Sta ik toch op een respectabele 2e plaats op dit momentquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:07 schreef AQuila360 het volgende:
Het ziet er na uit dat ik mezelf maar tot winnaar moet uitroepen
Precies hetzelfde, zie je in Amsterdamquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:29 schreef Leonos het volgende:
Ik schrijf me hierbij uit en geef het kampioenschap aan Cyberia.
Ik moet morgen een Amsterdams kampioenschap vieren en heb dus geen tijd meer om Worms te doen.
Gefeliciteerd Cyberia, je enige concurrent valt hierbij af
Grof taalgebruik stellen we niet op prijs in het Worms topicquote:
Hehe doe je met X, al druk ik daarbij vaak perongeluk de verkeerde knop inquote:Op zondag 20 april 2008 14:18 schreef SpankmasterC het volgende:lennart won inderdaad!
(damn, ik wist niet eens dat je aan je rope vast kan blijven en dan toch granaten/mijnen/dynamiet kan gooien! Moe tik nog maar es uitvogelen hoe precies)
Ja klopt, was handig. Die dubbele jump waardoor je achteruit springt is ook vrij handig hier, maar is niet voor hogere afstanden.quote:Op zondag 20 april 2008 14:21 schreef lennartb.nl het volgende:
Vroeger kon je je rope nog naar beneden richten en jezelf omhoog drukken, dat is nu een veel moeilijker kunstje geworden
Jammer van je laatse firepunch, als ik er af was gevlogen had je gewonnenquote:Op zondag 20 april 2008 15:48 schreef DeX090 het volgende:
Lennartb.nl heeft 2-0 van mij gewonnen. Kloteschaap zeg ik.Toch goed gespeeld en gefeliciteerd man. Tijd voor een EK '88 style comeback. SpankmasterC, wanneer kan jij aantreden voor ons potje?
Yer inderdaad, ik had eigenlijk het hele 2e potje het gevoel dat ik em had moeten hebben, jij was ook zo door je ropes heen enzo, maar vooral dat schaap naaide me echt goed. Die mine op het eind was gewoon mn eigen schuld maar dat schaap...Ik zal er nachtmerries (of nachtschapen) aan overhouden.quote:Op zondag 20 april 2008 15:50 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Jammer van je laatse firepunch, als ik er af was gevlogen had je gewonnendamn spannend
Vond het ook wel mooi hoe ik door je girder heen knalde, voelde wel goedquote:Op zondag 20 april 2008 15:52 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Yer inderdaad, ik had eigenlijk het hele 2e potje het gevoel dat ik em had moeten hebben, jij was ook zo door je ropes heen enzo, maar vooral dat schaap naaide me echt goed. Die mine op het eind was gewoon mn eigen schuld maar dat schaap...Ik zal er nachtmerries (of nachtschapen) aan overhouden.
[EDIT] 2-0 gewonnen van SpankmasterC. Rope actie van de maand, sowieso.quote:Op zondag 20 april 2008 16:08 schreef SpankmasterC het volgende:
DeX090, ik ben nu online, maar jij bent nu redelijk away... Ik ben vanaf 18:00 weer beschikbaar voor worms
Dacht ik ook inderdaad maar goed, ik had liever gehad dat ik niet weg hoefde te lopen.quote:Op zondag 20 april 2008 15:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Vond het ook wel mooi hoe ik door je girder heen knalde, voelde wel goed
Dat schaap was echt zonde, ik dacht eerst dat je niet meer weg kon lopen
Yeh, jij ook...sorry dat ik zo stil was, ik was een beetje stoned.quote:Op zondag 20 april 2008 21:32 schreef existenz het volgende:
Scandalious - existenz 2-0
Scand maakte geen fouten en ik in de 2e match een grote domme fout met een granaat die bij mezelf neer kwam. Maar terecht gewonnen, erg goed gespeeld
quote:Op zondag 20 april 2008 21:32 schreef existenz het volgende:
Scandalious - existenz 2-0
Scand maakte geen fouten en ik in de 2e match een grote domme fout met een granaat die bij mezelf neer kwam. Maar terecht gewonnen, erg goed gespeeld
Tja als je mag beginnen en je knalt continu er bij elkaar 50 af. Dan wint diegene die begonnen was... Echt enerverende potjes waren het dus niet. Was ook weinig acrobatiek gebeurenquote:
Vanavond gaat m niet meer worden voor mij, kan jij morgen? Hoe laat?quote:
Dat lukt mij dan weer nietquote:
Doe er wat aan Wessiejquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 14:06 schreef AQuila360 het volgende:
Jammer dat ik Spanky niet zal treffen in de finale
En ik ga winnenquote:Op maandag 21 april 2008 15:39 schreef Leonos het volgende:
Donderdag moet me wel lukken, ik doe weer mee
Wessiej pak hemquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 20:31 schreef lennartb.nl het volgende:
exisssssss in da house?
damnit hij wil weer niet connectenquote:
Gaat slecht ofnie Exiquote:Op maandag 21 april 2008 21:53 schreef existenz het volgende:
Ik bijna!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |