Daarna de BriAntilianenquote:Op maandag 31 maart 2008 21:10 schreef Varen het volgende:
Amanda wil met Brian in bad, maar Amanda moet paaldansen of zo, maar daar heeft ze geen zin in. Volgens Brian slaan de Italianen het vaakste hun vrouw....
Pfff gelukkig iemand die het ook heeft gehoord,werd alweer uitgescholden terwijl ik de waarheid zei..quote:Op maandag 31 maart 2008 21:10 schreef Desii het volgende:
[..]
was ook een fan van Huub
Hajo.... is voor alle bewoners, maar heeft een speciaal plekje voor Huub & Claire
De vraag is natuurlijk of dit gedaan is door een moslim. Met alle respect maar de brief doet me te nederlands aan.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet te geloven hoe gestoord sommige mensen op een TV-programma reageren... sommigen zijn echt helemaal de weg kwijt. Het zou me niet eens verbazen als dat een van de redenen is dat ze ermee stoppen.
Het gaat om cardio striptease maar het verwende kreng werkt al zo hard en heeft geen zin vanavond.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:10 schreef Varen het volgende:
Amanda wil met Brian in bad, maar Amanda moet paaldansen of zo, maar daar heeft ze geen zin in. Volgens Brian slaan de Italianen het vaakste hun vrouw....
De naam Candy belooft veel..quote:Op maandag 31 maart 2008 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat om cardio striptease maar het verwende kreng werkt al zo hard en heeft geen zin vanavond.
Leuk voor ene Candy die les komt geven, zij kan lekker meegenieten met de reactie van Amanda achter. Ik hoop dat Candy een biatch is.![]()
In mijn ogen is de brief te nederlands... niet te snel conclusies trekken.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:05 schreef Desii het volgende:
[..]
stuur zulke lui terug naar eigen land.... getver de getver
En Lieke deed er vrijdagavond nog een schepje boven op.Knap slim van de redactie om dat allemaal toe te laten.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:13 schreef akveor het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of dit gedaan is door een moslim. Met alle respect maar de brief doet me te nederlands aan.
Maar dit is het effect van een Brian, Amanda en Natasia.... iemand neerzetten op een uit de context gebrachte uitspraak. Er is hier al vaker tegen geageerd. Ik vind dat Huub ruimte moet krijgen om zijn uitspraken te verduidelijken. Het mag niet zo zijn dat je als racist bestempeld word terwijl je dat niet bent. Vaker heb ik gezegd dat het goor is dat B en A die racistenkaart uitspelen. Dat is karaktermoord en het aantasten van iemand integeriteit. Hierin zou de Redaktie moeten ingrijpen want de veiligheid van iemands leven na de kooi staat misschien wel op het spel. (Maar het is misschien al veel te laat).
Sorry, ik wind me hier erg over op.
Hé volgende keer ff waarschuwen... zit ik 20 seconden naar een .jpg te kijken....quote:Op maandag 31 maart 2008 21:15 schreef Guuskeee het volgende:
die irritante spastische tic elke 20 seconde...![]()
[ afbeelding ]
En gelijk heb je.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:13 schreef akveor het volgende:
knipperdeknip.
Sorry, ik wind me hier erg over op.
Ik denk dat Lieke het echt waarschuwend bedoelde...quote:Op maandag 31 maart 2008 21:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En Lieke deed er vrijdagavond nog een schepje boven op.Knap slim van de redactie om dat allemaal toe te laten.
Huub had ooit het plan om een priester, rabbi en een imam uit te nodigen.... waarschijnlijk was dat van een te intellectueel niveau.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En Lieke deed er vrijdagavond nog een schepje boven op.Knap slim van de redactie om dat allemaal toe te laten.
Denk ik ook,maar Amanda ging er weer lekker op door en maakte het zo weer erger.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke het echt waarschuwend bedoelde...
Dan zal ik beginnen. Het leuke van alles is, dat er van mij vaak gedacht wordt dat ik echt een bloedhekel aan Huub heb. Niets is minder waar. Het feit dat Huub niet mijn allergrootste vriend is en zal worden,wil niet zeggen dat ik echt een hekel aan hem heb. Wat mij tegen staat van Huub is zijn ego en zijn soms zo afschuwelijke karakter. Dit zelfde vind ik van Brain.....geen van beide zou ik graag als schoonzoon willen hebben.quote:
Zo heb ik het ook ervaren.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk ik ook,maar Amanda ging er weer lekker op door en maakte het zo weer erger.
Zo klonk het volgens mij nietquote:Op maandag 31 maart 2008 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke het echt waarschuwend bedoelde...
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
Leuke match met Brian.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |