Zal ik jouw wormen morgenavond op een enkele reis naar het hiernamaals trakteren?quote:Op zondag 13 april 2008 20:24 schreef AQuila360 het volgende:
Wie van jullie 3 wil de spits afbijten![]()
gamefreek (geemfriek)
Reintji (Baas NL)
Revenge2005 (ReVster2007)
Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! :p
Dat moet wel lukken ja! Ik zet meteen een 2-0 neer zodat iedereen weet hoe de zaken er voor staan hier!quote:Op zondag 13 april 2008 21:18 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zal ik jouw wormen morgenavond op een enkele reis naar het hiernamaals trakteren?![]()
Laten we zeggen, 20.00 uur?
JIj niet Leonosquote:
Ik heb maandag altijd "shooter night", maar ik houd me aanbevolen voor de rest vand e week. Vanaf woensdag overdag (tot 15;00h beschikbaar). Moge de beste worm winnen!quote:Op zondag 13 april 2008 20:24 schreef AQuila360 het volgende:
Wie van jullie 3 wil de spits afbijten![]()
gamefreek (geemfriek)
Reintji (Baas NL)
Revenge2005 (ReVster2007)
Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! :p
oke je hoort nog van mequote:Op maandag 14 april 2008 16:29 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik heb maandag altijd "shooter night", maar ik houd me aanbevolen voor de rest vand e week. Vanaf woensdag overdag (tot 15;00h beschikbaar). Moge de beste worm winnen!
Dankuquote:Op maandag 14 april 2008 18:34 schreef gamefreek het volgende:
AQuila, gefeliciteerd met je 2-0 overwinning![]()
Poule 1quote:
Had nog niks gelezenquote:Op maandag 14 april 2008 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Poule 1
existenz (Exiss)
lennartb.nl (lennartbnl)
SpankmasterC (SpankmasterC)
Enchanter (Bassie de clown)
DeX090 (Scandalicius)
Je doet al mee
Yep tegen allemaal 1 keer spelen en zelf even afspreken waneer enz als het maar voor de 1e sluitingsperiode is.quote:Op maandag 14 april 2008 22:20 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Had nog niks gelezen![]()
Dus ik moet gewoon tegen iedereen uit de poule 1x spelen, met welke schemes spelen we? of maakt dat niet uit?
Ik meld nu alvast dat ik geen headset heb.
Kun jij ook deze week ook gewoon 's avonds of echt alleen 's middags?quote:Op maandag 14 april 2008 16:29 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik heb maandag altijd "shooter night", maar ik houd me aanbevolen voor de rest vand e week. Vanaf woensdag overdag (tot 15;00h beschikbaar). Moge de beste worm winnen!
na de 29ste is er geen leven meerquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:34 schreef Leonos het volgende:
Waarom zo snel. Mensen hebben ook nog een leven naast de xbox hoor
Ik ben zaterdag volgens mij ook in zijn geheel beschikbaar, ik zal mn 360 in de gaten houden!quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:39 schreef existenz het volgende:
Ik ben zaterdag geheel beschikbaar voor wedstrijden of morgen en overmorgen avond na 22:00!
Reintje waneer kun jequote:Op donderdag 17 april 2008 14:24 schreef Reintji het volgende:
Dubbel post
Ik kan morgen ook overdag! ik kijk wel ff of je online bent dan.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:40 schreef Reintji het volgende:
Morgen tot 15:00h
Ps. Morgen overdag nog iemand zin om Halo 3 op legendary te doen? (ben zelf bij de Ark)
Waarschijnlijk wel, want na mijn eerste berichtje had ie mij ineens toegevoegd (zaten een paar dagen tussen het moment dat ik hem toevoegde en het moment dat ik het eerste berichtje stuurde)quote:Op donderdag 17 april 2008 23:17 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb hem idd ook al 2 keer via Live een berichtje gestuurd ook helaas geen antwoord op gekregen.
Ik denk dat hij ze niet ontvangt o.i.d?
Alleen nog geen teken van leven van Revenge2005, zal moeilijk gaan worden aangezien maandag Live er ook nog eens een groot deel van de dag uit ligtquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:19 schreef AQuila360 het volgende:
Update #1
[ afbeelding ]
Enchanter die is er helaas mee gestopt dus die heb ik uit poule 1 gehaald. Mijn complimenten aan poule 2 dat ze al een aantal potjes hebben gespeeld
Ik heb wel berichtje gehad dat die van de partij was dus ik weet niet hoe dit kan! Als die strax weer online is nog maar eens proberenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:22 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Alleen nog geen teken van leven van Revenge2005, zal moeilijk gaan worden aangezien maandag Live er ook nog eens een groot deel van de dag uit ligt
Ik kan vanavond wel denk ik.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:16 schreef Wessiej het volgende:
Iemand van mijn poule nog een potje morgen/zaterdag, heb nu nog 0 potjes gedaan
Ik moet zo weg, morgen heb ik tijd zat, want dan doe ik toch geen fuckquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:30 schreef DeX090 het volgende:
Ok ik zie dat Existenz 19 minuten geleden van Live afgegaan is, en SpankmasterC 2 uur. Ik moet nu ff naar de winkel maar ik laat mn 360 aanstaan, ik hoop dat we die games kunnen spelen als ik terug ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |