quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:24 schreef coldstar het volgende:[..]
Dan zal ik beginnen. Het leuke van alles is, dat er van mij vaak gedacht wordt dat ik echt een bloedhekel aan Huub heb. Niets is minder waar. Het feit dat Huub niet mijn allergrootste vriend is en zal worden,wil niet zeggen dat ik echt een hekel aan hem heb. Wat mij tegen staat van Huub is zijn ego en zijn soms zo afschuwelijke karakter. Dit zelfde vind ik van Brain.....geen van beide zou ik graag als schoonzoon willen hebben.
Het trouwen van Huub en Claire mag van mij. Ik hoop echt dat het hun net zo vergaat als degene die Amanda en Brain een brief gestuurd hebben en nu 31 jaar getrouwd is. Dat ik dit niet helemaal geloof, heeft Huub denk ik wel aan zichzelf te danken. Veder vind ik dat Huub gewoon geen alcohol moet drinken, dan is hij voor mij in ieder geval nog te pruimen

my response:
Het gaat me niet echt om de karakers. Ik gun het brian niet want dat is tuig uit de richel, puur schorrie morrie, wat van mij zo de bak in mag. Uit voorzorg zeg maar, want hij wordt toch nooit niks meer dan een sjaggeraar, oplichter of een pooier. Valt weinig over uit te leggen, er zijn foto's en video's genoeg die dat bewijzen.
Ik gun het Jaap niet want die speelt geen spel, die wacht zijn tijd af en doet NIKS. Wie niks doet verdient niet te winnen. B en A maken tig keer meer tv als die LafJaap in zn kantoor.
Ik gun het Claire niet want die komt net kijken, en heeft zich nog op geen enkel punt bewezen.
Ik gun het Amanda een pietsie, maar zij heeft ook d'r hele leven niks hoeven doen, en is in de kooi ook 90% van de tijd uit de wind gehouden, uit angst voor escalatie door haar of dr pooier.
Dan Huub... Dat is eigenlijk niet echt mijn favoriet, maar de enige overgebleven die niet zo ver buiten mijn kader valt dat ik het hem niet gun. Hij speelt het spel en probeerd iets te bereiken terwijl iedereen (voor en achter de schermen) hem tegenwerkt. Ook dat bevalt me wel, de underdog...
of zoals ik het gisteravond stelde...:
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:16 schreef Guuskeee het volgende:[..]
Es ist mir ganz egal.
Maar ik gun het niemand die maanden niks heeft uitgevoerd. Zelfs B en A maken veel en veel meer TV dan jaap.
Maar ja, Claire is ook een zoutzak die geen zak uitvreet, dus zij ook niet.
Bij mij gaat het denk ik tussen Huub en Amanda. Maar ik vind Amanda een ontzettend dom en gruwelendig irritant wijf (lief uitgedrukt).
Aber es ist mir ganz egal

[ Bericht 9% gewijzigd door Guuskeee op 31-03-2008 21:47:17 ]