quote:Op maandag 31 maart 2008 19:58 schreef Dementor het volgende:
Para alarm fases:
Para alarm fase 1: glazen deuren sneuvelen, brian gaat over op fysiek geweld, is bereid zelfmoord te plegen, zet mensen hardhandig onder de douche.
Para alarm fase 2: Brian schreeuwt als een aap en begint te dreigen.
Para alarm fase 3: Glijstem geactiveerd
Para alarm fase 4: Brian verheft zijn stem en glijd in de messias mode.
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:34 schreef Py het volgende:
vervolg op: [COS # 3470] Auto- en motorrijlessen en een aangename zomer
Tja wat is het eigenlijk....een regie die een richting aangeeft, spelers die het dan eigen emotie in vullen. Een regie die de verschillende spelers zulke richtingen geeft dat ze elkaar wel tegen moeten komen.......quote:Op maandag 31 maart 2008 22:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou dat ben ik toch niet helemaal met je eens
ze hebben alleen een dansje gedaan op 'Tainted Love'. Niets strippen. Dat komt later volgens mij..quote:Op maandag 31 maart 2008 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar even on-t : Is er nou gecardiostript? En wat hebben ze nou blootgemaakt? Hun hart?
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:46 schreef ruby het volgende:
Goeienavond allen.
Gaat Rikwallo de villa verlaten aangezien hij z'n hoed op heeft?
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Helaas heren, met cardio-strippen gaat er geen kleding uit
Ben ik even blij dat ik de streams ff heb aangeslingerd. De moeite waar dus.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:48 schreef coldstar het volgende:
Nou daar gaan we dan....voor de niet streamers. Huub zit achter de piano, die speelt piano. Claire praat met de danslerares. Ze verteld dat ze het heel erg leuk vond.
huub is nou boven en staat een potje te boksen !! met ricardo. Amanda wordt een stopdas omgedaan door de dans lerares. Claire en Huub gaan hun post lezen....Helaas dit is alles. zoals de laatste paar maanden is er echt verder niet veel te beleven.
De stropdaas en het hoedje waarschijnlijkquote:Op maandag 31 maart 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Maar wat wordt er gestript dan
Misschien dat ze af en toe even zwoel de hoed op en af moeten zetten?quote:Op maandag 31 maart 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Maar wat wordt er gestript dan
Maar Ricardo zit wel steeds in Claire haar reet. Wat is het ook een kwezel die gast.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:50 schreef Varen het volgende:
Amanda, Ricardo en Candy roddelen over Claire en Candy vindt Huub een nare
Bedankt voor de uitlegquote:Op maandag 31 maart 2008 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De stropdaas en het hoedje waarschijnlijk![]()
...Wat is Cardio-Striptease
Cardio-Striptease is een nieuw concept over- gewaaid uit Amerika. Waar bij andere cardiolessen voornamelijk wordt gelet op houding, conditie- verbetering, spieropbouw en dergelijke, gaan we in deze les een klein stapje verder... Het behalen van persoonlijk succes valt of staat met het hebben van slechts 1 ingrediënt n.l. LEF!!
Anders dan de naam Cardio-Striptease doet ver- moeden, gaan we in deze les niet uit de kleren! Het draait namelijk allemaal om het spel dat je speelt tijdens je dans...Door de lading die je zelf aan de beweging die je maakt meegeeft, wek je de suggestie van een fantastische striptease! Hierbij zullen we gebruik gaan maken van verschillende attributen zoals een sjaaltje,hoed of stoel.
YWquote:
Dat er aan verbouwd was wist ik al, maar omgebouwdquote:Op maandag 31 maart 2008 22:52 schreef Varen het volgende:
Ricardo zegt dat Amanda haar prostaat moet checken
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:53 schreef rooie3 het volgende:
Hajo heeft een kaart aan Huub en Claire gestuurd om ze te feliciteren met hun huwelijk,vind ik echt lief van een Brianfan.
Ik zou zo graag willen dat dat beest een keer afviel, maar zit natuurlijk helemaal vastgekoektquote:Op maandag 31 maart 2008 22:53 schreef ruby het volgende:
Ach Amanda kan weer ff met haar pruikje schudden. Doet 'm altijd goed.
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou zo graag willen dat dat beest een keer afviel, maar zit natuurlijk helemaal vastgekoekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |