Dan kickt hij op schoenen want het blaadje blijkt interessanterquote:Op maandag 31 maart 2008 21:51 schreef Lady-night het volgende:
Lerares zei dat ze pas later mochten komen kijken, eerst ging ze een dansje doen met de cursisten, maar geile Brian zit er direct al weer bij
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:51 schreef Lady-night het volgende:
Lerares zei dat ze pas later mochten komen kijken, eerst ging ze een dansje doen met de cursisten, maar geile Brian zit er direct al weer bij
En toegeven aan dat schorrie morrie dat nooit....quote:Op maandag 31 maart 2008 21:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Voorop gesteld dat ik zo'n stuk het meest misselijke vind dat iemand kan posten. Het eerste wat mij te binnen schoot was, dat RTL maar moet stoppen met de streams. Jammer genoeg zijn er mensen die de realiteit niet meer onder ogen zien. Ik vind het allemaal een beetje te gek worden, met alles. Op sommige site's kennen ze niet eens meer normaal posten. Het is om misselijk van te worden.
Het feit dat de brief te Nedelands geschreven is, zegt niets over, of het wel of geen moslim is. Ik ken iemand die geboren is uit een Nederlandse moeder, en een Marokaanse vader. Hier in Nederland geboren is en vloeiend N ederlands en Marokaans spreekt en schrijft. Ook is hij streng moslim maar een hele aardige jongen trouwens.
Dat dit nu weer door B en A komt gaat me dan weer te ver. Ik kan me nog herinneren dat ook Nadia afkomstig is van een Nederlandse moeder en een Marokaanse vader. Daar is door een aantal mensen ook niet altijd zo netjes over geschreven. Kan je toch ook niet zeggen dat dit te danken was aan Huub?
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:49 schreef schatje het volgende:
Bedreigingen zijn ook heel normaal in de kooi. Er wordt ook een podium aangegeven. De Febo neemt er geen stelling tegen. Het is ronduit schandalig.
Natasia had er al uitgezet moeten worden toen ze die bedreigingen deed.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:59 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Precies. Vaak indirect werden mensen aangespoort aktie tegen Huub te ondernemen.
Kan mij voorstellen dat je je er druk over maakt, maar Huub heeft het toch allemaal zelf gedaan met zijn domme en kortzichtige uitspraken. Je kunt dan dit soort reacties verwachten. Die rascistenkaart uitspelenquote:Op maandag 31 maart 2008 21:13 schreef akveor het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of dit gedaan is door een moslim. Met alle respect maar de brief doet me te nederlands aan.
Maar dit is het effect van een Brian, Amanda en Natasia.... iemand neerzetten op een uit de context gebrachte uitspraak. Er is hier al vaker tegen geageerd. Ik vind dat Huub ruimte moet krijgen om zijn uitspraken te verduidelijken. Het mag niet zo zijn dat je als racist bestempeld word terwijl je dat niet bent. Vaker heb ik gezegd dat het goor is dat B en A die racistenkaart uitspelen. Dat is karaktermoord en het aantasten van iemand integeriteit. Hierin zou de Redaktie moeten ingrijpen want de veiligheid van iemands leven na de kooi staat misschien wel op het spel. (Maar het is misschien al veel te laat).
Sorry, ik wind me hier erg over op.
Nou mooie racist is die Huub dan... hoe vaak hebben ze wel niet samen op de bank gelegen? Zelfs elkaar getroost.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Natasia had er al uitgezet moeten worden toen ze die bedreigingen deed.
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:40 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
my response:
Het gaat me niet echt om de karakers. Ik gun het brian niet want dat is tuig uit de richel, puur schorrie morrie, wat van mij zo de bak in mag. Uit voorzorg zeg maar, want hij wordt toch nooit niks meer dan een sjaggeraar, oplichter of een pooier. Valt weinig over uit te leggen, er zijn foto's en video's genoeg die dat bewijzen.
Ik gun het Jaap niet want die speelt geen spel, die wacht zijn tijd af en doet NIKS. Wie niks doet verdient niet te winnen. B en A maken tig keer meer tv als die LafJaap in zn kantoor.
Ik gun het Claire niet want die komt net kijken, en heeft zich nog op geen enkel punt bewezen.
Ik gun het Amanda een pietsie, maar zij heeft ook d'r hele leven niks hoeven doen, en is in de kooi ook 90% van de tijd uit de wind gehouden, uit angst voor escalatie door haar of dr pooier.
Dan Huub... Dat is eigenlijk niet echt mijn favoriet, maar de enige overgebleven die niet zo ver buiten mijn kader valt dat ik het hem niet gun. Hij speelt het spel en probeerd iets te bereiken terwijl iedereen (voor en achter de schermen) hem tegenwerkt. Ook dat bevalt me wel, de underdog...
of zoals ik het gisteravond stelde...:
[..]
Helemaal met je eens.......quote:Op maandag 31 maart 2008 22:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
En zo mag en kan iedereen denken wat hij/zij wil. Uiteindelijk moeten we allemaal gewoon afwachten tot 22 mei.
Voor mij mag Jaap nog steeds winnen. Ik vind juist dat Jaap het spel wel goed speelt. Voor mij denkt hij twee stappen vooruit terwijl een ander nog steeds stil staat. Verder vind ik Jaap het spel het meest correct spelen.
Mag Jaap niet winnen, dan gun ik het Amanda. Buiten dat ze ook dingen heeft waarvan ik denk oeps dit kan niet. Toch vind ik haar een leuke meid. Het feit dat ze zich zo opzichtig kleed, wat voor mij soms ook wel wat minder opvalend mag, draag ik toe aan het script van de stoeipoes die ze moet neerzetten in DGK. Ze heeft een inderdaad een grote mond maar, is recht door zee. Dat waardeer ik enorm in haar.
\
Zelf doe ik ook vaak genoeg dat soort kortzichtige uitspraken.... dat maakt iemand niet tot een racist.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen dat je je er druk over maakt, maar Huub heeft het toch allemaal zelf gedaan met zijn domme en kortzichtige uitspraken. Je kunt dan dit soort reacties verwachten. Die rascistenkaart uitspelen
kan overigens ook prima onder het spel vallen. Er is daar van alles geoorloofd en onder de gordel spelen ze het bijna allemaal zo af en toe.
Los van alles, mensen die zoiets schrijven zijn natuurlijk dom, nog net iets dommer dan Huub en Brian
Staat vol met reclame, weinig te lezen dus...maar Brian is heul niet materialistischquote:Op maandag 31 maart 2008 22:12 schreef Guuskeee het volgende:
iemand enig idee waarom brian de quote leest? staan toch geen tips voor inbreken of afpersen in of wel?
[ afbeelding ]
Is goed... wat is die Wicardo weer irritant... kan ie niet gewoon drankjes inschenken en schoonmaken? Het lijkt wel de Wicardo showw.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:10 schreef Guuskeee het volgende:
huub is gestopt met draaien...
[ afbeelding ]
meer mensen zin in mee on topic te gaan?
Uitspraken als "Je moeder is een hoer" en "Val dood" of nog veel erger richting Jaap in het begin, daar krijg je vroeg of laat de rekening voor gepresenteerd. En om heel eerlijk te zijn, het zal mij worst wezen als zulke types tegen een paar blauwe ogen aanlopen. De allergrootste schoft in DGK vind ik nog steeds Huub. Brian doet foute dingen maar hartstikke fout vind ik toch echt Huub in bijna alle facetten in het leven die er toe doen. Achteraf rechtpraten en excuses maken (100 keer in een jaar), da's mij net iets te gemakkelijk.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelf doe ik ook vaak genoeg dat soort kortzichtige uitspraken.... dat maakt iemand niet tot een racist.
Ik vind dit gewoon een te gevaarlijk spelletje. De febo kan achteraf geen boetes voor geven dus horen ze nu in te grijpen. Wir haben es nicht gewusst....
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:15 schreef PeterNB het volgende:
Ik zie steeds "claire doet niet zo lang mee, dus geen winnares" voorbijkomen.
Maar eigenlijk is dat natuurlijk onzin ! Waarom zou zij niet evenveel
recht op de winst hebben ? Ze is toch gewoon een volwaardig miljonair ?
Als ik vandaag lid word van de postcodeloterij en volgende maand een ton win
dan heb ik die toch net zo eerlijk gewonnen als mijn buurman die al 140 jaar
meespeelt ??
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:10 schreef Guuskeee het volgende:
huub is gestopt met draaien...
[ afbeelding ]
meer mensen zin in mee on topic te gaan?
Op zich heb je gelijk, maar dit is geen spel maar een geregisseerd verhaal. Wie show maakt mocht blijven en soms moeten mensen zich even rustig houden. Claire heeft echt niets laten zien, totaal niets. Ze lijkt mij een echte lieverd maar that's it.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:15 schreef PeterNB het volgende:
Ik zie steeds "claire doet niet zo lang mee, dus geen winnares" voorbijkomen.
Maar eigenlijk is dat natuurlijk onzin ! Waarom zou zij niet evenveel
recht op de winst hebben ? Ze is toch gewoon een volwaardig miljonair ?
Als ik vandaag lid word van de postcodeloterij en volgende maand een ton win
dan heb ik die toch net zo eerlijk gewonnen als mijn buurman die al 140 jaar
meespeelt ??
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk, maar dit is geen spel maar een geregisseerd verhaal. Wie show maakt mocht blijven en soms moeten mensen zich even rustig houden. Claire heeft echt niets laten zien, totaal niets. Ze lijkt mij een echte lieverd maar that's it.
Gezien bovenstaande maakt ze er geen aanspraak op vind ik.
klopt..... daarom hoeft ze van mij niet te winnen.... had ik het Syl. veel meer gegunt (zowiezo trouwens)quote:Op maandag 31 maart 2008 22:18 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja aan de ene kant vind ik dat ook
maar het is niet te vergelijken met de postcodeloterij
als je in een tv programma zit
en je niets hebt uitgevreten,....
door de febo had ze allang een toneelhaak gekregen als het programma niet zou stoppen
nee dat klopt, geen bullshit...quote:Op maandag 31 maart 2008 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar er werd hier off-t geen bullshit gepost![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |