abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57747949
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Op zich heb je gelijk, maar dit is geen spel maar een geregisseerd verhaal. Wie show maakt mocht blijven en soms moeten mensen zich even rustig houden. Claire heeft echt niets laten zien, totaal niets. Ze lijkt mij een echte lieverd maar that's it.

Gezien bovenstaande maakt ze er geen aanspraak op vind ik.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_57747951

ik heb een cap van claire die meer dan 1 cm per seconde beweegt!!!

pi_57747967
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:18 schreef Ziet het volgende:

[..]

ja aan de ene kant vind ik dat ook
maar het is niet te vergelijken met de postcodeloterij
als je in een tv programma zit
en je niets hebt uitgevreten,....

door de febo had ze allang een toneelhaak gekregen als het programma niet zou stoppen
klopt..... daarom hoeft ze van mij niet te winnen.... had ik het Syl. veel meer gegunt (zowiezo trouwens)
pi_57747984
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Maar er werd hier off-t geen bullshit gepost
nee dat klopt, geen bullshit...
  † In Memoriam † maandag 31 maart 2008 @ 22:24:12 #280
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_57748010
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

maar dit is geen spel
Nou dat ben ik toch niet helemaal met je eens
  maandag 31 maart 2008 @ 22:25:40 #281
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57748055
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Uitspraken als "Je moeder is een hoer" en "Val dood" of nog veel erger richting Jaap in het begin, daar krijg je vroeg of laat de rekening voor gepresenteerd. En om heel eerlijk te zijn, het zal mij worst wezen als zulke types tegen een paar blauwe ogen aanlopen. De allergrootste schoft in DGK vind ik nog steeds Huub. Brian doet foute dingen maar hartstikke fout vind ik toch echt Huub in bijna alle facetten in het leven die er toe doen. Achteraf rechtpraten en excuses maken (100 keer in een jaar), da's mij net iets te gemakkelijk.
Nou sorry hoor, als je een bepaalde bevolkingsgroep probeert uit te lokken door ze op bepaalde dingen te wijzen vind ik toch een stuk erger dan het roepen je moeder is een hoer, krijg de kanker of wat dan ook maar. In dat geval laten die mensen zich zelf raken. Want wat betekent Huub voor die mensen? Toch niets? Anders wordt het wanneer een paar aangemoedigde doorgedraaide idioten menen eigen rechter te moeten spelen. Dat is van een hele andere orde.
Op maandag 31 maart 2008 22:15 schreef PeterNB het volgende:
Ik zie steeds "claire doet niet zo lang mee, dus geen winnares" voorbijkomen.

Maar eigenlijk is dat natuurlijk onzin ! Waarom zou zij niet evenveel
recht op de winst hebben ? Ze is toch gewoon een volwaardig miljonair ?

Als ik vandaag lid word van de postcodeloterij en volgende maand een ton win
dan heb ik die toch net zo eerlijk gewonnen als mijn buurman die al 140 jaar
meespeelt ??
Mee eens!!
Dolf is de baas
Insaantje
  maandag 31 maart 2008 @ 22:26:48 #283
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_57748095
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:22 schreef Guuskeee het volgende:

ik heb een cap van claire die meer dan 1 cm per seconde beweegt!!!

[ afbeelding ]
Maar is het ook iets anders dan "Wiebelen! Wiebelen!"?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_57748106
so close yet so far

pi_57748109
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:25 schreef akveor het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, als je een bepaalde bevolkingsgroep probeert uit te lokken door ze op bepaalde dingen te wijzen vind ik toch een stuk erger dan het roepen je moeder is een hoer, krijg de kanker of wat dan ook maar. In dat geval laten die mensen zich zelf raken. Want wat betekend Huub voor die mensen? Toch niets? Anders wordt het dat een paar aangemoedigde doorgedraaide idioten menen eigen rechter te moeten spelen. Dat is van een hele andere orde.
+1
het water roept
  Moderator maandag 31 maart 2008 @ 22:28:34 #286
184769 crew  Deisyy
pi_57748144
Mag de pruik van Amanda eraf vliegen, alstublieft?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_57748164
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:23 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

Zo is het Guus, daar zijn de fora toch eigenlijk voor bedoeld, on discussies op gang te brengen. En als dat dan even geen live verslag van de streams is maar wel relevant aan het hele gebeuren dan vind ik dat niet verkeerd (misschien denken de mods daar anders over )
pi_57748172
ja hier zat ik op te wachten

pi_57748193
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:23 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

Dolf is de baas
Insaantje
pi_57748225
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:30 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Wel dan?

Hier worden meningen uitgesproken waar je het mee eens kan zijn of niet. Als je het er niet mee eens bent is het dan bullshit?
pi_57748240
quote:

[..]

Nou sorry hoor, als je een bepaalde bevolkingsgroep probeert uit te lokken door ze op bepaalde dingen te wijzen vind ik toch een stuk erger dan het roepen je moeder is een hoer, krijg de kanker of wat dan ook maar. In dat geval laten die mensen zich zelf raken. Want wat betekent Huub voor die mensen? Toch niets? Anders wordt het wanneer een paar aangemoedigde doorgedraaide idioten menen eigen rechter te moeten spelen. Dat is van een hele andere orde.
pi_57748251
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Zo is het Guus, daar zijn de fora toch eigenlijk voor bedoeld, on discussies op gang te brengen. En als dat dan even geen live verslag van de streams is maar wel relevant aan het hele gebeuren dan vind ik dat niet verkeerd (misschien denken de mods daar anders over )
Het dgk forum is groter dan de cos. Ik heb niks tegen deze discussies, maar de teruglezers hebben er niks aan... De cos is nu meer een discussie-topic dan de cos.
pi_57748260
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Wel dan?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_57748291
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Uitspraken als "Je moeder is een hoer" en "Val dood" of nog veel erger richting Jaap in het begin, daar krijg je vroeg of laat de rekening voor gepresenteerd. En om heel eerlijk te zijn, het zal mij worst wezen als zulke types tegen een paar blauwe ogen aanlopen. De allergrootste schoft in DGK vind ik nog steeds Huub. Brian doet foute dingen maar hartstikke fout vind ik toch echt Huub in bijna alle facetten in het leven die er toe doen. Achteraf rechtpraten en excuses maken (100 keer in een jaar), da's mij net iets te gemakkelijk.
Er worden gemakshalve vaak dingen vergeten van Huub. Vergeten wordt ook dat Huub heel in het begin van DGK zelfs geroepen heeft.....ik laat de koran op mijn kont tatoeeeren. Deze uitspraak is niet op TV uitgezonden., wat ik al verwacht had.

Dat wil niet zeggen dat ik achter een post staat die bol staat van bedreigingen. Ook niet tegen Huub.
pi_57748300
die kan ze krijgen

pi_57748330
quote:

[..]

Nou sorry hoor, als je een bepaalde bevolkingsgroep probeert uit te lokken door ze op bepaalde dingen te wijzen vind ik toch een stuk erger dan het roepen je moeder is een hoer, krijg de kanker of wat dan ook maar. In dat geval laten die mensen zich zelf raken. Want wat betekend Huub voor die mensen? Toch niets? Anders wordt het dat een paar aangemoedigde doorgedraaide idioten menen eigen rechter te moeten spelen. Dat is van een hele andere orde.
Tja, totdat het jouw moeder is die hij hoer noemt, of totdat hij jouw moeder de kanker toewenst terwijl ze er net van genezen is. Dan wordt het allemaal net een tikkie anders.

Maar ik onderschrijf natuurlijk ook dat je beter geen eigen rechter kunt spelen, vandaar dat ik die mensen ook dom noem. Helaas zijn er nogal veel domme mensen.....dat weet iedereen, zo ook Huub. Hij zit daarnaast nog eens in een kaasstolp en houdt er toch geen rekening mee. Dat is dus ook erg dom.
pi_57748335
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:32 schreef Lobasca het volgende:

[..]

maandag 31 maart 2008 @ 22:35:11 #298
188345 Py
op zich
  maandag 31 maart 2008 @ 22:36:06 #299
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57748369
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:32 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

Het dgk forum is groter dan de cos. Ik heb niks tegen deze discussies, maar de teruglezers hebben er niks aan... De cos is nu meer een discussie-topic dan de cos.
Je hebt misschien wel gelijk. Maar persoonlijk vind ik het te belangrijk om zomaar voorbij te laten gaan en ergens in een Topic-je te plaatsten die niemand leest. Maar binnenkort zal het wel weer op de streams zijn.... ga ik dan weer los.
  † In Memoriam † maandag 31 maart 2008 @ 22:36:22 #300
137949 Disana
pi_57748378
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:32 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

Ben het met je eens Guuskeee. Al dat gescroll langs lange lappen die geen commentaren op de streams zijn, dat moet anders kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')