Gaat het dan toch nog gebeuren....Brian eindelijk uit de kast?quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:35 schreef Varen het volgende:
[..]
De dames doen alles uit en alleen het hoedje blijft op![]()
grapje
De eerste 15 minuten waren zelfs prima te pruimen.... todat prinses Amanda aandacht te kort kwam... dat mens is zo verschrikkelijk dom. Tunnelvisie.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke het echt waarschuwend bedoelde...
my response:quote:Op maandag 31 maart 2008 21:24 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dan zal ik beginnen. Het leuke van alles is, dat er van mij vaak gedacht wordt dat ik echt een bloedhekel aan Huub heb. Niets is minder waar. Het feit dat Huub niet mijn allergrootste vriend is en zal worden,wil niet zeggen dat ik echt een hekel aan hem heb. Wat mij tegen staat van Huub is zijn ego en zijn soms zo afschuwelijke karakter. Dit zelfde vind ik van Brain.....geen van beide zou ik graag als schoonzoon willen hebben.
Het trouwen van Huub en Claire mag van mij. Ik hoop echt dat het hun net zo vergaat als degene die Amanda en Brain een brief gestuurd hebben en nu 31 jaar getrouwd is. Dat ik dit niet helemaal geloof, heeft Huub denk ik wel aan zichzelf te danken. Veder vind ik dat Huub gewoon geen alcohol moet drinken, dan is hij voor mij in ieder geval nog te pruimen
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:16 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Es ist mir ganz egal.
Maar ik gun het niemand die maanden niks heeft uitgevoerd. Zelfs B en A maken veel en veel meer TV dan jaap.
Maar ja, Claire is ook een zoutzak die geen zak uitvreet, dus zij ook niet.
Bij mij gaat het denk ik tussen Huub en Amanda. Maar ik vind Amanda een ontzettend dom en gruwelendig irritant wijf (lief uitgedrukt).
Aber es ist mir ganz egal
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet Brian nou zijn ruitjespak niet aan![]()
Gossie, je laat je wel heel erg meeslepen hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 21:39 schreef akveor het volgende:
Gossie teammaat Jaap wil Huub en Claire boetes aansmeren... vieze vetklep....
Hij is het zat dat er overal peuken in de tuin liggen. Je kunt daar iemand ook gewoon op aan spreken lijkt me.
Voorop gesteld dat ik zo'n stuk het meest misselijke vind dat iemand kan posten. Het eerste wat mij te binnen schoot was, dat RTL maar moet stoppen met de streams. Jammer genoeg zijn er mensen die de realiteit niet meer onder ogen zien. Ik vind het allemaal een beetje te gek worden, met alles. Op sommige site's kennen ze niet eens meer normaal posten. Het is om misselijk van te worden.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:13 schreef akveor het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of dit gedaan is door een moslim. Met alle respect maar de brief doet me te nederlands aan.
Maar dit is het effect van een Brian, Amanda en Natasia.... iemand neerzetten op een uit de context gebrachte uitspraak. Er is hier al vaker tegen geageerd. Ik vind dat Huub ruimte moet krijgen om zijn uitspraken te verduidelijken. Het mag niet zo zijn dat je als racist bestempeld word terwijl je dat niet bent. Vaker heb ik gezegd dat het goor is dat B en A die racistenkaart uitspelen. Dat is karaktermoord en het aantasten van iemand integeriteit. Hierin zou de Redaktie moeten ingrijpen want de veiligheid van iemands leven na de kooi staat misschien wel op het spel. (Maar het is misschien al veel te laat).
Sorry, ik wind me hier erg over op.
Tuurlijk. Ik kan ook gaan posten dat het een setup van Huub en Jaap is maar dan leest Brian het hier weer.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gossie, je laat je wel heel erg meeslepen hoor
nou ik kreeg er ook van op mijn heupen.... meepraten met Brian om zijn eigen teammaatie te naaien (over sigarettepeuken en een brief die vorig jaar april geschreven is...... hij heeft vanmiddag al met de regie hierover gesproken...... komop seg..... laat tie zich druk om wat anders maken)quote:Op maandag 31 maart 2008 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gossie, je laat je wel heel erg meeslepen hoor
Tis gescript van voor tot achter en hoe meer mensen zich echt gaan druk maken , hoe beter de scriptschrijvers vannacht slapenquote:Op maandag 31 maart 2008 21:45 schreef Desii het volgende:
[..]
nou ik kreeg er ook van op mijn heupen.... meepraten met Brian om zijn eigen teammaatie te naaien (over sigarettepeuken en een brief die vorig jaar april geschreven is...... hij heeft vanmiddag al met de regie hierover gesproken...... komop seg..... laat tie zich druk om wat anders maken)
Dan kickt hij op schoenen want het blaadje blijkt interessanterquote:Op maandag 31 maart 2008 21:51 schreef Lady-night het volgende:
Lerares zei dat ze pas later mochten komen kijken, eerst ging ze een dansje doen met de cursisten, maar geile Brian zit er direct al weer bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |