Nee, lees niet mee daar. Maar een bundeling van krachten is alleen maar toe te juichen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:24 schreef Musje456 het volgende:
DKG, lees je mee op NL? Ik begreep dat twee personen daar een actie in gedachten hebben en aan het opstarten zijn. Kunnen de fora niet samenbundelen?
Ohw mogen discussies niet??Het is toch DGK gerelateerd.Of is het teveel off topic?quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, lees niet mee daar. Maar een bundeling van krachten is alleen maar toe te juichen.
Nogmaals, ik maak hier echt geen grapjes over en ben echt 100% serieus.
PM me anders, om de discussies hier in de COS te voorkomen.
Voggus mij kan alles na de loze crap vanmiddag wel weer hoorquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:31 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Ohw mogen discussies niet??Het is toch DGK gerelateerd.Of is het teveel off topic?
I don't know, maar wens jou sterkte... ga lekker slapen en ijl...en droom (van liefde ofzo) Fijne dromen in elk geval! Niet van een Jaap, niet van Claire, niet van Brian, maar van de lente en vlinders.,.,., Droom en ijl over de lentequote:Op dinsdag 1 april 2008 02:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij mag dat midden in de nacht..en het beslaat geen halve pagina![]()
Ik heb koorts en loop te ijlen, acht mijzelf die vrijheid ook toe![]()
En Jaap lult weer in zijn slaap.."wat is nu precies de bedoeling?
Moet eerlijk bekennen de policy van dit forum nooit gelezen te hebbenquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Voggus mij kan alles na de loze crap vanmiddag wel weer hoor
Die policy is gewoon fair, hoeft dus ook niet.quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:35 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen de policy van dit forum nooit gelezen te hebben
Nou zal het toch maar eens doen om probs te vermijdenquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die policy is gewoon fair, hoeft dus ook niet.
Trusteltjesquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:38 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Nou zal het toch maar eens doen om probs te vermijdenGa ff slapen nu.Goede nacht voor wie nog mee leest
Maar wel alleen pro Huub dan he?quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Was gisteravond Bijtje, wel bij de tijd blijvenquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Avond! You've got mail!quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, lees niet mee daar. Maar een bundeling van krachten is alleen maar toe te juichen.
Nogmaals, ik maak hier echt geen grapjes over en ben echt 100% serieus.
PM me anders, om de discussies hier in de COS te voorkomen.
Ja, preciesquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was gisteravond Bijtje, wel bij de tijd blijven![]()
Yep, komt helemaal goed!quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Bedankt Kaat38 en Musje456, beetje laat nu, maar ik zal morgen even reageren, okay ?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij mag dat midden in de nacht..en het beslaat geen halve pagina![]()
Ik heb koorts en loop te ijlen, acht mijzelf die vrijheid ook toe![]()
En Jaap lult weer in zijn slaap.."wat is nu precies de bedoeling?
Nee :8quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:53 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, komt helemaal goed!
Ik moet ook naar bed geloof ik![]()
Zijn overigens Huub en Claire al gesignaleerd?
Wat doet Brian dan+quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:58 schreef akveor het volgende:
Opvallend.... Brian die is nog steeds wakker. Huub en Claire bijna 2 uren niet op de streams gespot.
Ach ach ach, is het weer zover? De bovenstaande steekwoordjes zeggen genoeg.quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:17 schreef Poezewoes het volgende:
Nowlive
actie
oneerlijkheid
Huub
Huub
Huub
rassist
over lijken!!!!!!!!
Huubfan
bedreigen!!
| Forum Opties | |
|---|---|