abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 31 maart 2008 @ 21:35:21 #226
135305 beequeen
Lost.
pi_57746662
quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat zijn dat voor idiote hoedjes
Gaat het dan toch nog gebeuren....Brian eindelijk uit de kast?

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_57746667
Brein is na zijn telefoon gesprekje met zijn homofiele vriend een stuk drukker met de butlert
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_57746677
quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat zijn dat voor idiote hoedjes
De dames doen alles uit en alleen het hoedje blijft op

grapje
het water roept
pi_57746715
quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:35 schreef Varen het volgende:

[..]

De dames doen alles uit en alleen het hoedje blijft op

grapje

Moet Brian nou zijn ruitjespak niet aan
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_57746719
goed zo clair zeg maar dat je het niet doet!!!
  maandag 31 maart 2008 @ 21:37:42 #231
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57746727
quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat Lieke het echt waarschuwend bedoelde...
De eerste 15 minuten waren zelfs prima te pruimen.... todat prinses Amanda aandacht te kort kwam... dat mens is zo verschrikkelijk dom. Tunnelvisie.
  maandag 31 maart 2008 @ 21:39:10 #232
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57746761
Gossie teammaat Jaap wil Huub en Claire boetes aansmeren... vieze vetklep....
Hij is het zat dat er overal peuken in de tuin liggen. Je kunt daar iemand ook gewoon op aan spreken lijkt me.

het is nog tot 22 mei en loopt hij daarover te zemelen.... hij kan zich beter druk maken om Brian&Amanda over de zeik te krijgen... lafjaap
pi_57746788
quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:24 schreef coldstar het volgende:

[..]

Dan zal ik beginnen. Het leuke van alles is, dat er van mij vaak gedacht wordt dat ik echt een bloedhekel aan Huub heb. Niets is minder waar. Het feit dat Huub niet mijn allergrootste vriend is en zal worden,wil niet zeggen dat ik echt een hekel aan hem heb. Wat mij tegen staat van Huub is zijn ego en zijn soms zo afschuwelijke karakter. Dit zelfde vind ik van Brain.....geen van beide zou ik graag als schoonzoon willen hebben.

Het trouwen van Huub en Claire mag van mij. Ik hoop echt dat het hun net zo vergaat als degene die Amanda en Brain een brief gestuurd hebben en nu 31 jaar getrouwd is. Dat ik dit niet helemaal geloof, heeft Huub denk ik wel aan zichzelf te danken. Veder vind ik dat Huub gewoon geen alcohol moet drinken, dan is hij voor mij in ieder geval nog te pruimen
my response:

Het gaat me niet echt om de karakers. Ik gun het brian niet want dat is tuig uit de richel, puur schorrie morrie, wat van mij zo de bak in mag. Uit voorzorg zeg maar, want hij wordt toch nooit niks meer dan een sjaggeraar, oplichter of een pooier. Valt weinig over uit te leggen, er zijn foto's en video's genoeg die dat bewijzen.
Ik gun het Jaap niet want die speelt geen spel, die wacht zijn tijd af en doet NIKS. Wie niks doet verdient niet te winnen. B en A maken tig keer meer tv als die LafJaap in zn kantoor.
Ik gun het Claire niet want die komt net kijken, en heeft zich nog op geen enkel punt bewezen.
Ik gun het Amanda een pietsie, maar zij heeft ook d'r hele leven niks hoeven doen, en is in de kooi ook 90% van de tijd uit de wind gehouden, uit angst voor escalatie door haar of dr pooier.
Dan Huub... Dat is eigenlijk niet echt mijn favoriet, maar de enige overgebleven die niet zo ver buiten mijn kader valt dat ik het hem niet gun. Hij speelt het spel en probeerd iets te bereiken terwijl iedereen (voor en achter de schermen) hem tegenwerkt. Ook dat bevalt me wel, de underdog...

of zoals ik het gisteravond stelde...:
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:16 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

Es ist mir ganz egal.

Maar ik gun het niemand die maanden niks heeft uitgevoerd. Zelfs B en A maken veel en veel meer TV dan jaap.
Maar ja, Claire is ook een zoutzak die geen zak uitvreet, dus zij ook niet.

Bij mij gaat het denk ik tussen Huub en Amanda. Maar ik vind Amanda een ontzettend dom en gruwelendig irritant wijf (lief uitgedrukt).

Aber es ist mir ganz egal

[ Bericht 9% gewijzigd door Guuskeee op 31-03-2008 21:47:17 ]
pi_57746824
pi_57746833
quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Moet Brian nou zijn ruitjespak niet aan

het water roept
pi_57746860
quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:39 schreef akveor het volgende:
Gossie teammaat Jaap wil Huub en Claire boetes aansmeren... vieze vetklep....
Hij is het zat dat er overal peuken in de tuin liggen. Je kunt daar iemand ook gewoon op aan spreken lijkt me.
Gossie, je laat je wel heel erg meeslepen hoor
  maandag 31 maart 2008 @ 21:43:41 #238
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57746901
Moet die Brian nu overal zijn waar Amanda ook is? Tjonge jonge wat irritant... doodsbang dat ze alleen met anderen is.
Op maandag 31 maart 2008 21:13 schreef akveor het volgende:

[..]

De vraag is natuurlijk of dit gedaan is door een moslim. Met alle respect maar de brief doet me te nederlands aan.
Maar dit is het effect van een Brian, Amanda en Natasia.... iemand neerzetten op een uit de context gebrachte uitspraak. Er is hier al vaker tegen geageerd. Ik vind dat Huub ruimte moet krijgen om zijn uitspraken te verduidelijken. Het mag niet zo zijn dat je als racist bestempeld word terwijl je dat niet bent. Vaker heb ik gezegd dat het goor is dat B en A die racistenkaart uitspelen. Dat is karaktermoord en het aantasten van iemand integeriteit. Hierin zou de Redaktie moeten ingrijpen want de veiligheid van iemands leven na de kooi staat misschien wel op het spel. (Maar het is misschien al veel te laat).

Sorry, ik wind me hier erg over op.
Voorop gesteld dat ik zo'n stuk het meest misselijke vind dat iemand kan posten. Het eerste wat mij te binnen schoot was, dat RTL maar moet stoppen met de streams. Jammer genoeg zijn er mensen die de realiteit niet meer onder ogen zien. Ik vind het allemaal een beetje te gek worden, met alles. Op sommige site's kennen ze niet eens meer normaal posten. Het is om misselijk van te worden.

Het feit dat de brief te Nedelands geschreven is, zegt niets over, of het wel of geen moslim is. Ik ken iemand die geboren is uit een Nederlandse moeder, en een Marokaanse vader. Hier in Nederland geboren is en vloeiend N ederlands en Marokaans spreekt en schrijft. Ook is hij streng moslim maar een hele aardige jongen trouwens.

Dat dit nu weer door B en A komt gaat me dan weer te ver. Ik kan me nog herinneren dat ook Nadia afkomstig is van een Nederlandse moeder en een Marokaanse vader. Daar is door een aantal mensen ook niet altijd zo netjes over geschreven. Kan je toch ook niet zeggen dat dit te danken was aan Huub?
  maandag 31 maart 2008 @ 21:45:18 #240
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57746948
quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Tuurlijk. Ik kan ook gaan posten dat het een setup van Huub en Jaap is maar dan leest Brian het hier weer.
Op maandag 31 maart 2008 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

nou ik kreeg er ook van op mijn heupen.... meepraten met Brian om zijn eigen teammaatie te naaien (over sigarettepeuken en een brief die vorig jaar april geschreven is...... hij heeft vanmiddag al met de regie hierover gesproken...... komop seg..... laat tie zich druk om wat anders maken)
pi_57747049
het water roept
pi_57747061
is die pruik niet veel te groot?

maandag 31 maart 2008 @ 21:49:18 #244
16715 Mylene
*schatje*
pi_57747080
Bedreigingen zijn ook heel normaal in de kooi. Er wordt ook een podium aangegeven. De Febo neemt er geen stelling tegen. Het is ronduit schandalig.
pi_57747123
quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:45 schreef Desii het volgende:

[..]

nou ik kreeg er ook van op mijn heupen.... meepraten met Brian om zijn eigen teammaatie te naaien (over sigarettepeuken en een brief die vorig jaar april geschreven is...... hij heeft vanmiddag al met de regie hierover gesproken...... komop seg..... laat tie zich druk om wat anders maken)
Tis gescript van voor tot achter en hoe meer mensen zich echt gaan druk maken , hoe beter de scriptschrijvers vannacht slapen
pi_57747158
het water roept
  maandag 31 maart 2008 @ 21:51:39 #247
156669 Lady-night
dames eerst
pi_57747164
Lerares zei dat ze pas later mochten komen kijken, eerst ging ze een dansje doen met de cursisten, maar geile Brian zit er direct al weer bij
Hangplek voor vrije gedachten
pi_57747248
hij gaat daar de quote zitten lezen?
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_57747255
quote:
Op maandag 31 maart 2008 21:51 schreef Lady-night het volgende:
Lerares zei dat ze pas later mochten komen kijken, eerst ging ze een dansje doen met de cursisten, maar geile Brian zit er direct al weer bij
Dan kickt hij op schoenen want het blaadje blijkt interessanter
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † maandag 31 maart 2008 @ 21:54:56 #250
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_57747264
what the fuck heeft huub geslikt ??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')