen de fora niet samenbundelen?
Nee, lees niet mee daar. Maar een bundeling van krachten is alleen maar toe te juichen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:24 schreef Musje456 het volgende:
DKG, lees je mee op NL? Ik begreep dat twee personen daar een actie in gedachten hebben en aan het opstarten zijn. Kunnen de fora niet samenbundelen?
Ohw mogen discussies niet??Het is toch DGK gerelateerd.Of is het teveel off topic?quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, lees niet mee daar. Maar een bundeling van krachten is alleen maar toe te juichen.
Nogmaals, ik maak hier echt geen grapjes over en ben echt 100% serieus.
PM me anders, om de discussies hier in de COS te voorkomen.
Voggus mij kan alles na de loze crap vanmiddag wel weer hoorquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:31 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Ohw mogen discussies niet??Het is toch DGK gerelateerd.Of is het teveel off topic?
I don't know, maar wens jou sterkte... ga lekker slapen en ijl...en droom (van liefde ofzo) Fijne dromen in elk geval! Niet van een Jaap, niet van Claire, niet van Brian, maar van de lente en vlinders.,.,., Droom en ijl over de lentequote:Op dinsdag 1 april 2008 02:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij mag dat midden in de nacht..en het beslaat geen halve pagina![]()
Ik heb koorts en loop te ijlen, acht mijzelf die vrijheid ook toe![]()
En Jaap lult weer in zijn slaap.."wat is nu precies de bedoeling?
Moet eerlijk bekennen de policy van dit forum nooit gelezen te hebbenquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Voggus mij kan alles na de loze crap vanmiddag wel weer hoor
Die policy is gewoon fair, hoeft dus ook niet.quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:35 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen de policy van dit forum nooit gelezen te hebben
Nou zal het toch maar eens doen om probs te vermijdenquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die policy is gewoon fair, hoeft dus ook niet.
Trusteltjesquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:38 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Nou zal het toch maar eens doen om probs te vermijdenGa ff slapen nu.Goede nacht voor wie nog mee leest
Maar wel alleen pro Huub dan he?quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Was gisteravond Bijtje, wel bij de tijd blijvenquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Avond! You've got mail!quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, lees niet mee daar. Maar een bundeling van krachten is alleen maar toe te juichen.
Nogmaals, ik maak hier echt geen grapjes over en ben echt 100% serieus.
PM me anders, om de discussies hier in de COS te voorkomen.
Ja, preciesquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was gisteravond Bijtje, wel bij de tijd blijven![]()
Yep, komt helemaal goed!quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Bedankt Kaat38 en Musje456, beetje laat nu, maar ik zal morgen even reageren, okay ?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij mag dat midden in de nacht..en het beslaat geen halve pagina![]()
Ik heb koorts en loop te ijlen, acht mijzelf die vrijheid ook toe![]()
En Jaap lult weer in zijn slaap.."wat is nu precies de bedoeling?
Nee :8quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:53 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, komt helemaal goed!
Ik moet ook naar bed geloof ik![]()
Zijn overigens Huub en Claire al gesignaleerd?
Wat doet Brian dan+quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:58 schreef akveor het volgende:
Opvallend.... Brian die is nog steeds wakker. Huub en Claire bijna 2 uren niet op de streams gespot.
Ach ach ach, is het weer zover? De bovenstaande steekwoordjes zeggen genoeg.quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:17 schreef Poezewoes het volgende:
Nowlive
actie
oneerlijkheid
Huub
Huub
Huub
rassist
over lijken!!!!!!!!
Huubfan
bedreigen!!
| Forum Opties | |
|---|---|